Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stef en Ann

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 6:25 am

Alex hoorde wat ze zeiden en hij stond hoofd schuddend op. En wat als we niet gaan. Worden er meer levens genomen dan ze nu zijn aant doen. Vast wel hè. Zegt hij en je merkte tot hij niet echt blij was. Maar een andere keus had hij niet meer

Sky glimlachte. Oke dan vertrekken we morgen. Toch jongens vraagt ze aan de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 6:39 am

Winter stond op. "Prima, dan is het maar zo. Hopelijk zijn we goed verzekerd want ik kan nu wel vertellen dat we hier niet zonder kleerscheuren vanaf kunnen komen.." zei ze.

Hugo grijnsde. "Nou jongens, we gaan dit gewoon doen. Of jullie dat nou leuk vinden of niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 9:49 am

Alex snoof en liep de deur uit en deed zijn handen in zijn zakken. Hij zag er nu al tegen op

Jalou stond op en huppelde naar de deur toe ze had er totaal geen moeite mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 10:02 am

Winter sjokte langzaam naar buiten. Ze had geen idee wat haar te wachten stond, moest ze bang zijn?

Hugo liep met handen in de zakken naar buiten.

Doorspoelen als ze net vertrokken zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 10:07 am

Is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 10:20 am

Winter liep zwijgend door het bos met de andere. Ze had een pijlenkoker en boog op haar rug gekregen als wapen. De andere hadden nog niet veel gezegd en zij was niet van plan de eerste te zijn.

Hugo liep voorop, hij had een zwaard als wapen en daar was hij blij mee. Hij kon naast vechten met zijn element een zwaard goed gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 4:08 pm

Jalou had een wandelstok. Daar zou ze rake klappen mee kunnen uit delen. En ze neuriede een liedje om de stilte te verbreken.

Alex zei geen woord en liep stug door hij had 2 dolken gekregen. En hij keek even naar de andere. Hij had het liever alleen gedaan dan samen. Maar dan blijft hij staan en hij gebaart de rest ook te blijven staan en je hoort hoeven van paarden
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptyma jun 11, 2012 11:54 pm

Winter stond stil en wachtte tot de.paarden weg waren. Dus die jongen was.niet helemaal nutteloos bedacjt ze zich.

"laten we richting het westen gaan" stelde.hugo voor en hij wees een kant op
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydi jun 12, 2012 1:03 am

Alex wachte en keek toen Hugo aan en hij schudde zijn hoofd. Of je moet Hele tijd willen vechten. Je moet eerst een stukje zuid gaan en dan west. Zegt hij. Hij kon het weten hij was er eerder geweest maar dat gong niemand wat aan

Sky keek verbaast naar Alex en dan naar Hugo. Mij maakt het niet uit als we maar niet stil blijven staan. Zegt ze dan en ze begon oost waarde te lopen. Jongens mompelt ze tegen winter
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydi jun 12, 2012 10:22 am

Winter glimlachte en liep met Sky mee. "Op de een of andere manier willen ze stuk voor stuk maar al te graag de leiding hebben." zei ze lichtelijk geamuseerd.

Hugo stond stil en keek naar de meisjes die koppig de andere kant op liepen. "Meiden we moeten de andere kant op." probeerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydi jun 12, 2012 4:46 pm

alex keek ook naar de meiden en wilde iets gaan zeggen maar bedacht zich en begon met ze mee te lopen.

sky keek om naar hugo en lachte, die 2 routes gaan ze allen bij denken, dus wij pakken iets wat ze totaal niet zullen verwachten. zegt ze en ze knip oogde naar hugo, dan keek ze winter aan. niks aan te doen zo zijn jongens.

alex keek naar de ruggen van de meiden en schudde zijn hoofd. net alsof hun 2 niks waard waren daar zouden ze nog wel eens op terug vallen dachthij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydi jun 12, 2012 11:20 pm

Winter haalde haar schouders op en liep rustig door.

"Dat slaat nergens op." mopperde Hugo. Desondanks liep hij achter de meisjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:34 am

Alex liep mee en was diep in gedachten verzonken en volgde de meisjes stap voets

Jalou huppelde bijna en keek vrolijk rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:41 am

Winter keek naar Sky. "Waarom ben je zo vrolijk?" vroeg ze.

Hugo liep rustig door. "Jongens, misschien moeten we proberen elkaar in ieder geval aardig te vinden. Dat zou dit alles een stuk leuker maken." opperde hij toen. Hij was niet van het vrienden maken maar ze hadden niet echt een keus hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:58 am

Sky keek winter met een schuin hoofd aan. Ik ben altijd vrolijk. Zoon zuurpruim als Alex wil ik niet zijn fluistert ze tegen winter en ze keek even om en dan weer voor zich. En als je vrolijk bent lukken veel dingen ook beter zegt ze. En z bleef staan toen Hugo dat zei

Alex keek Hugo dodelijk aan maar ze niks en liep stug door ook langs sky hij wilde geen vrienden hij wilde gewoon dot af maken en klaar er mee zijn en proberen dit alles te vergeten. Wat nu nog niet ging en hij balde zijn vuisten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 6:21 am

Winter glimlachte naar Sky. "Daar heb je gelijk in." zei ze en toen rende ze achter Alex aan en blokkeerde ze hem de weg. "Luister, persoonlijk wil ik dit graag overleven. Als jij niet wil samenwerken maakt dat alles wel erg lastig." beet ze hem toe. "Niemand is blij met de situatie maar het is niet anders dus deal with it."

Hugo zuchtte, dit was een hopeloos begin van de missie.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 6:28 am

Alex keek Julia aan zijn ogen spraken boek delen. Sta niet in mijn weg. Wie zegt tot ik niet samen werk. Hij zegt tot we aardig moeten zijn. Dat hoef niet als we maar samen werken toch en ik weet tot jullie er niet blij mee zijn en ik ook niet. Maar ik loop toch ook mee dus lees me niet de les. Doe ik bij jou ook niet. Snauwt hij emotieloos n hij bleef Julia aan kijken hij had geen medelijden met haar tot hij zo deed.

Sky was nu boos en liep op Alex af. Hey heet hoofd durf je wel. Ze wilt alleen zorgen tot we bij elkaar blijven en tja het beter word dan nu net als Hugo. Snap je dat niet. Dan gaan we het zo doen. Meesten steken gelden. Wie hier wilt rusten en wat praten om elkaar te leren kennen steekt zijn hand op. Zegt ze en ze stak zelf haar hand omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 6:32 am

Winter keek Alex vernietigend aan. Ze ging zich echt niet laten kleineren door hem. Ze bleef hem strak aankijken en stak demonstratief haar hand op. "We moeten elkaar blind kunnen vertrouwen. En je kan niet iemand vertrouwen die je niet kent." siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 6:46 am

Alex keek eerst sky aan en daarna Julia. Wat jullie willen maar denk maar niet tot ulevel ga vertellen. Sist hij en hij liep naar een boom toe en ging daar tegen aan zitten. Hij keek de meiden aan. Elkaar beter leren kennen dat wilde hij niet en hij sloot zijn ogen

Sky glimlachte naar Julia en dan keek ze Hugo aan en glimlachte ook naar hem. Hij had net als eerste gezegt tot ze dat moesten doen. En ze ging ook zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 10:07 am

Hugo en Julia gingen zitten.

Hugo keek naar de andere. "Misschien moeten we gewoon om de beurt iets over onszelf vertellen. Wat we leuk vinden, wat we kunnen, waar we vandaan komen." zei hij toen. "Sky, wil jij beginnen?"

Julia keek naar Hugo, blij dat hij een beginnetje maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 11:42 am

Alex keek boos voor zich uit nu moest hij Ook nog iets gaan vertellen dadelijk

Sky keek Hugo aan en Ze knikte. Nou mijn naam is sky ik ben bijna 18. Ik heb de kracht lucht. Als kind werd ik vaker gepestomdat ik ander ben dan anderen maar ik trok me er niks van aan en ging mijn eigen weg. En nu je. Ik dus hier. Zegt ze volijk

Alex had geluisterd maar zat ek wat verder van de rest weg en hij keek enkel met zijn ogen naar sky en toen Hugo de buurt kreeg keek hij naar Hugo
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 7:49 am

Winter glimlachte naar Sky. "Ik ben Winter, 19, heb het element water. Ik kom van de zuidpool maar ben al drie jaar aan het rondreizen." vertelde ze.

Hugo luisterde naar de verhalen van de andere. "Hugo, ik ben 22, aarde, net als Winter reis ik veel." vertelde hij en hij keek nu naar Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 7:59 am

alex keek de rest even aan hij wist tot hij nu moest. ik ben alex en 21 jaar en beheers vuur. zegt hij kort. meer wilde hij niet vertellen. en hijsloeg zijn armen over elkaar, bah samen werken hij had daar een hekel aan gekregen

mooizo,zegt sky, dit is al een beginik stel voor tot ieder nog een sterkte en zwakte punt van zich zelf zegt dan weten we waar we elkaar mee moeten helpen onder het reizen. zegt ze met een knipoog. noumijn sterkste punt is tot ik heel hart kan rennen. en zwakste is...ik...als ik bang benl ijk ik te verstenen ik kan dan niks bewegen en weet niet meer wat ik moet doen om te bewegen,zegt ze langzaam
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 8:06 am

Winter luisterde naar Sky en knikte. "Oke." zei ze zacht. "Mijn sterkste punt is dat ik heel lenig en slim ben. Mijn zwakste punt is dat ik fysiek niet heel sterk ben."

Hugo was nu aan de beurt. "Ik ben juist fysiek heel erg sterk en mijn zwakke punt is dat het me soms aan inzicht niet goed af gaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 8:12 am

alex hoorde de rest alles weer zeggen en hij vond het niet fijn om dit te doen, ik kan goed pijn verdragen.....verder word ik geplaagt....door nacht merrie's. zegt hij zachtjes en hij keek de andere kant uit

sky knikte naar de rest. zullen we hier vanacht maar overnachten vraagt ze aan de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stef en Ann - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stef en Ann   Stef en Ann - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stef en Ann
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» stef en klaas :)
» Grimm (Sanne en Stef)
» stef is van de aardbodem verdwenen :O
» [RPG Stef, Maaike, Anniek] ingewikkelde magie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: