Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 4:33 am

Silver keek om naar de jongen die net op de hoorn blies. 'Ga je mee of ga je vechten.' ze keek naar haar kleren. 'Ik vind het laf van mezelf maar ik heb geen andere keuze dan terug te gaan naar mijn kasteel. In een jurk vechten is niet bepaald mijn grootste hobby, hoe laf het ook lijkt.' Silver draaide haar paard om en draaf het aan, achter Aliene aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 4:49 am

candurill keek naar silver. "ik dek jullie in de rug. als jullie snel zijn kunnen jullie nog aan de omsingeling ontsnappen."

talos keek naar zijn zoon...en lachte. "zoals je wilt....ik gebruik bloedmagie om te proberen de true element te laten ontwaken, en het voor mijzelf te krijgen." hebzucht fonkelde in zijn ogen. "en daar heb ik offers voor nodig.....maar nu....WACHTERS!! BRENG MIJN ZOON NAAR DE KERKERS!!" uit alle deuren en gangen kwamen wachters gestormd en grepen try bij de armen. "het is voor je eigen bestwil jongen..."

soldaat:
hij dacht dat hij in de verte een glimps opving van een groep ruiters, en grijnsde. "nu heb ik jullie." mompelde hij. toen hoorde hij van opzij een kreun. de man naast hem viel van zijn paard met een pijl in zijn nek. hij keek om zich heen, en toen zag hij het. door de takken sag hij mannen in grijze bruine en groene gewaden van tak naar tak springen en pijlen op hen afvuren....hij voelde een stekende pijn in zijn borst en langzaam werd het zwart....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 5:14 am

James haalde zijn schouders op. "Zoals ik al zei, ik ben maar een ridder dus dat is mijn taak niet. Ik zeg niets," zei hij en glimlachte lichtjes. Hij stond plotseling stil en luisterde aandachtig naar iets.

Aliena keek over haar schouder en zag een grote groep ruiters in de verte. "Wat willen ze van ons!" riep ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 5:18 am

Try keek talons aan en kon niet geloven wat hij zei. En hij wist tot hij zelf een van die magiërs was dus hij heild zijn mond meteen hij wilde zijn magie kwijt raken en hij ziet hoe de bewakers binnen kwamen en een gevoel van onmacht kwam naar boven en hij verzette zich zo goed mogelijk wat niet zo goed ging. Voor wie zijn best wil voor de jouwe niet voor die van mij zegt hij en hij voelde hoe hij werd mee genomen weg van zijn vader en dit was voor hem de doorslag. Hij moest weg hij moest doe andere magiërs waarschuwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 5:22 am

Winter stond ook stil en keek hem verbaast aan. "Wat is er?" vroeg ze zacht. Ze merkte aan zijn houding dat hij luisterde maar ze kon zelf niet ontdekken waar hij naar luisterde en dat maakte dat ze zich stom voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 5:38 am

sierlijk sprong candurill weer uit de boom. hij haalde zijn staf van zijn rug en ging klaar staan voor een aanval. alsof het zijn schaduwen waren verschenen er vanachter de bomen 4 andere mannen in het grijs, die lange zwaarden hadden. zij stelden zich op aan weerszijden van hem, en versperden zo de weg van de ruiters.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 5:50 am

Try voelde hoe de soldaten hem mee namen richting de kerkers hij verzette zich lichtjes hij moest weg maar hoe moest ook uit kijken. Als hij magie ging gebruiken kwam hij er achter zeker en als hij het nu deed was de vraag of hij weg kon komen want er liepen nog bewakers rond en als hij zich niet kon verdedigen deed hij het voor niks. En hij zag de kerkers deur en hij gaf een kopstoot en da andere een trap en hij probeerde los te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 7:20 am

Aliena merkte ineens dat Candurill achtergebleven was. Ze hield haar paard in en bleef even besluiteloos staan. Ze kon nu veilig naar het kasteel van Silver gaan of hem helpen. Ze besloot voor het laatste en maakte vlug rechtsomkeert in Candurill's richting.

James legde een vinger op zijn lippen en luisterde. "Ik hoor hoeven van een groot aantal paarden," zei hij na een lange stilte. Hij trok aan de teugels van zijn paard zodat het dier stopte en keek Winter aan. "Stap op."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 7:24 am

candurill zag aliena aankomen. "ik geef je de kans om te ontsnappen en je draaid om om mij te helpen...ik weet niet of dat ondankbaar of moedig is..." hij grijnsde. de soldaten kwamen steeds dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 7:26 am

Try schopte een bewaker tegen zijn knie en je hoorde een luide knak en de man viel schreuwend op de grond en hij trok zich los van de laatste en gaf hem een vuist stoot tegen zijn neus aan en dan zette hij het op een lopen hij moest weg komen, zonder magie te gebruiken zijn vder mag niet weten tot hij die bezat en hij moest die andere treu elements vinden en ze waarschuwen voor zijn vaders plannen en toen hij door de 2e gang sprinte hoorde hij een hoorn gaan. hij wist wat het betekende toe er iemand ontsnapte, en hij versnelde zijn pas
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 7:28 am

Silver stopte haar paard toen ze zag dat Aliene rechtsomkeert maakte. Ze keek naar het kasteel wat op een kleine afstand lag. Ze reed erheen gaf een soldaat opdracht pijl en boog te halen en galopeerde terug toen ze die gekregen had. Ze kon hun moeilijk zelf alles laten doen maar nog altijd vervloekte ze de jurk die ze aan had. Vanaf een afstand begon ze soldaten van Skywalker neer te schieten en te verwonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 7:32 am

ik ga eten mensen Sad kunne we even een pauze inlassen...ben in een uur ofzo terug...dit wil ik echt niet missen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 7:33 am

ik ga zo richting niekkie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 8:09 am

candurill zette zich schrap...nog 3 meter...2...1...hij sprong, liet zijn staf om hem heen wervelen en slingerde een windvlaag in de richting van de ruiters. het voorste paard sloeg achterover en slingerde zijn ruiter van hem af. de genen die achter hem aan kwamen begonnen te steigeren van schrik. toen de gevallen ruiters begonnen op te staan rende candurill en zijn vier broeders als een man op de soldaten af.

talos zuchtte toen hij de hoorn hoorde. hij had ook niet minder verwacht van een zoon van hem. hij liep naar de de wachters bij de deur. "het was een genoegen om jullie in dienst te hebben heren." hij stak zijn hand uit naar de wachters. ze werden bleek, en begonnen te gillen. toen kwam er bloed uit hun ogen, mond en oren. dit stroomde in een cirkel om hem heen. "eens zien of hij nu nog kan ontsnappen..." mompelde hij. hij hief zijn armen en het bloed begon te gloeien. ronde het hele kasteel en bij alle deuren laaide er paars zwarte vlammen op die de weg versperden.

P.S. ik ga zo direct misschien een film kijken met de familie dus het kan zijn dat ik zo WEER weg en =_=.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 8:11 am

Aliena trok haar zwaard en galoppeerde dwars door de groep soldaten heen terwijl ze er een paar neer stak of van hun paard afsloeg.


same here Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 8:35 am

Winter keek hem aan en knikte en ze stapte soepel op zijn paard en wachtte tot hij erbij kwam zitten. "Snel, zelfs ik kan het nu horen." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 8:41 am

Silver dreef het paard wat dichter naar de groep toe. Ze had geluk dat haar broers zo nu en dan de tijd namen om haar te leren boiogschieten. Zwaardvechten vonden ze niets voor een meisje dat lieten ze dus achter wegen. Maar omgaan met een pijl en boog kon ze nu behoorlijk goed. Ze pakte een pijl uit de koker aan het zadel en spande de boog. Ze richtte de pijl op het hart van een man die achter candurill aan zat en schoot. De pijl zoefde door de lucht, een gekreun en de soldaat viel dood voorover.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 986
Registratiedatum : 16-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Albion, Hyrule, Middle Earth, Thedas, Westeros and Tamriel....

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 8:58 am

candurill danste als het ware door de vijanden heen. stootte hier, sloeg daar, gooide iemand omver met een windvlaag, sprong en sloeg toen weer. het was een vechtstijl die hij al zijn hele leven beoefende en alleen maar werd versterkt met zijn wind-magie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 9:22 am

Aliena bukte laag op de rug van haar paard toen een soldaat rakelings met zijn zwaard in haar richting zwaaide. Woedend keek ze hem aan, en met een beweging van haar hand stak ze zijn harnas in de fik.

James steeg op en ging achter Winter zitten. Hij pakte de teugels van zijn paard vast en spoorde het beest aan. "Ik weet niet wat er aan de hand is maar het is niet positief," mompelde hij.


Laatst aangepast door Sifra op za dec 24, 2011 9:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 9:27 am

Anniek. schreef:
Winter keek hem aan en knikte en ze stapte soepel op zijn paard en wachtte tot hij erbij kwam zitten. "Snel, zelfs ik kan het nu horen." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 9:34 am

oh oepsie XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 10:03 am

Winter knikte en ze hield zich vast aan het paard. "Misschien kunnen we ons verstoppen en kijken wat het is." zei Winter toen. "Dan kunnen we ons voorbereiden als het iets gevaarlijks is zodat we geen hinderlaag krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 10:11 am

James keek even aarzelend naar Winter. "Als je ouders erachter komen dat ik dit doe hang ii. Letterlijk," zei hij maar reed toch in de richting van de geluiden. Hij stapte van het pad af en reed een stukje door de bomen totdat ze vlakbij het tafereel waren. Geschokt keek hij naar de soldaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 10:24 am

"als je met informatie komt word je geëerd" zei Winter nog en ze verstopte zich achter een boom en keek met grote ogen toe. Soldaten van het zwarte rijk.. Wat deden die hier? Waren de geruchten dan waar? Kwam er oorlog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Emptyza dec 24, 2011 10:36 am

James verschool zich achter een boom en keek toe. "Laten we gaan, je bent hier niet veilig," zei hij zacht tegen Winter.

Aliena gaf een gil van de schrik toen haar paard door een zwaard geraakt werd en over de grond rolde. Ze viel met een klap op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 7 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: