Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stef en Ann

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 8:26 am

'Dat is een goed idee." zei Winter en ze glimlachte naar de rest. "Misschien moeten we morgen elkaar kennis laten maken met elkaars krachten." stelde ze voor.

Hugo knikte. "Prima plan."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 8:31 am

mij best, zegt alex kort,en sky stem de er ook mee in door te knikken.nouw weltrusten allenmaal ik slaap in een boom, zegt ze weer even vrolijk als net. en ze stond op en liep richting een boom

alex kwam ook recht. ik slaap een stukje verder op. als ik dat niet doe eniemand is in de buurt, zegt hij hoofd schuddent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 8:46 am

Winter keek naar de andere. Iedereen ging op zijn eigen manier slapen. Winter ging onder de boom liggen en staarde naar de lucht. Ze had geen idee hoe de reis zou gaan verlopen. Ze was nog nooit zo in het diepe gegooid.

Hugo maakte een soort tent om zich heen van aarde en ging liggen. Dat was het voordeel van aarde sturen. Je had altijd een dak boven je hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 8:52 am

sky klom in een boomen ging liggen ze gaapte vermoeit en bleef nog even denken

alex lag verder weg van de andere zodat ze hemniet konden zien. hij bleef wakker hij zou slapen uitstellen zolang het kon
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 9:00 am

Winter was in gedachte verzonken maar slaagde er niet in om goed in slaap te komen. Ze bleef half wakker en half van de wereld.

Hugo sliep al vrij snel als een blok.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 10:47 am

Sky sliep ook op een gegevermoment. Ze lag zoals een kat ook in de boom zou liggen

Alex was een langere tijd wakker maar toen de maan toch zijn top punt berijkte. Was ook hij in slaap gevallen en hij kreeg weer last van nacht merriess en hij mompelde al vrij snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 10:53 am

Winter hoorde het gemompel vaagjes en ging rechtop zitten. Ze keek de richting op waar Alex lag. Zou hij nu zo'n nachtmerrie hebben waar hij het over had?

Hugo sliep in zijn aardetent.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 10:57 am

Alex was express zo verder gaan ligge. Als iemand Ă  sets in de beurt hem hoorde vonden ze hem alleen en niet de rest. Hij droomde over nog niet zo heel lang geleden iets wat hem had verandert tot wat jij nu was. En nu begon hij te schreeuwen van woede en pijn

Sky liep maar schrok wakker van het geschreeuw en keek rond. Dat was alex
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 11:01 am

Winter kwam overeind en liep naar Alex toe en ging bij hem zitten. Ze twijfelde maar legde ten haar handen op zijn schouders en schudde hem lichtjes door elkaar. "Alex, wordt wakker.." stamelde ze. "Alex."

Hugo hoorde niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 4:06 pm

Alex schrok wakker toen Julia hem wakker maakte en hij draaide zich om duwde winter tegen de grond aan en hij leunde over haar heen en had zijn dolk getrokken en haalde meteen uit. Je zag duidelijk angst in zijn ogen. Maar dan ziet hij tot het winter is en hij laat d dolk af buigen tot het naast haar keel in de grond terecht komt. Ben jij helemaal gek geworden. Schreeuwt hij. Doe dat nooit meer. Ik had je kunnen dode. En hij stond op en hij hijgde

Sky keek op en zag die 2 verder op wat was daar gaande
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 10:22 pm

"ik wilde alleeb maar helpen." Zei julia verontwaardigd. "bovendien schreeuwde je het hele bos wakker, ze kunnen on op een kilometer afstand al horen op deze manier."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 14, 2012 11:13 pm

Ik hoef geen hulp meer. Zegt Alex bitter en hij keek winter aan en trok de dolk uit de grond. Waarom denk je anders tor ik verder weg van jullie lag maar de volgende keer ga ik nog verder liggen. Zegt hij en hij liep een paar stappen van haar weg. Dat zijn dus die nacht merries het is zelde tor ik er geen heb. Zegt hij zachtjes en dan gaat hij tegen een boom aan staan en hij wreef door zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyvr jun 15, 2012 9:55 am

Winter keek naar hem en knikte. "Lijkt me zwaar. Maar misschien vind je ooit een manier om er controle over te krijgen. Misschien kunnen wij je helpen." zei ze zacht. "Maar alleen als je dat wil."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyvr jun 15, 2012 10:44 am

Niemand kan er wat aan doen. Alleen de tijd waarschijnlijk. Zegt Alex en hij keek Julia aan. Bedankt maar de volgende keer niet meer doen. En ik slaap verder weg. Zegt hij dan nog zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyvr jun 15, 2012 11:01 am

"Weet je het zeker? Ik kan je ook wel van een afstand wakker maken als je wil.." mompelde Julia. Ze kon zich niet voorstellen dat hij de nachtmerries wilde uitzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyvr jun 15, 2012 5:32 pm

Nee ik hoef heen hulp. Zegt Alex tegen winter en hij keek voor zich uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 2:20 am

"Oke, als je je ooit bedenkt hoor ik het wel." zei Winter en ze liep terug naar haar slaapplaats en ging weer liggen om nog een paar uurtjes slaap te kunnen vatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 4:26 am

Alex keek haar na en wilde nu niet meer gaan slapen. Dus dat deed hij ook niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 10:44 am

Winter en Hugo waren weer lekker in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 10:53 am

Na een tijdje zag Alex de zon op kOmen en hij hoopte tot de rest nu ook zo wakker zouden zijn dan konden ze verder gaan

Jou begon wakker te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 11:23 am

Hugo kwam zijn hok uit en rekte zich uit. Hij had prima kunnen slapen en nergens last van gehad.

Winter werd moeizaam wakker. Ze voelde zich nog niet echt fit door deze nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 5:55 pm

oke we schrappen deze verhaallijn en we beginne hier gewoon een nieuwe

een gewone high school waar alles zijn gangetje gaat de lessen, vrienden groepjes, sport clubs. maar onder die sport clubs is er eentje die meestal de aandacht trekt voetbal. het schoolteam heeft nu nog niet zo veel leden als11 maar de meesten die er nu al bij zitten houden ontsettent veel van de sport. en ze doen er alles aan om achter 2 weken aan een wedstrijd te kunnen meedoen. maar dan hebben ze wel 11 spelers nodig dus ze gaan op zoek naar spelers, ze willende finalenhalen van het scholen kampioenschap, en daarna mogen ze door nar het landelijk, dan moeten ze winnen en ze zullen alles opalles zetten

goed zullen we allen bij 2 rollen doen

oke ik zat zo te denken de broer en zus van elkaar hebben geen oudersmeeren zitten allenbij aljaren in een appart pleeg gezin, een van de 2 die nu nieuw op school komt heeft nooit meer iets van zich laten horen.omdat er een deal is gesloten. )welke moet ik nog bedenken)

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra:
door:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptywo jun 20, 2012 10:56 pm

Wie wil jij graag zijn?:)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2012 5:39 pm

ik wil graag de gene zijn die nieuw op school komt en die niks van zich heeft laten horen omdat hij een deal heeft met iemand
ps wat wil jij voorn achternaam voor hun 2, maar ze hebben ook een verschillende omdat ze apparte pleeg gezinnen zitten XD

naam:axel condor
leeftijd:19
uiterlijk:komt
innerlijk:axel iss een koppige rebelse jongen, hij kan redelijk goed leren. meestal doet hij afstandelijk en nors tegen je of hij zegt niet veel, als hij je vertrouwt en om je geeft zal hij een andere kant van zich laten zien.hij is makkelijk boos te krijgen
extra:axel heeft een zusje en daar geeft hij veel om ook al hebben ze al jaren geen contact meer gehad. axel kan goed voet voetballen (zijn zusje ook denk ik?) iemand merkte dat toen hij bij het pleeg gezin kwam wonen ze maakte een deal als hij ooit de landelijke finale zou winnen mocht hij bij zijn zusje gaan wonen tot die tijd mag hij niet met haar omgaan. toen en nu nog wilt hij dat graag, en hij werkt er hart voor om het te berijken, maar wat nu hij ineens van schoolmoet veranderen en bij zijn zusje op school komt
door:fenisk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2012 10:09 pm

naam: Audrey
leeftijd: 18
uiterlijk: Ze heeft lang bruin krullend haar, lichtbruine ogen, slanke lichaamsbouw,
innerlijk:Audrey is een zachtaardig type maar ze kan behoorlijk stoer en pittig zijn. Ze is ontzettend kwaad op haar broer Axel omdat ze denkt dat hij haar verlaten heeft, ze weet namelijk niets van de deal.
extra: Ze zit al een paar jaar op die school, is goed in voetbal.
door:Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stef en Ann - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stef en Ann
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» stef en klaas :)
» Grimm (Sanne en Stef)
» stef is van de aardbodem verdwenen :O
» [RPG Stef, Maaike, Anniek] ingewikkelde magie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: