Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stef en Ann

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 9:51 am

mika keek audrey aan. het spijt me. zegt ze zachtjes. daarom twijfelde hij zeker dat zei james hij wilde eerst niet komen, zegt ze dan zachtjes

axel keek james aan, normaal vroeg niemand hem ooit wat ook op de vorge school niet hij was altijd bezig met voetbal door en door omdat hij wilde winnen voor audrey, maar deze jonge ging niet weg...denk het niet, ik wilje het wel vertellen maar hoe weet ik tot je het niet tegen mijn zusje zgt. zegt hij en hij keek hem aan hij was nu wat rustigr dan net en hij kwam helemaal niet zo kil over als net bij audrey
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 9:54 am

Audrey beet op haar lip. "Ik denk het.. hij is namelijk een geweldige voetballer.."

James keek naar Axel en knikte toen. "Oke. Dat is een deal"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:02 am

mika was na aant denken en ze keek audrey aan

axel knikte en vertelde tot ze bijde geadopteerd zijn door een andere familie, mijn familie is nogal tja rijk en bezeten van winnen ze hebben me geadopteerd omdat ze me zagen voetballen,....ik wilde niet mee want wilde mijn zusje. ze zeiden tegen me tot ze door een andere familie werdop gehaalt en tot ik haar niet mocht zien of spreken tenzij ik een goede voetballer zou worden...dus ik begon daar mee...maar ze veranderde de deal ze maakte er van tot ik het landelijk moet winnen voor dat ik weer mezelf mag zijn bij haar of...misschien bij haar mag gaan wonen.maar ze doen er alles aan omdat te dwars bomen blijkbaar. ik speel in nog een voetbal team iets wat niet bij een school verbonden zit maar die gaan niet landelijk mijn stief vader leid dat., zucht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:07 am

James luisterde. "Maar... waarom luister je naar ze? Je kan toch gewoon haar in het geheim spreken ofzo?"

Audrey staarde wezenloos voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:12 am

hoe..mijn stiefvader heeft overal wel een paar mensen rond lopen die op me letten. geloof me dat heb ik geweten. zegt axel bitter en je zag hem na denken

mika zuchte diep en keek op de klok waar bleefjames en wat was die aan het doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:17 am

"Maar wat maakt het uit als hij erachter komt? Hij kan je niet dwingen tch?" vroeg James.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:22 am

dan kan je hem nog niet, hij doet alles om te winnen. zegt axel en je zag hem na denken, ikkan weglopen, zegt hij dan zachtjes...maar ik moet een schuil plaats hebben. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:25 am

"Als je wil heb ik nog wel een zolder waar je kan slapen." zei James toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:28 am

axel glimlachte, dat zou geweldig zijn...dan sta ik bij jou in het krijt echt waar zegt hij en hij pakt hem bij de schouder vast. morgen in de pauze in de kleed kamer zijn zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:43 am

James glimlachte. "Op de voorwaarde dat je met Audrey praat. Ze verdient dit soort pijn niet." zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 10:47 am

Ik praat met haar morgen als ik spullen bij heb en daarnet kan als ik het nu doe.... Dan onderscheppen ze het. Zegt hij tegen James en hij pakte de bal en keek hem aan. Morge onder de pauze kleedkamer. Zegt hij nog eens neem Audrey maar mee. Zegt hij dan en hij keek hem aan. Dankje zegt hij en dan begint hij weg te lopen

Zo verder spoelen naar morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 12:07 am

Games liep let Audrey naar de kleedkamer. Audrey wist niet wat er aan de hand was en vond dat james maar geheimzinnig deed. "oke en nu wwchten." Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 12:42 am

zoon 10 minuten later kwam axel naar binnen met een grote sport tas, en ook nog een zak van de winkel, hey...zegt hij en hij is een tijdje stil en hij keek audrey aan. ik ben je een uitleg verschuldigt zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 4:44 am

Audrey keek Axel aan. Er ging een schok door haar heen. Ze besloot niks te zeggen en af te wachten.

James ging de kleedkamer uit
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 10:16 am

Axel zette de spullen neer en liep tot een meter voor Audrey en hij keek haar aan met een emotieloze blik eerst maar dan wort die milder en warmer. Ik ga je die uitleg geven die ik je al jaren wil geven. Maar steeds niet kon. Omdat ik aan een deal vast gebonden ben. Zegt hij zachtjes. En hij was even stil maar begon dan hetzelfde als gisteren te vertellen aan zijn zusje over de deal en zijn stiefvader. De voetbal ploeg. En tot ze hem blijkbaar dwarsboomde en zo. Daarna zweeg hij en hij keek naar de grond. Het spijt me. Zegt hij dan en hij voelde de tranen maar hij slikte ze weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 10:19 am

Audrey had haar armen om zichzelf heen geslagen en keek naar hem. In haar ogen brandde ook tranen. Ze geloofde hem. "Het spijt me van gister.." zei ze ten zacht. "Waarom vertel je het nu wel? Wat gebeurt er nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 10:25 am

Ik kreeg hulp. Eerst kon ik nergens heen maar nu. Ik duik bij James onder. En ik ga naar school onder een andere naam zegt hij en hij keek Audrey aan. Ook verf ik mijn haar ze mogen niet weten waar ik ben. Zegt hij en hij keek zijn zusje en hij liep naar haar toe. Dit wilde ik al een hele tijd doen. Zegt hij en hij neemt haar in zijn armen en knuffelt haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 10:42 am

Audrey bleef enkele seconden roerloos staan maar knuffelde hem toen terug. "Weet je zeker dat je dat aan wilt gaan?" vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 10:52 am

Axel keek Audrey aan en hij glimlachte. Voor bij jou te zijn heb ik alles over zusje. Zegt hij en dan laat hij haar los. Ik moet alleen buiten nooit te close doen. Mijn stiefvader heeft overal mensen op de loer liggen als ze een spoor van me vinden ben ik terug bij af. Zegt hij eerlijk en hij liep naar de boodschappen tas en haalde er haar verf uit en keek er op. Ver....vergeef je het me. Vraagt hij ineens zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 10:59 am

Audrey keek hem een lange tijd zwijgend aan en knikte toen. "Ja ik vergeef het je.. ik begrijp het nu" zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 11:02 am

Àxel knikt dankbaar naar haar en neemde de verf mee naar de douchesik verf mijn haar even. Zegt hij dan tegen haar

Mika kwam aan lopen en zag jams buite. Staan. Hey roept ze vrolijk

Ik ga slapen doei
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 11:06 am

Audrey pakte de verf van hem af en begon het klaar te maken en in zijn haar te smeren. "Misschien kunnen we ook een ander model erin doen" zei ze geamuseerd.

James grijnsde naar Mika. "Hej, volgens mij gaat het goed komen met het team." zei hij en hij vertelde over axel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptyma jun 25, 2012 8:16 pm

Axel keek hoe Audrey het klaar maakte en daarna ging hij zitten zodat Audrey er beter aan kon en hij grinnikte. Als dat het beste is kunnen we dat misschien beter doen. Zegt hij en hij wachte tot ze klaar was

Mika grijnsde breed. Dat is geweldig. Roept ze uit en ze ging de kleed kamer in en bleef stil staan toen ze de verf in de haren zag. En ze begon te lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptydi jun 26, 2012 4:44 am

"Kijk maar uit of jij bent straks aan de beurt" zei Audrey waarschuwend tegen Mika.

James grijnsde breed. "Dus de kleedkamer is nu een kapper?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Emptydi jun 26, 2012 11:21 am

Axel grijnsde. Maar hij vond het nog altijd wat vreemd tot hij nu gewoon kon doen tegen zijn zusje. Hij moest er nog aan wennen maar hij was er wel heel blij mee tot hij weer bij haar kon zijn. En hij keek Mika aan en knip oogde naar haar

K deed niks ik lachte alleen. Zegt mika
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stef en Ann - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stef en Ann
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» stef en klaas :)
» Grimm (Sanne en Stef)
» stef is van de aardbodem verdwenen :O
» [RPG Stef, Maaike, Anniek] ingewikkelde magie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: