Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 True Element

Ga naar beneden 
+2
feniks
Sifra
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 10:51 am

Winter keek hem aan en knikte met met tegenzin. "oké" zei ze zacht tegen hem en stil baande ze een weg door de struiken ver van de soldaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 10:56 am

Try rende door tot hij bij de deur kwam die naar buiten leide en hij trok hem open en schrok toen hij de vlammen zag dit was alles behalve goed en hij rende terug en een andere gang in toen de soldaten kwamen aan rennen. En hij versnelde zijn pas hij moest weg komen hij moest de andere magiërs informeren voordat zijn vader ze vond of wist tot hij zelf er eentje was en hij rende een gang in toen een stel pijlen werden af geschoten hij mOest naar de anderen en snel heel snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 10:58 am

Silver zag wat er bij Aliene gebeurde. Ze spande haar boog en liet daarna de pijl los. De pijl boorde zich in de borst van de man, recht in zijn hart. Silver keek naar aliene haar rijdier dat duidelijk kreupel liep. Ze dacht na. Laatst had ze, hoe ze het ook gedaan had de veugel van Ryuk ook wonderbaarlijk genezen. Ze zou er straks wel naar kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 11:02 am

James liep stilletjes achter Winter aan. Eenmaal ver van het gevecht vandaan tilde hij Winter op het paard en steeg op. Hij reed richting het kasteel.

Aliena wist nog net een ander zwaard te ontwijken en krabbelde overeind. Haar paard leunde zwaar briesend van de pijn op 3 benen, nauwelijks staande blijvend.. Aliena wist dat ze nu een nadeel had maar besloot het beste van te maken en stak een soldaat neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 11:08 am

Winter was even verrast dat hij daar zomaar optilde maar ze zei er niks over. "We moeten meteen verslag doen bij mijn vader." zei ze onderweg tegen hem. "hij moet de troepen klaarmaken en zorgen dat ze opgesloten worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 11:13 am

Try rende door en door tot hij op een stuk kwam toen een pijl hem raakte en hij viel met een klap op de grond en hij keek naar de soldaten het waren er veel te veel voor hem alleen. En hij consenterend zich en dan verZamelt hij magie en verdween en verscheen bij het gevecht hij had aan die 2 meiden gedacht bij een had hij magie gevoelt en hij zag ze en grijnsde en hij griste een zwaard van de grond en blokkeer de een aanval voor zilver. Vind je het erg als ik je help. Zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 11:17 am

James knikte. Hij reed het landgoed van de Divers op em hield bij de stallen halt. Zwijgend steeg hij af en biedde zijn hand aan Winter aan. "Het voelt verkeerd om die mensen achter te laten zonder te helpen."

Aliena vocht tegen een soldaat. Ze gebruikte haar krachten om haar zwaard gloeiend heet te maken zodat het in aanraking met huid verbrandde
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 11:47 am

Winter keek hem aan en liet zich van het paard afglijden. Ze knikte. "ik weet hoe het voelt.. Ik voel me echt rot nu... Kunnen we echt niks voor ze doen??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 11:54 am

James zette zijn paard op stal en zadelde het dier af. "Nee, het enige wat je kunt doen is je vader waarschuwen," zei hij en begon te lopen richting het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:04 pm

Winter zuchte en knikte. "je hebt gelijk. Kom dan gaan we meteen naar hen toe." zei ze en ze sleurde hem mee door de de gangen van het kasteel. Ze was even vergeten dat ze het kasteel niet mocht verlaten van haar ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:09 pm

Silver keek Try kort aan. 'Je begeeft je op glad ijs. Skywalker.' Siste ze zachtjes. Ze had gezien dat een paar soldaten raar naar de jongen hadden geken. Het kon nirt anders dan dat hij dezoon was van die tiran. Het moest wel. Silver had vroeger wel eens een foto van die man gezien toen haar ouders haar broers en haar voor hem hadden gewaarschuwd. Ergens zag ze wel een vergelijkenis in de man op de foto en de jongen die nu met haar zij aan zij vocht. Ze wist niet wat ze ervan moest vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:11 pm

James werd met een verbaasd gezicht getrokken. "En hoe ga je verklaren dat je in het bos was? " zei hij met opgetrokken wenkbrauwen wn hield haar tegen.

Aliena keek om naar Silver en Try. "Minder praten, meer vechten," riep ze en vocht verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:19 pm

Winter stond stil en keek hem aan. "oja.." zei ze langzaam en ze keek hem aan. "misschien is het beter als jij het hem verteld.. Ik ga wel wat eerder de zaal in zodat het lijkt alsof ik van mijn kamer kom." zei ze toen. "zie ik eruit alsof ik van me kamer kom?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:29 pm

zolang het ijs niet breekt vind ik het niet erg. zegt try en hij ging door met vechten. en je merkte tot hij het niet erg vond om tegen zijn vaders soldaten te vechten al keken een paar wel raar op door zij aanwezigheid. en hij hoorde het ander meisje roepen en grinnikte. zoals je wilt roept hij en hij haalde soepel uit en met er kracht en probeerde zo veel mogelijk schade aan te richten. maar ze waren met te veel en hij bleef even staan en maakte weer dat wolven geluid, als die hen heilpen hadden ze meer kans dan ze nu zouden hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:35 pm

James glimlachte geamuseerd. "Jahoor. Succes," zei hij en leende tegen de muur aan.
Aliena had nog nooit echt haar element op mensen geprobeerd maar besloot dat het geen kwaad kon. Ze richtte haar hand op en soldaat. Ze zag tot haar verbazing dat de soldaat door vlammen omringt werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:44 pm

Silver eek op naar aliena net toen ze wat wilde zeggen zag ze wat ze deed. Haar ogen werden groot toen ze zag wat ze deed. Ze dreef haar paard naar Aliene toe en steeg af waarna ze het zwaard van een doie af neemt. Dan kijkt ze aliene even doordringend aan. 'Ben je gek.' Zei ze zacht. 'Er hoeft maar 1 man te ontsnappen en het door te geven aan skywalker en je bent een dooie vrouw.' Zei ze zachtjes. 'Dat is wathij wil, dat is waar ze opuit zijn.' Silver blokkeerde een aanval met het zwaard maarf scheurde daarbij haar rok een stuk. Ze vloekte zachtjes. Dat zou ze te horen krijgen als haar ouders er achter kwamen. Zouden ze toch wel want het halve leger van haar vader hier was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:50 pm

try zag niet veel later een paar wolven die hen te hulp kwamen maar hij had ook gezien wat aliena had gedaan en hij vocht door en op een afstandje zei hij onder het vechten door natuurlijk, dan zorgen we tot geentje ontsnapt, zegt hij dringent, hij wist hoe belangrijk het was tot zijn vader niets van hen te weten zou komen, en hij ontweek een uithaal en een man van achter wilt hem aan valen maar een wolf viel de soldaat eerder aan en hij keek de meisjes even aan en ging weer door met vechten, en hij hoopte tot ze hem zouden leeren te vertrouwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 12:55 pm

Aliena fronste maar knikte toen. "Zo had ik het nog niet bekeken, misschien heb je gelijk," zei ze terwijl ze een soldaat een stomp in zijn gezicht gaf. Ze was blij dat ze zich goed had leren verdedigen. Even keek ze om naar Try, ze wist bijna zeker dat hij een skywalker was. Waarom hij ze hielp was haar een raadsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:01 pm

Winter glimlachte even en ze liep de troonzaal in. Ze boog voor haar ouders en nam plaats op haar eigen troon. Ze zuchtte, ze wou dat ze nog buiten was, al was het maar goed dat James haar gevonden had want anders had ze te maken gehad met die zwarte soldaten. Het was prettig geweest met James te praten, heel anders dan met al die andere mensen om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:01 pm

oke mensen mijn2e rol die is echt evil, vond tot tarols nog een hulp kon gebruiken
hoop tot je hem goed keurt sief

Naam:jalou
Achternaam:webb
Geslacht:vrouwelijk
Leeftijd:16
Rang (adel, gewone volk etc):rechter hand van tarols
Element (indien toepasselijk):ze heeft geen element maar eerder een vloek over zich heen hangen door een mislukte vloek van talos op haar, ze kan zien waarvoor een mens het meeste bang is en wat voorn pijn het gaat leiden, binnen bepaalt aantal uren. dit voelt ze zelf ook maar ze kan zich er gedeeltelijk van af sluiten
Uiterlijk:komt
Innerlijk: slim,speels, kil, uitdagent, vlurterich. is niet snel bang te krijgen ze vond eerst haar gaven verschrikkelijk maar heeft er mee leren leven en is er nu heel te vreden mee en dient graag talos zolang ze maar mag doen wat ze wilt en dat is mensen vernederen met hun angst en pijn
Sterkte/zwakke punten:mensen hun zwakte tegen hen gebruiken. als een oorlog plaats vind te dicht bij haar in de buurt voelt ze d e pijn heel erg en daar kan ze niet tegen
Extra:
Door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:07 pm

goedgekeurd Smile

James wachtte eventjes maar liep toen de zaal in. Hij boog lichtjes en keek de koning en koningin met een ernstig gezicht aan. "Talos heeft soldaten deze richting op gestuurd. Ik weet niet precies wat er gebeurde want ik ben het gelijk gaan melden maar ze waren in gevecht met een paar mensen die ik herkende als adelen en soldaten van de Minnearty's," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:08 pm

Wie kan mij helpen met witte magie dingen te verzinnen zodat ik een limiet heb en niet allees ga doen wat ik leuk vind :p

Silver keek naar Aliena. 'Ik vertrouw hem niet.' Mompelde ze zachtjes waarna ze door ging met aanvallen te blokkeren en aan te vallen. Ze merkte dat ze door schaarse trainingen die ze in aanvallen met zwaarden had gehad dat het minder hoed ging dan het pijl en boog schieten. Maar ze moest het er maar even mee doen. Ze konden het vast wel redden tot de mannen van skywalker dood waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:13 pm

hmm me witte magie is het zowie zo genezen maar ook mensen rustig maken of hun zin tuigen gedeelte lijk of eentje uitschakelen of zo

try ging door met vechten en zag het aantal steeds minder worden en daar was hij blij om aangezien hij merkte tot zijn lichaam moe werd van zijn te veel aan magie gebruik wat hij d afgelopen uren zo veel had moeten, doen. dan steekt hij een soldaat neer en hij keek rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:13 pm

De koning keek even naar zijn vrouw en toen naar James. "Hoeveel waren er?" vroeg hij kalm. Hij moest goed op de hoogte zijn van de situatie. Dan kon hij er een leger op zetten en het probleem uit de wereld helpen voor er daadwerkelijk een probleem was.
Winter keek naar James. Ze was aan het denken, zou ze niet kunnen helpen in de strijd? Met haar krachten. Ze had deze altijd geheim gehouden, maar al ze ermee kon vechten zouden ze een groot voordeel hebben.

Noah at zijn konijnmaaltijd op. Hij hoorde wat en ging op het geluid af. Hij verschool zich in een boom en keek. Hij zag een aantal soldaten door het bos marcheren. Soldaten die niet van dit gebied waren. Soldaten van Talos. Wat deden ze in het aardegebied?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Emptyza dec 24, 2011 1:18 pm

"Nee, ik ook niet, maar we moeten het er maar mee doen," zei Aliena terwijl ze verder vocht. Ze merkte dat haar ademhaling steeds sneller ging en haar lichaam moe werd van de inspanning, maar ze weigerde op te geven totdat alle soldaten weg waren.

"Ik zou zeggen ongeveer 50 maar ik het zouden er ook mee kunnen zijn," zei James bedachtzaam. "Wat zijn uw orders?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Gesponsorde inhoud





True Element - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: True Element   True Element - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
True Element
Terug naar boven 
Pagina 8 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Before the legende comes true

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: