Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Steff en Sanne

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 8:51 am

Aria pakte zachtjes maar toch dwingend Alex zijn boven arm vast en trok hem zachtjes tegen zich aan. 'Rustig Alex. Hij is hier of zo met een rede of ze doen het om jou te stangen.' Ze keek geïrriteerd naar Mika. 'Wat heeft dit te betekenen? Wat heeft hij verkeerd gedaan?' vroeg ze zo kalm mogelijk.

Raven keek naar Alex en probeerde hem met zijn blik te kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 9:01 am

alex voelde tot aria hem vast pakte en hij probeerde kalm te blijven en hij luisterde naar haar woorden. en hij knikte langzaam maar nog wat afwezig, en hij keek naar raven, en hij balde zijn vuisten.

jalou beet op haar lip en keek toe

mika grinnikt weer speels. ik wilde iets testen,een beta moet tegen een aanval kunnen tegen pijn, om hun alfa te beschermen toch. dat wilde ik vandaag even testen. zegt ze.maar ze wou alex eigelijk uit de tent lokken. jalou mag een andere keer zegt ze en ze knipoogde naar aira.en ze pakte een dolk en liep op raven af
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 9:13 am

Kevin keek van zijn vader naar Mira en terug. Hij volgde het allemaal niet echt.

Aria keek naar Mira. 'Een schim die je vast houd is erg genoeg.' zei ze met opeen geklemde kakken. Ze keek naar Mira en toen naar diens vader. Waar was hij mee bezig? Waar was zij mee bezig? 'Dit zou een avond moeten zijn om elkaar te leren vertrouwen. Dat Alex en ik elkaar zouden leren kennen. Dat onze beta's elkaar zouden leren kennen. Niet om ons tegen jullie op te zetten.' ze keek naar de vader van Mira en Kevin. 'Zeg er dan wat van. Dit is toch niet menselijk?'

Raven voelde de brandende plekken op zijn armen, waar de schim hem vast hield. Hij keek Mira kalm aan maar deed moeite om zich kalm te houden en de pijn te verbergen. Dit ging te ver.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 9:29 am

mika wilde iets gaan zeggen, maar dan staat de vader op. genoeg mika,je hebt ze genoeg op de proef gestelt. zegthij en hij liep naar aria toe. goed ingezien meisje, zeer goed tot je voor je aan komende roedel op komt meisje, zegt hij tegen haar enaaide haar over haar wang. dan draait hij zich om en knipt met zijn vingers en de schim verdwijnt.jullie mogen zo gaan. ik wil tot jullie zondag een dag met elkaar door brengen de alfa´s en de beta´s om elkaar beter te leren kennen, deze avond was kort en niet helemaal rustig verlopen. zegt hij en hij keek even naar mika

alex keek even bewonderent naar aria hoe ze was opgekomen voor raven, daar zou hij haar later voor bedanken. en hij keek de vader aan en knikte kort.hij zou nu niet er tegen in gaan hij wilde niet nog meer problemenop een avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 9:42 am

Aria draaide haar gezicht van de vader van de 2ling af toen hij over haar wang streelde. Het zorgde ervoor dat haar nekharen nog erger overeind kwamen te staan dan dat ze al stonden. Ze knikte en keek naar Mika. 'Mogen we gaan?' vroeg ze rustig. Zij zou samen met Kevin hun hoeder worden dus zij moesten het zeggen.

Kevin keek naar Mika en toen naar Aria. 'Van mij mogen jullie.' Dan kijkt hij naar Alex. 'De volgende keer minder opvliegerig vriend. Dat gaat je ooit je kop kosten.'

Raven ging met zijn handen over zijn boven armen. Hij kneep zijn ogen kort samen om de pijn weg te werken en liep toen naar de 3 andere wachters. Hij keek Alexander aan en knikte als teken dat het goed met hem ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 10:02 am

mika keek de wachters aan. mijn vader heeft gesproken en mijn weder helft. dus jullie mogen gaan. maar gedraag jullie, zegt ze en ze knipoogde naar hun op een speelse valse manier, en ze gaat naast haar broer staan en keek hem aan.

alex keek van mira naar kevin en hij voelde alles weer even aan spannen maar hij probeerde te ontspannen. ik zal mijn best doen, zegt hijmet op een geklemde kaken, maar dan ziethij raven bij hun staan en hij bekeek hem van topt tot teen. hij zag iets van pijn maar hij knikte tot het ging dus...kom. zegt hij tegen raven en de meiden en hij liet hunhet eerste de kamer verlaten en zelf ging hij als laatste. ik rij wel.zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyza jun 30, 2012 7:49 am

Ik stel voor hier gewoon het nieuwe rpg te maken. Dat is wel zo makkelijk en hebben we niet nog een forum erbij in de lijst.
Dus: Een meisje komt door iets in de middeleeuwen. Ik denk dat het slim is als we op dat punt beginnen. Alles is natuurlijk anders omdat ze uit onze tijd komt. Ze word door haar manier van doen verdacht op hekserij en dat ze een heks is enzo. Maar de prins (of een ridder en goede vriend van de prins) wil haar helpen in het geheim???
Of wil jij het wat anders je zegt het maar Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 6:48 pm

sorry tot ik zo laat reageer, heb het druk met die voorstellingen en zo.

oke mijn rol is dan een ridder en ook goed bevriend met de prins
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 6:53 pm

is goed. ik speel dan nog wel de prins erbij die dan opdracht geeft haar te vervolgen ofzo we zien wel hoe dat loopt.

Rollen gewoon even snel uitleggen, plaatje erbij en klaar??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 6:56 pm

jah is goed

alaxender word axel genoemt door vrienden 21 jaar is ridder

amor is een meisje van 22 jaar zei gaat het meisje helpen als ze verdacht word

plaatjes komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 7:10 pm

Leandra 19 jaar. Is het meisje dat uit het heden komt en verdacht word een heks te zijn.
Steff en Sanne - Pagina 3 10

Tristan (zonder die blauwe dingen) 23 jaar. Is de prins en een goede vriend van die ridder.
Steff en Sanne - Pagina 3 1301851089_01
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 7:16 pm

(moet jij dadelijk werken?)
plaatjer wat zo komt is axel

axel zat in zijn kamer en was zijn harnas aant poetsen. dat moest eens in de zoveel tijd gedaan worden. heel vaak hoefde hij het niet aan meestal alleen als er oorlog was of als ze er op uit trokken

amor stond in haar achter thuintje en was de was aant op hangen die ze net had gewassen. dan was het vanmiddag waarschijnlijk weer droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 7:21 pm

Ja ik moet met 5 minuten weg eigenlijk want moet naar het centrum lopen waar mijn fiets staat. Dagje Walibi Very Happy
-------------------------------------------
Leandra lag op de grond midden in een grasveld. Alles wat ze zich kon herinneren van door dat ze buiten bewustzijn raakte was dat ze een of ander boek aan het lezen was op haar kamer. Alles begon ineens om haar heen te draaien en toen werd het zwart. Nu hoorde ze de vogeltjes fluiten terwijl het bij haar hartje winter was geweest. Langzaam opende ze haar ogen. De zon scheen vel op haar gezicht en ze rook de geur van bloeiende zomerbloemen. Waar was ze?

Tristan kwam de wapenkamer in en begroete Axel met een knik. 'Morgen.' mompelde hij waarna hij zijn harnas en wapens weer netjes neerhing waar ze hoorde. Die knechten van tegenwoordig konden er ook niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyzo jul 01, 2012 7:28 pm

amor had allen was op gehangen en keek tevreden naar het rezeltaat ze pakte de riete mand en liep er mee terug naar binnenen zette die onder de tafel terug daarna haal de ze een kleinere mand en haar mantel ze zou bosbessen gaan plukken

axel keek op toen hij iemand binnen hoorde komen en hij zag tristan die naar hem knikte. en hij knikte terug. hoogheid. zegt hij kort, dit deed hijmeestaleen keerals hij hem smorgens zag. en als er hoger gezelschap bij was. hij was erg loyaal naar tristan toe en volgde zijn bevelen altijd op, maar van iemand anders moest hij ze niet hebben
-----

oke, ik ben er vanavond weer niet:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 8:22 am

Tristan keek hem aan en trok zijn wenkbrauw op. 'Gewoon Tristan, dat weet je ondertussen toch. Ik ben mijn vader niet.' Hij grinnikte en pakte zijn zwaard die hij in een schede om zijn middel deed en daarna zijn mantel. Hij keek Axel aan. 'Zin om vandaag op verkenning te gaan?' Hij bleef hem aankijken terwijl hij zijn zwaard goed deed. 'Kijken of er nog eens wat interessants te beleven is in dit godvergeten koninkrijk.'

Leandra opende haar ogen en kwam langzaam overeind zodat ze niet te draaierig werd. Ze keek om zich heen. Niets kwam haar bekent voor. Het enige wat ze zag waren bomen, stuiken en bloemen op het veld waar ze op lag. Ze krabbelde overeind en klopte haar kleren af. Keek rond of ze iets kon vinden wat bekend was maar er was helemaal niets. Dus ze begon maar een pad te volgen dat ergens naar toe zou leiden, hoopte ze.



Ik ben morgen vrij Very Happy:D
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:36 am

Axel keek op naar Tristan en hij glimlachte naar hem. Dat weet ik maar je weet tot ik het altijd wen keer doe. Zegt hij en hij stond op en legde het harnas weg en hij keet hem aan hijzelf had zijn zwaard altijd om. En als hij sliep had hij we. Dolk bij zich liggen en het zwaard heel vreemd onder zijn bed zodat niemand er ongemerkt aan kon. En hij grijnst. Tuurlijk ga ik met je mee. Ik laat je niet alleen gaan. Zegt hij en hij pakte zijn zwarte mantel en deed die om. Waar wil je op verkenning. Vraagt hij als hij de deur uit loopt

Amor liep door het dorp dat rond het kasteel lach. En aan het uiteinde van het dorp begon het bos en ze keek er naar en daarna liep ze het bos in. Ze plukte hier altijd graag bosbessen of andere vruchten die hier groeide daar maakte ze jam of taatsen van of iets anders. En die verkocht ze aan de bakker die soms te wienig tijd had on alles te bereiden en ze liep over het pad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:52 am

Tristan liep richting de stallen terwijl hij zei: 'Ik denk naar het bos dat aan het dorpje grenst. Je weet wel die die op ongeveer een half uurtje rijden hiervandaan licht. Hij keek om naar zijn vriend en liep toen de stallen in waar een knecht zich weg haastte om het paard van Tristan klaar te maken.
'Of had jij een ander idee? Iets gehoord van onrust laatste tijd waar we naar moeten gaan kijken?'

Leandra zag in de verte een huisje maar toen ze die zag staan begon haar hart wat sneller te bonzen. Geen geasfalteerde weg, huisjes van hout en stro, geen auto's maar wel veel weiland en stallen. Dus waarschijnlijk paarden als vervoersmiddel. Ze greep naar een boom om niet op de grond te vallen. 'Waar ben ik in vredesnaam beland?' vroeg ze zichzelf zachtjes af. Ze zag verder niemand maar ze had het gevoel dat ze nier meer in 2012 was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 11:01 am

Het bos is prima. En nee ik heb de laatste tijd niks meer van onrust gehoort. Zegt à el en hij zag de knecht zich weg haasten en hij grijnsde. Dat was hij ook toen hij een klein jongetje was maar door het lot verandert en hij liep naar zijn zwarte merrie en aaide het dier en daarna begon hij het zorgvuldig te zadelen en te Controleren of het dier niks had of zo. Toen dat klaar was steeg hij op en ging al naar buiten daar zou hij wachten op Tristan en hij had een vreemd voor gevoel alsof er iets ging gebeuren

Amor liep een stukje over het pad en luisterde naar de zingende vogels en bij een struikje begon ze de rijpe bos bessen te plukken terwijl ze zachtjes begon te zingen. Dat deed ze graag bakken en zingen. En de ingrediënten verzamelen voor het bakken ook. Toen ze hier een Ant gepluk had begon ze verder te lope

Fijn tot je morge vrij hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 9:47 pm

Tristan zijn rijdier werd naar hem toe gebracht en Tristan steeg op. Hij klopte de hengst op zijn hals en reed de stal uit. Hij hielt naast Axel stil. 'Vertel? Je ziet eruit alsof je wat verwacht te gaan gebeuren.' Hij grijnsde 'Ach laat maar. We maken het wel mee als er wat gebeurt.' Hij dreef zijn paard aan en draafde door de poort de stad uit, richting het bos.

Leandra schoot achter een boom zodat de oude vrouw die langsliep haar niet zou zien. Toen ze naar de kledingstijl keek kon ze er wel vanuit gaan dat ze niet in haar tijd was en dat als iemand haar zo zag ze er vast zo tussen uit geplukt zou worden. Maar waar vond ze nou kleren die haar paste? Ze keek rond en een eindje verderop zag ze kleren hangen aan een lijn. 'Bingo.' mompelde ze terwijl ze erheen sloop. Het was het huis van Amor.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:02 pm

axel keek tristan aan hij stond er altijd verstelt van hoe hij hem door had. hij had tristan ook altijd wel snel door misschien kwam het doordat ze de laatste jaren zo goed met elkaar om zijn gegaan. en hij spoorde de merrie aan en ging naast tristan rijden. we zullen zien, zegt hij en hij reed met hem mee richting het bos en hij genoot van de rit maar anderzijds was hij wel waakzaam.

amor had nog wat bessen geplukt en de mand was al bijna helemaal vol, ze besloot om terug te gaan want ze moest het deegnog maken en dan nogbakken voordat ze de taart weg konbrengen en dat namnog wat tijd in beslag en ze liep al zingent terug naar haar huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:10 pm

Leandra liep de tuin in en griste een jurk en nog iets van de lijn toen ze iemand hoorde fluiten. Het gefluit kwam steeds dichterbij. Geschrokken keek ze om waarna ze over het hek sprong en weg rende, weer terug het bos in. De kleren had ze in haar armen terwijl ze door het bos rende, opzoek naar een veilige plek om haar kleren te verwisselen met de gestolen en zich een beetje de weg te maken in deze nieuwe omgeving.

Tristan verlaagde het tempo toen ze door een van de buiten gelegen dorpjes reden die bij het koninkrijk hoorde. Hij keek rond en genoot van de zon die volop scheen. 'Het is rustig.' mompelde hij verveeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:16 pm

amor liepvia de voordeur naar binnen en begon het deeg te maken. daarna waste ze de bessen in de emmer water die er al stond en drookde het met een doek daarna maakte ze de taart af en deed hen in de over die ze warm gemaakt had met vuur. ze zuchte even.nu zou ze de was maar af halen die was nu toch wel droog en ze liepnaar buiten met de riete mand maar dan blijft ze verbaast staan. er waren dingen weg.....

axel reed mee en vertraagde zijn tempo toen tristan dat ook deed. en hij keek rond hij had gelijk het was rustig. komt misschien door het warme weer dan doen de mensen het wat rustiger aan. zegt hij tegen hem en hij reed rustig door en hij keek even naar de zon die vandaag warm scheen. kom terug het bos in daar is het koeler dan hier, zegt axelmet een grijns en hij spoorde het paard aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:36 pm

Tristan keek zijn vriend hoofdschuddend en lachend na maar dreef toen zijn hengst aan en die schoot naar voren. Tristan ging wat naar voren zitten en haalde Axel in. Hij liet zijn hengst wat langzamer gaan maar bleef toch voor op Axel waarna hij achterom keek. 'Komt er nog wat van?' Hij lachte.

Leandra ging weer lopen toen ze merkte dat ze niet gevolgd werd. Ze keek zoekend rond en vond uiteindelijk een meertje waar ze naar toe liep en waar ze haar shirt en broek uit deed. Ze liet zich langzaam in het water zakken. De 2 stapeltjes kleren, die van haar tijd en die die ze net gestolen had, lagen op de oever naast elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 10:50 pm

Axel keek eerst verbaast maar grijnst dan. Als je een wedstrijd je wilt kan je die krijgen. Zegt hij dan uitdagend tegen hem en hij klopte de merrie en die begon Tristan en de hengst in te halen. Dit vond ax altijd geweldig gewoon als Tristan zijn vriend samen dingen doen en hij haalt Tristan in. De vroege. Zegt hij en hij maakt een scherpe bocht naar rechts en hij galoppeert door en hij keek even achter om

Amor was nog met stomheid geslagen. Maar ze wist tot E die gene wel kon vinden ze herkende de jurk wel dus het was gewoon weg wachten en op het juiste moment toe slaan ze zou wachten tot de taart klaar was en dan op onderzoek uit gaan i. Het dorp en omgeving wie de jurk had of aan had besloot E

Reageer traag moet nieuwe id make
Ps. Is het goed tot Lea dra Axel dadelijk red door mond op mond beademing te geven als die in het water valt en daarom beschuldig word van heks en door vreemde kleren ook natuurlikk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Emptyma jul 02, 2012 11:03 pm

onder het mom van dat kennen ze niet in die tijd Razz:P sure Smile
Ik ga zo opruimen en alles dus dan zal ik ook wel langzaam reageren.

-------------------------------------------------------------------------
Leandra ging kopje onder. Toen ze weer boven kwam deed ze haar haar naar achter en klom ze op de oever waar ze haar haar uitkneep en in een vlecht over haar schouder hing. Ze keek naar de jurk die ze gestolen had. Ze probeerde hem aan en gelukkig paste hij goed. Ze slaakte een zucht en keek rond. 'Great. En nu?' vroeg ze zichzelf af.

Tristan lachte. 'Let je wel op de weg? Dadelijk knal je nog tegen een boom aan en donder je op de grond.' Hij kwam overeind in het zadel en gaf zijn rijdier meer de ruimte om zich vrij te bewegen. Het dier hinnikte en galoppeerde achter Axel en diens merrie aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Steff en Sanne - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steff en Sanne   Steff en Sanne - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steff en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 3 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sanne en Steff
» Sanne en steff
» Sanne, sanne, sanneee
» Steffanie en Sanne
» Stefanie en Sanne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: