Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptydi okt 22, 2013 10:53 pm

Alice keek james aan.' Die andere jedie die oudere heeft de zelfde force stroom als jou. ' zeg ze en keek hem aan niet wetent wat hij ging zeggen.

Rabb sliep en had niet door tot hij op bed werdt gelecht

Jalou keek bezorgt naar rabb en beet op haar lip. ' je mag gaan allee als je twee andere jedi meesters meeneemt. ' zegt ze en ze gebaarde twee andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptywo okt 23, 2013 10:26 am

Lucas keek naar Alice " Hoe kan dat nou, ik heb geen familie meer...dat is onmogelijk...en ik weet 100% zeker dat ik mezelf niet heb laten klonen" zei hij, hij schudde zijn hoofd " laten we nu eerste maken dat we wegkomen." voegde hij eraan toe.

James knikte, wenkte de 2 jedi meesters en rende achter Lorian de kroeg in. Eenmaal in de kroeg zag hij Lorian mensen ondervragen, hij liep naar hem toe "En waar zijn ze heen" vroeg hij aan hem, Lorian wees naar de nood uitgang " ze zeggen dat ze daar heen zijn gevlucht...sommige zeggen dat Rabb het uitgelokt heeft..." zei Lorian.
James schudde zijn hoofd " ik betwijfel het, Rabb zou niet zomaar 2 Sith lords, die zo sterk zijn als deze aanvallen" zei hij, en hij liep met Lorian en de andere 2 jedi meester naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptywo okt 23, 2013 6:34 pm

alice keek lucas aan.'en ik weet wat ik voel...jij voelt het misschien niet zo omdat het de zelfde stroom is.'legt ze uit en ze liep met hem mee en knikte. 'wat als we naar de basis gaan en die 3 in de val lokken die 2 doden en die jonge jedi meester ondervragen we en daarna ben je van hem ook af.'stelt ze voor. alice keek even achterom terwijl ze door vluchten en ze pakte lucas zijn hand vast.

morza vroeg ook nog even na en kwam daarna naar lucas en lorian toe gelopen en hij knikte instemmend met lorian.' hier zeiden ze het ook.'zegt hij en hij liep met ze mee en hij keek james aan.'james...je werkt nog niet lang samen met die jongen maar... er is een rede tot de raad hem niet op missies doet sturen.'zegt die en hij ging naar buiten en hij keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyvr okt 25, 2013 1:47 am

Lucas knikte, "ik geloof je ook wel ...het is alleen zo raar maar goed het is een goed idee, maar laten we eerste zorgen dat we de basis halen" zei hij met een glimlach en hij liet zich door Alice meevoeren.

James stopte met kopen en keek morza aan "ik heb met rabb een missie gedaan, en ik ken m langer dan je denkt. ..de rede dat de raad hem niet op missies stuurt is omdat ze bang zijn dat hij zijn emoties niet onder controle kan houden en dan slecht word..." zei hij met een geïrriteerdde stem. Hij gaf morza een duw en liep langs hem "laten we verdergaan" zei hij nogsteeds geïrriteerd en hij zette het op een drafje.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyvr okt 25, 2013 5:16 am

Jalou waakte over rabb die nu sliep en zwaar ademde. Ze waren hijna bij het ziekenhuis.

Morza keek james aan. 'Jah en ik ben het met de raad eens het is tot ik bij jalou in het krijd sta anders was ik niet mee geweest.' Zegt hij kortweg en hij voelde de duw maar zei er niks op en hij volgde james verder.

Alice glimlachte.'dan zorgen we tot we de basis halen zegt ze en ze begon op een drafje lopen. Ze keek rond ze zag verder op al de ingang. Dan laat ze ee kraampje omver vallen expres met de force en dit moest de aandag van de jedis trekken en dan rent ze verder en trek lucas mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyvr okt 25, 2013 10:51 am

James keek achterom naar Morza, "Je Hoeft niet mee hoor...je mag ook gewoon thuis blijven en niks doen" zei hij steeds meer geïrriteerd. Hij begon te rennen en hielp zijn benen met zijn force. Die Morza denkt ook alleen maar aan zichzelf, of aan Jalou Dacht hij.

Lucas lachte maar voelde zich raar Hoe kon iemand nou dezelfde soort Force stroom hebben als ik...de enige die dat hadden waren m'n vader en broertje en die zijn allebei al minstens 6 jaar lang dood... Dacht hij, terwijl hij meegesleurd werd door Alice. Hij zag hoe ze het kraampje omgooide, Lucas maakte een klein zwiepje met zijn hand, een geparkeerd voertuig vloog van de weg naar de stoep.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyvr okt 25, 2013 8:09 pm

Morza ging niet verder op James in maar hij rende wel door. Hij zag verder op iets om vallen en hij keek beter en zag de twee siths. 'Daar op een uur.' Zegt hij dan wist de rest waar hij bedoelde. Hij zag een auto aan konen en sprong met behulp van de force er over heen.

Alice rende door en bleef lucas vast houden. ' mooi ze hebben ons gezien.' Zegt ze en ze rent nog even door en faaat dan weer een cafe in.'als we hier de kelder in gaan komen we op de basis uit. 'Fluistert ze tegen lucas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 12:12 am

James luisterde naar morza en zag de siths de hoek om gaan, hij rende de hoek om en zag nog net de mantel van de mannelijke sith het cafe in gaan, "daar, ze gaan het cafe in, hij rende tot de deur en stopte toen, hij wachtte tot de Lorian en Morza ook bij hem waren en zei toen rustig "Ze zijn hier naar binnen gegaan, maar ik weet niet wat we er kunnen verwachten, dus ik stel voor dat 1 iemand eerst naar binnen gaat, en ons dan haal als het veilig is...als het niet veilig is komen we daar snel genoeg achter", Hij keek naar morza en Lorian, "wat vinden jullie ervan?" vroeg hij hun.

Lucas knikte en ging achter Alice het cafe in hij rende door "waar is de kelder precies?" vroeg hij, en hij keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 12:20 am

Morza keek james aan n luisterde naar hem. 'Ik ga wel eerst. ' zegt hij en met die woorden liep hij naar binnen hij keek rond en zag eerst niemand alleen stam gasten maar dan ziet hij ze verder op bij een deur staan. Hij rent terug naar buiten en hij keek james aan. 'Ze binnen en staan verder op bij een deur.' Zegt hij en hij rent terug naar binnen.

'Achter deze deur is een gang en achter aan een wentel trap naar beneden dan een kamer die een opslag plek is maar verder door licht een deur naar ons hoofdkwartier. ' legt alice uit en je merkte tot ze toch heel veel wist over hun hoofdkwartier en de omgeving er rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 12:48 am

James knikte en toen Morza weer naar binnen was gegaan keek hij naar Lorian "Zullen wij ook naar binnen gaan?" vroeg hij. Lorian haalde zijn schouders op "We kunnen hem daar in ieder geval niet alleen laten sterven" zei lorian, James keek naar Lorian "Hoe bedoel je 'laten sterven' wat denk je dat er gaat gebeuren dan?" Vroeg James. Lorian lachte "Je kan wel merken dat jij nog niet zo lang bij de raad zit, James...het zijn sith lords, als een jedi achter ze aan gaat, dan vermoorden ze die..je hebt gezien wat ze met Rabb hebben gedaan, het feit dat rabb nog leeft is omdat een van die sith lords hem iets heeft verteld dat hij door moest geven...of iets laten zien waarvan de sith lord wilde dat de raad er van wist" zei Lorian, Hij legde een hand op James schouder "Als ik jou was zou ik naar Rabb gaan en vragen of hij iets gehoord of gezien heeft...misschien komt het nog van pas" Voegde lorian eraan toe. James dacht na "Maar waar gaan ze nu heen dan?"vroeg hij aan zijn goede vriend, Lorian haalde zijn schouders op "het kan van alles zijn, Sith lords kennende kunnen die verdwijnen zonder gezien te worden...dus er kan een val zijn..of het ze gaan terug naar een safe house die op deze planeet zit" zei lorian. James keek naar het Cafe "wat raad jij aan te doen...Morza terug halen en weg gaan...of toch naar binnen gaan?" Vroeg hij aan Lorian, "Ga jij maar naar Rabb en kijk of je erachter kan komen waarom hij nog leeft, ik ga wel samen met Morza achter die Sith lords aan...Morza kennende staat hij te popelen om ze aan te vallen..of staat hij op t punt iets onverstandigs te gaan doen" zei lorian met een lach. James knikte en stond op, "Ik ga wel naar Rabb toe....Veel succes als je die sith lords nog tegen komt, ze zijn heel veel sterker dan ze eruit zien." zei hij, Lorian knikte en ging naar binnen, James draaide zich om en sprinte terug naar de straat, hield daar een taxi aan en ging met de taxi naar het ziekenhuis.
Lorian zag morza staan "Weet je al waar ze naartoe zijn?" vroeg hij.

Lucas lachte "nooit geweten dat er een geheime ingang was voor onze basis" zei hij, hij keek achterom want hij voelde een force, hij zag een jedi naar binnen gaan, en niet veel later weer naar buiten gaan, en weer naar binnen. Hij keek naar Alice zullen we dan maar gaan, voor ze precies weten waar de ingang is?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 3:48 am

alice knikte naar lucas en keek nog even naar de jongen en zag een andere komen en ze ging de kelder in via de deur en keek naar lucas en dan rent ze de trap af.

jalou was bij rabb die nu inmiddels in het ziekenhuis is aangekomen. ze hadden rabb helemaal onderzocht en hem bepaalde medicatie aan gegeven. rabb lag nu rustig te slapen. ze hadden ook zalf op de wond gedaan die moest van zelf genezen daar konden verder niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 8:29 am

Lucas rende achter Alice aan de trap af, stopte halverwege, rende weer omhoog, sloot het luik en rende weer achter alice aan. "Je zou het maar vergeten" zei hij met een lach, "dan is deze geheime ingang niet meer zo geheim" voegde hij eraan toe.

James was ondertussen bij het ziekenhuis aangekomen, en rende nu naar rabbs kamer "6.25A, 6.25A.." zei hij steeds tegen zichzelf, hij stopte opeens en liep een paar deuren terug, keek nog een paar keer naar het nummer en klopte toen op de deur "Jalou?...Jalou ben jij daar?" vroeg hij rustig?, hij hijgde een beetje, haalde een paar keer diep adem en ademde weer normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 9:21 am

alice grinnikte om lucas die het luik dicht maakte.'kom kom je weten tot we meer basisen hebben, en daarbij wij waarschuwen de rest en het zal zijn alsof het een leegstaad vervallen pand is.'zegt ze met een knipoog en ze rende weer verder.

jalou zat in een stoel en van daaruit keek ze naar rabb die lag te slapen. ze kijkt op als ze geklopt hoort en daarna james zijn stem en ze springt op rent naar de deur en trekt hem open en ze keek hem aan en beet op haar lip. ze wist niks te zeggen nu ze was zo bang.

---

even ter info wat heeft rabb gezien tot ze hem laten leven die ketting...of is het nog wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 12:41 pm

Lucas lachte "Ja dat is waar dat weet ik maar toch, dat betekent niet dat we alles open kunnen laten staan...toch?" zei hij met een lach, en hij rende achter Alice aan.

James keek in de bange ogen van Jalou, pakte haar vast en knuffelde haar "het komt wel goed met hem, hij ademt nog, hij leeft nog" fluisterde hij sussend.

-----------------
Ja die ketting, James is die van hem kwijt geraakt bij het ongeluk en er is er maar 1 van... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 7:17 pm

alice knikte en rende met hem mee. dan ziet ze een trap die naar boven gaat en ze pakt die en als ze boven is is er weer een deur en ze maakt hem open en gaat naar binnen als lucas er ook door heen is maakt ze hem dicht en op slot ze kijkt rond en ziet een hele grote lange kast en ze tilt hem op met de force en ze zet hem voor de deur.'zo die komen er niet door...die jedi is ons niet gevolgt die met de zelfde stroom.' zegt ze spijtig. ze keek lucas aan.'we hoeve ze niet door te laten nu...ze weten niet waar dit uit komt dus we zijn veilig..en als die jonge jedi nog leeft...tja...die komt ons niet meer zoeken.'zegt ze

jalou voelde hoe james haar vast pakte en ze begon te snikken. maar ze stopt al snel en ze veegt haar tranen weg. 'sorry ik kon me even niet beheersen.'zegt ze tegen hem en maakt zich los uit zijn greep.'waarom doet hij altijd zo roekeloos.'vraagt ze meer aan zichzelf dan aan james.

rabb lag te slapen en was een beetje aant dromen. hij droomde dingen die nergens op sloegen. maar dan hoort hij langzaam ook geluiden van de omgeving. dan ineens snakt hij naar adem en zijn ogen gaan open. hij voelde een brandende pijn op zijn borstkast dat overal naar leek uit te stralen. en hij komt een beetje recht maar dat deed pijjn en hij liet zich kreunend terug vallen.
---

oke
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyza okt 26, 2013 11:05 pm

Lucas glimlachte "ach het is niet zo erg, het is beter dat de ingang nu veilig is...ik heb zo'n gevoel dat die Jedi ons wel weer komt op zoeken, wat die jonge jedi betreft, ik denk dat die nog wel even blijft liggen. Die is zo erg geschrokken dat hij misschien niet meer naar buiten wil" zei hij lachend.

James haalde zijn schouders op, "omdat hij nog jong is...of misschien wil hij zich bewijzen...ik zou t niet weten...wat ik wel weet is dat ik hem niet meer alleen laat als hij ergens heen gaat, de volgende keer komt hij er niet met zo veel geluk vanaf...en dan is het toch handig als ik of een andere Jedi meester in de buurt is om hem...te redden zeg maar..." zei hij. Hij hoorde beweging in het bed, hij kijkt naar rabb ziet zijn ogen open schieten "RABB, je bent wakker" zei hij, en hij snelde naar de rand van het bed, voor hij wat wilde zeggen ging zijn hologram horloge, het was lorian "James, we zijn de Sith lords kwijt geraakt, het lijkt wel alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn...we gaan hier nog even zoeken naar aanwijzingen, maar als we niks vinden gaan we terug naar de tempel...hoe is het met Rabb?" vroeg hij, James keek naar het miniatuur van de jedi "Rabb is net wakker, als je iets vind, meld het dan, als het belangrijk is dan kom ik daar heen" zei hij. Hij keek van Jalou naar Rabb, "Zo te zien zijn ze goed in verdwijnen die sith lords" zei hij tegen ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyzo okt 27, 2013 1:32 am

alice knikte.'je hebt gelijk.' zegt ze en ze loopt rustig verder en ze keek lucas aan toen die sprak over die jonge jedi en ze knikte weer langzaam. 'je had hem goed te pakken jah. het verbaast me als hij er niks aan over houd.'zegt ze eerlijk tegen hem. ze zei er niet bij tot ze dacht tot hij dood er aan zou gaan want ze dacht eerst tot lucas hem ging doden meten toen die aan zijn ketting was gekomen.

rabb keek op als hij iemand zijn naam hoort roepen en hij keek rond en zijn blik bleef hangen op james en jalou. james kwam al snel dichter bij maar hij was bezig met het hologram horloge en rabb keek er weg van hij kreeg het gesprek half mee maar hij hoorde tot die sith lordt ontsnap waren en hij kwam meteen wat rechter maar dit deed pijn maar nu verbeet hij het en zijn ogen stonden vel, kwaad, rebels,

jalou keek van james naar rabb die wakker was geworden de dokter had gezegt tot het wel dagen kon duren. ze ontwaakte toen rabb weer wilde recht komen en ze liep er heen.'blijf liggen.'zegt ze bevelend tegen hem en ze keek james aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyzo okt 27, 2013 8:40 am

Lorian en morza hadden het café doorzocht maar niks gevonden dan wat er normaal in een café zit, Lorian belde weer met james, "we hebben niks gevonden, t lijkt wel alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn" zei hij "wij gaan terug naar de tempel, ik raad je aan om daar ook heen te gaan...nadat je klaar bent bij rabb natuurlijk" voegde hij eraan toe.

James knikte en zei "zal ik doen", hij klikte op zijn horloge en de hologram verdween. Hij keek vab jalou naar rabb "Eabb, wat in hemelsnaam dacht je te kunnen doen tegen die sith lords, en waarom ben ie er heem gegaan zonder op mij te wachten" vroeg hij lichtelijk geïrriteerd, hij keek even naar jalou en toen weer teurg "weet je hoe ongerust ik wel niet was...laat staan dat ik je zus moest vertellen dat jij achter 2 dodelijle siths aan zat " zei hij toen vriendelijker.

Lucas knikte "ik heb zijn lichaam een flinke opdonder gegeven, genoeg om een normaal mens van zijn gewicht te vermoorden. ..ik wist dat t hem niet zou doden, hij moet die jedi oudjes laten weten met wie ze te maken hebben" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyzo okt 27, 2013 8:55 am

morza was geiriteerd tot hij niks had kunnen vinden en keek lorian aan terwijl hij met james was aant vertellen. toen die klaar was ging hij hem voor op de weg terug en hij was duidelijk nog steeds aant mokken.

rabb liet zich terug achterover in het bed zakken na aandringen van jalou. dan hoort hij james en hij keek hem meteen recht in de ogen aan. 'ze tot last zijn.'zegt hij kort en krachtig.'jij wilde de raad inschakelen morgen vroeg pas en als die hoorde tot het van mij kwam denk je dan echt tot ze gaan kijken.'zegt hij met een in houdende stem.
jalou keek naar haar broertje. 'de raad...'begon ze maar ze kwam niet ver door rabb.'jij hoeft de raad niet te verdedigen ik weet hoe ze over mij denken ik ben niet dom.'zegt hij en dan keek hij weer naar james. hoe hoorde hem zeggen tot hij bezorgt was geweest.
'ik was ook bezorgt rabb.'zegt ze tegen hem en ze keek naar jame en weer terug naar hem.

alice bleef staan en keek lucas verbaast aan. 'je liet die kleine lastpost gewoon leven.'zegt ze verbaast en ze haalde hem al snel weer in met lopen.'knap ik dacht tot je echt boos was...maar blijkbaar wist je heel goed wat je deed.'zegt ze bewonderenswaardig tegen hem en ze pakte zijn hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyzo okt 27, 2013 10:37 am

James keek naar rabb "zorg dan dat je ze het tegendeel bewijst, en ja ik denk dat de raad wel naar je had geluisterd, dat deden jalou, lorian, morza, slamzu, ofcuk (ik dacht ik geef die andere 2 jedis ook en naam xD) en ik toch ook, de raad is niet dom, zeker niet als het gaat om Sith lords" zei James, hij keek van rabb naar jalou en weer terug, "en ik denk dat de raad anders over je denkt dan jij denkt, want ja, ze vinden je soms wat rebels, maar je bent een padawan jedi, en dus een Jedi, en ze nemen je echt wel serieus" zei James op vriendelijke toon.

Lucas lachte "ik was ook echt boos, niemand komt aan m'n broertjes ketting, maar...ik kon me bedwingen om hem niet te doden, die jedis moeten leren dat ik er ben, ik heb lang genoeg in de schaduw van de meester geleefd...nu word het langzamerhand mijn beurt om een beetje bekent te worden" zei hij, hij voelde hoe alice zijn hand pakte, hij keek haar aan, "ik heb alles om een machtige Sith meester te worden, een goed laser zwaard, een krachtige force, genoeg kracht om een grizzly beer op te tillen...en...ik heb jou." Zei hij, bij dat laatste bloosde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyzo okt 27, 2013 7:42 pm

rabb keek naar jalou en dan naar james als die weer begint te spreken.'ik snap wat je wilt zeggen, maar ze kwamen omdat jullie hen vroegen mee te gaan als ik iets vraag luisteren ze niet en je zegt tot ik het tegendeel moet bewijzen daar was ik mee bezig.'zegt rabb zuur en hij kwam recht en hij stak waarschuwend zijn hand op naar jalou zodat die hem niet terug duwde en rabb zat aan de rand van het bed en keek james weer aan.'jij bent de enige die naar mij luistert.'zegt hij en hij keek droevig weg.'dat hebben ze met een rede gedaan...at weet jij ook james...ze zijn bang.' zegt hij tegen hem en hij ging staan en hij wankelde even en hij greep de bedrand vast.hij ging langzaam rechter staan en keek james weer aan.'je bent terug gekomen om wat te vragen. wat is je vraag.' vraagt rabb dan.

alice kneep in de hand van lucas en keek hem van opzij aan.'ik denk tot ze het snel genoeg weten en ik denk als ze het weten tot ze bang zullen zijn, want ze weten wat er gebeurt is en tot het hen schuld ook dees is tot je broertje dood is.'zegt ze en ze stopte met lopen en keek lucas aan.'doe je wel voorzichtig.' zegt ze en ze moest ook blozen bij de woorden tot hij haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyzo okt 27, 2013 11:47 pm

James zuchtte "We weten in ieder geval wel dat er sith lords op deze planeet zitten... en daar zijn ze je dankbaar voor...maar je moet weten dat ik niet de enige ben die naar je luistert, Jalou doet het ook en ik weet zeker dan Lorian dat ook doet, Morza luister toch nooit en die andere 2 ken ik niet goed genoeg" zei hij, hij keek even weg en zei toen "mijn vraag is of je nog iets gezien of gehoord hebt dat misschien kan helpen, heeft een van de siths je iets verteld of ...laten zien of iets dergelijks?" Vroeg hij

Lucas lachte blozend om de worden van Alice,"je hebt gelijk, het is hun schuld dat ik weg ben en het is zeker hun schuld dat mijn broertje dood is" zei hij, hij boog voorover en gaf haar een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyma okt 28, 2013 1:09 am

Rabb knikte maar hij was nog niet echt overtuigd. Hij hoorde wat james zei en hij keek hem aan. ' ik pakte die sith wat af die jongen hij werd er heel erg boos om. Ik herkende het zo doet iemand als dat het enige is wat je nog van iemand hebt en geloof me het betekende vewl voor hwm.' Zegt rabb langzaam en hij ging met een hand over zijn borst kast een. 'Ik pakte hem een ketting af met een smilie er op en toen sloeg die door.' Legt hij uit

Alice glimlach en beantwoorde zijn kus meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyma okt 28, 2013 1:25 am

Toen James hoorde wat rabb zei stond hij als aan de grond genageld, hij voelde zijn bloed wegzakken. "...nee, dat meen je niet " zei hij, en hij zakte op de grond op zijn knieën "dat meen je niet!" zei hij voordat alles zwart werd, en James op de grond zakte.

Lucas glimlachte, "laten we wat gaan eten...ik heb trek gekregen van dit alles" zei hij, hij pakte haar hand en keek haar aan "of denk jij van nee, doe maar niet ?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Emptyma okt 28, 2013 6:28 am

rabb zag hoe james ineens lijkbleek werd en hij deed een stap vooruit.'james...'vraagt hij bezorgt en hij ziet hem door de knieen zakken en hij kleilt bij hem neer en hij hoort hoe hij de woorden herhaalt. 'jalou haal een dokter nu.'zegt hij dringent en hij ziet hoe james op de grond ineenzakt. hij keek naar james en wist tot die ergens van geschrokken was dus de koorts zou dadelijk op spelen.
jalou was naar het tweetal toe gesnelt en zag tot james lijk bleek was en ze hoorde de woorden van rabb en ze rende er meteen vandoor en niet heel erg veel later kwam ze al terug met een dokter de kamer in.

alice glimlachte terug.'nee ik zeg geen nee tegen wat eten want ik heb sinds vanmorgen niks meer gehad,'zegt ze tegen hem. 'dus wat wil je eten is de volgende vraag'zegt ze plagent tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars  - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars    Star Wars  - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars
Terug naar boven 
Pagina 9 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Star Wars RPG
» Star Wars RPG WIE...?
» star slaves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: