Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Truth (Anniek&Steff)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 12:57 am

Arya zag de twee naar de auto rennen en ze bleef hun dekking geven. Tot ze veilig in de auto waren en weg reden. Arya slaakte een zucht van opluchting. Daarna keek ze naar winter haar ogen vielen op haar arm." Gaat het..' vraagt ze bezorgt aan haar. Dan ziet ze de traan en ze slikte.-'het spijt me voor je.' Fluistert ze dan.

Axel wordt wakker en kreunt pijnlijk terwijl alles hem draait probeert hij recht te komen. Hassan zat op zijn knieën naast hem.' Rustig aan...die vriend van haar kwam haar helpen. Hij sloeg mij en daarna jou neer waarna hij met winter is gevlucht. ' liegt hij glas helder naar axel. Axel keek hassan pijnlijk aan. Hij greep zijn hoofd vast die erge pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 1:39 am

"Bedankt voor jullie hulp" zei Winter zacht als reactie op Arya. Ze had meteen open kaart moeten spelen, dan had Axel het misschien begrepen. Nu dacht hij dat ze hem veraden had, daar zou Hassan wel voor zorgen.

Andrew reed door haar hun eigen hoofdkwartier en stopte zwijgend voor de deur. Hij bleef even zitten maar stapte toen uit en liet ook Arya en Winter de auto uitgaan. Hij hielp Winter overeind en keek haar aan. "Het was nooit mijn bedoeling je daar weg te halen, het spijt me echt" zei hij zacht. "Kom dan gaan we naar binnen en helpen je met je wond, Arya is heel goed in verbandjes aanleggen". hij keek naar Arya, hij was heel blij met haar hulp vandaag. Zonder haar was Winter nu misschien dood geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 2:49 am

Arya keek winter aan.' Geen dank.' Zegt ze kort en krachtig. De rest van de rit bleef arya zwijgen niet goed wetend wat te zeggen. Het moest vast moeilijk zijn voor winter die dacht zeker tot hassan en de rest haar familie was...tot nu toe dan.tot de auto voor hun b3nde stopt en Andrew begon te spreken hij legde het winter gedeeltelijk uit.' Als hassan van niks had geweten hadden we niet in gegrepen...maar ik weet hoe hassan werkt. Hij houd iedereen in zijn b3nde in de gaten alleen direct familie niet. Als we je niet waren komen halen had hij je gedood toch.' Vraagt arya dan zachtjes. Daarna stapte ze uit. Ze wist wel hoe hassan werkte maar ze twijfelde soms wel nog aan hoe ver hij zou gaan.' Jah kom maar naast computers is dat het beste wat ik kan.' Zegt ze wat vrolijker en ze begeleide wi ter naar binnen.

Hassan werkte tot axel pijn had.' Kom dan help ik je.' Zegt hij waarna hij hem overeind heilp. Dat was axel zijn zwakke plek naast die winter zijn hoofd en verleden. Axel kreunt als alles om hem heen begint te draaien. Hassan heilp hem mee naar zijn kamer el legde hem daar neer. Hij pakte zijn gsm en belde de deal van 12 uur af. Dan belt hij nog iemand om die te vertellen tot wi ter weg was en ze moesten op Letten of ze haar ergens zagen.
Axel lag op bed en ademde snel in en uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 3:04 am

"Ja, hij stond op het punt om me koudbloedig te doden.. Een minuut later en ik was er geweest, ik ben jullie eeuwig dankbaar" zei Winter stilletjes tegen Arya en ze liet zich mee naar binnen voeren door haar. Ze deed haar trui aan zodat ze de wond beter kon bekijken. Het viel mee, ondanks er een behoorlijke jaap in haar arm zat was de kogel langs haar arm heengegaan en zat hij niet in haar vlees. De pijn in haar hart deed vele malen meer pijn. "Ik moet Axel iets laten weten, hij denkt dat ik hem veraden heb.. hij moet de waarheid kennen" zei ze, het huilen stond haar nader dan het lachen.

Andrew voelde Winters pijn, als het anders was gelopen had hij misschien wel hetzelfde gehad met Arya, met die last zou hij nooit kunnen leven. "We kunnen hem vast wel een bericht sturen waarin je het hem uitlegd, dan weet hij in elk geval hoe het echt is" zei hij geruststellend tegen Winter en hij aaide haar kalmerend door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 3:10 am

Arya was binnen en nadat ze winter in een stoel had gezet liep ze snel wat spullen halen. Ze had geen kogel er in. Het hoefde ook niet gehecht te worden alleen schoon maken en verbinden.' Bel hem onder tussen doe ik je arm Hoe eerder je hem belt des te minder kan hassan hem wijs maken...als hij naar je wilt luisteren. ...Hij. ..Hij is de hond van Hassan. ' Zegt arya die de wond begon schoon te maken. Ze keek even naar Andrew. Arya was in Veel dingen recht door zee. Ze zag tot hij mee leefde met winter iets dat ze begreep.

Hassan keek naar axel.' Ik ga pijnstillers halen voor het erger word.' Zegt hij tegen axel en liep naar onder toe. Axel greep naar zijn hoofd die pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 3:18 am

Winter knikte dankbaar en ze pakte haar telefoon en toetste met trillende vingers het nummer van Axel in. Ze was zo bang dat hij haar niet uit zou laten praten maar ze moest het proberen. Ze drukte op bellen en wachtte af.

Andrew keek hoe Arya zich over Winters wond ontfermde. Ze was altijd zo goed hierin. Hij keek naar Winter die belde, hopelijk lukte het.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 5:04 am

Axel lag op gerold qls een kat terwijl zijn hoofd langzaam begon te bonken. Dan hoort hij nog iets naast het bonken. Het was zijn gsm. Snel pakte hij het op van binnen hoopte hij winter.' Axel.' Zegt hij zacht en pijnlijk. Hij heild de gsm iets van zijn oor af aangezien al het geluid pijn deed.

Arya had de wond goed schoon gemaakt en begon hem te verbinden. Ze luisterde gespannen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 5:18 am

"Axel luister goed" zei Winter dringend. "Andrew is mijn broer, hij kwam erachter wie ik was en zocht contact. We hebben elkaar inderdaad ontmoet, maar ik heb jullie niet verraden. Dat zou ik nooit doen. Hassan kwam erachter en gaf me geen keus, hij wilde me doden. Hij is degene die je neersloeg, zodat je hier niet achter zou komen. Hassan was verantwoordelijk voor de aanval op mijn huis, broer en voogd." vertelde ze het verhaal zo snel mogelijk aan hem. Ze wist niet hoe hij zou reageren en wat hij ervan zou denken, maar nu wist hij tenminste hoe het zat.

Andrew luisterde naar Winter die het verhaal vertelde door de telefoon, hopelijk liep dit goed af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 5:25 am

Axel hoorde winter die snel sprak en hij kreunde de pijnlijk. Hij luisterde naar wat winter te vertellen had al ging het hem allenmaal wat snel. Daarbij kon hij niet helder denken van de pijn.' Winter. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik moet ha g3n hassan komt zo...ik neem zo snel mogelijk contact met je op.' Zegt hij snel waarna H8j ophing en de gsm weg stopte. Niet veel later kwam hassan.

Arya keek winter afwachten aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 5:50 am

Winter liet haar telefoon zakken en drukte hem uit, ze zuchte. Dat klonk niet helemaal hopeloos maar was ook geen kant en klaar antwoord. Het voordeel van de twijfel.
"Hoe ging het?" vroeg Andrew bezorgt.
"Hij neemt nog contact op, het blijft nog wel spannend.." zei Winter en ze keek naar Andrew en Arya.
Andrew knikte. "Als hij echt je vriend is, wat hij volgens mij is aangezien hij me wilde vermoorden na dat incident, snapt hij het vast" zei hij geruststellend. "Jij bent in elk geval veilig, met dank aan Arya die de beelden ontdekt had en naar mij kwam."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 5:57 am

' dat is zeker niet hopeloos jij kent de hond...ik bedoel die axel beter dan ons maar . Normaal geeft hij niemand het voordeel van de twijfel als hassan hem wat zegt.' Begon arya en ze stond op om koffie en thee te gaan zetten. Ze hoorde de woorden van Andrew waardoor ze toch wel een beetje moest blozen.

Axel keek naar Hassan die naast hem zitten en een spuit vast had. Axel keek hassan aan en knikte enkel. Niet veel later voelde hij Hoe hassan hem een spuit gaf. Iets wat hij bijna niet voelde naast zijn hoofdpijn.' Het gaat zo werken rust maar uit.' Zegt hassan kort waarna hij weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 6:05 am

Winter glimlachte waterig naar Arya, ze kende haar maar net maar ze vond haar erg aardig. "Bedankt" zei ze nogmaals.
"Volgens mij wil je heel graag even alleen zijn" zei Andrew tegen haar.
Winter keek hem aan en knikte. Ze had het niet durven zeggen, maar ze was behoorlijk geshockeerd door vandaag en wilde het liefst zichzelf voor een paar uur in een donker hoekje opkrullen om bij te komen.
"Ik laat je je kamer zien" zei hij en hij hielp haar overein en ging met haar de trap op. Hij opende een deur en liet haar binnen. "Het is niet de beste kamer, maar je hebt hier alles wat je nodig hebt" zei Andrew en hij glimlachte naar haar. "Laat maar weten als je iets nodig hebt"
Winter knikte en plofte op het bed. "Bedankt voor alles" zei ze.
Andrew deed de deur dicht en liep weer naar beneden. Hij keek naar Arya die achter het aanrecht stond. Hij ging achter haar staan en sloeg zijn armen om haar middel. "Je bent de held van de dag" zei hij zacht in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 6:18 am

arya keek winter en andrew na toen die naar boven liepen. ze ging verder met de koffie. niet veel later kwam andrew weer terug en ze voeld zijn warmen armen om haar lichaam, zijn stem in haar oor waardoor ze glimlacht.'stop je brengt me nog in verlegenheid.' zegt ze tegen hem en z draaide zich m waarna ze hem aan keek.'het had niet veel gescheeld of ik was geen held geweest...ik had geluk tot hassan bij het raam stond.'zucht ze en ze legde haar hoofd op zijn borst.'tot hassan dat kon doen, jou zusje woont daar al zo lang en hij wilde haar géwoon doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 6:37 am

Andrew streek over haar rug en knikte. "Het is afschuwelijk.' zei hij zacht. Arme Winter, die zo opeens niet meer veilig was voor haar eigen bende. "Je hebt echt geweldig gehandeld. Geluk of niet, je had ook boos op me kunnen worden dat ik dit geheim had gehouden. In plaats daarvan greep je gelijk in"

Winter voelde zich verloren, verdrietig en gebroken. Ze krulde zich klein op in het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 6:58 am

arya luisterde naar andrew. di woorden deden haar toch wel goed.'nu je het zegt verberg nooit meer zoiets voor mij.'drukt ze hem op het hart waarna ze hem kust.

2 weken later.

axel ad en week nergens zonder begeleiding heen gemogen en afgelopen wek mocht hij wel weg maar was vaker gevolgt geworden. hassan was blijkbaar bang tot winter naar hem zou toe komen. hij wist ook tot hassan 2 man naar winter had laten zoeken maar die vonden haar enkel en alleen met bende leden in de buurt. axel wist tot hassan weg was en dit was zijn kans. hij had totaal andere kleren aan dan normaal en een pet op. hij wist waar de bende van the Firefox was en hij belde niet aan hij kroop door een raam naar binnen. o de 2e verdieping. hij zocht winters kamer stilletjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 7:37 am

Winter zat voor het raam van haar kamer. Ze had helemaal niks meer van Axel gehoort, was dat omdat hij haar niet meer wilde spreken, of hield Hassan ook hem nu in de gaten. Ze miste haar maatje echt enorm, nu pas realiseerde ze hoe close ze altijd waren. Het was fijn met Andrew en Arya, maar het was geen thuis.

Andrew zat in de woonkamer achter zijn laptop te werken. Hij was onwijs blij dat Winter nu zo dichtbij was, al maakte hij zich grote zorgen over haar. Ze was extreem somber al deed ze haar best vrolijk te doen. Bovendien was ze waarschijnlijk in groot gevaar, hij wist dat Hassan het er niet bij zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 7:43 am

Axel had wat rond geslopen tot hij een kamer vond waar de deur op een kiertje stond en hij winter voor het raam zag zitten hij ging de kamer in en deed de deur dicht.' Het is oer stom om voor een raam te gaan staan als hassan je dood wilt hebben weet je dat.' Zegt hij terwijl hij zijn armen over elkaar heen slaat en tegen de deur aan leunt. Hij bekeek winter waakzaam hassan had hem vanalles vertelt maar winter had hem ook wat vertelt toen hij verging van de pijn dus...wat was waar.

Arya zat in de keuken met een laptop en twee mobile telefoons ze was zoals gewoonlijk vanalles tegelijk aan het doen. Ze was dingen op aan het zoeken en had contact met luistervinken. Ze was voornamelijk hassan zijn zetten na aant gaan. .Waarom had die wi ter toen mee genomen wilde ze weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 7:53 am

Winter sprong geschrokken overeind en keek Axel aan. Ze had hem niet zo in haar kamer verwacht. Een golf van blijdschap overspoelde haar en ze wilde op hem afstormen om hem te omhelzen. Maar toen ze zijn blik zag wist ze dat dat geen goed idee was. "Het spijt me zo dat het zo gelopen is.. Ik had het je eerder moeten vertellen.." zei ze zacht.

Andrew geeuwde een keer. Hij had eigenlijk helemaal geen zin meer. Hij klapte zijn laptop dicht en ging naar de keuken waar Arya zat. Hij ging bij haar aan tafel zitten en keek hoe ze werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 8:16 am

Axel bleef met zijn rug tegen de deur aan staan. Niet omdat hij gemakkelijk stond. Dit was meer om te weten wanneer iemand binnen kwam. Zo had hij een voordeel want niemand kon meteen binnen. Axel zag iets van blijheid dat plaats maakte voor waakzaamheid.' Wat had je me eerder moeten vertellen. Tot je het bed deelt met een firefox.' Vraagt hij op een gevaarlijke toon. Maar niet geheel boos hij was haar aan het testen wat waar was als winter hem echt kende zou ze dat merken.

Arya was druk bezig en keek pas op als Andrew naast haar komt zitten. Ze slaakte een ergerlijke zucht en gooide haar pen neer. ' normaal weet ik alles en kom ik makkelijk een systeem in maar die van Hassan is niet te voorspellen of te kraken.' Zegt ze gefrustreerd tegen Andrew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 8:27 am

Winter keek hem aan, hij was haar aan het uitproberen. Dat was prima, ze had oprecht niks te verbergen voor hem. "Ik deel het bed met niemand, dat zei ik in de hoop er onderuit te komen maar Hassan wist al veel meer dan ik dacht. Hij wist dat het om mijn broer ging. Andrew heet hij. De voogd waarover ik je vertelde, Xavier, was de leider van de Firefoxen. Hassan heeft ons huis aangevallen en Xavier vermoord, mij nam hij mee. Ik was niet van plan de Icedragons te verlaten. Maar toen Hassan erachter kwam dat ik wist wat er gebeurt was, was hij opeens niet meer zo'n beste man, hij wilde me doden, maar ik zweer je, ik heb niks gedaan behalve met mijn broer afgesproken."

Andrew keek naar haar, ze werkte zo hard altijd. "Die kerel is slimmer dan hij lijkt, dat blijkt maar weer" zei hij. "Waarom neem je niet even tien minuutjes pauze zodat je even bij je vriend kan zijn" zei hij met een verleidelijk glimlach tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 9:28 am

Axel luisterde geduldig naar wat winter te vertellen had, hassan was weg dus dan had hij de tijd er voor daarom had hij ook zo lang gewacht. Het klonk allenmaal logisch maar dat was bij Hassan ook het geval. Je zag hem twijfelend na denken. Maar dan herinnerde hij zich tot winter had gezegt tot ze een broer had een tijdje terug toen hij het haar vroeg. Had hassan dan gelogen. Hij moest het zeker weten.' Jij blijft even hier...kijken of je broer het zelfde vertelt.' Z3gt hij kort en kratig tegen winter. Hij ging de deur uit trok hem dicht en deed hem op slot. Hij liep naar onder toe en trok zijn pistool. Axel was geen slecht persoon. Hij was in de war en wist niet wie hij moest geloven...Zo kon hij er achter komen..

Arya knikte wat verslagen op het geen wat Andrew zegt. Maar ze glimlacht als begint over een pauze zodat ze bij hem kon zijn.' Dat klinkt heel verlijdelijk.' Zegt ze en ze boog zich naar hem toe en kuste hem. Maar dan trekt iemand haar aan haar haren naar achteren. Axel stond achter haar en hield een pistool tegen haar hoofd.' Nu wil ik van jou het verhaal horen...waar ken je winter van.' Vraagt hij fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 9:39 am

Andrew keek geschrokken naar Axel en zijn blik vernauwde zich. "Dat zal ik doen, maar eerst laat je haar met rust" zei hij en hij pakte langzaam Arya's hand en zorgde dat ze achter hem kwam te staan. "Winter is mijn zusje, we woonde nadat onze ouders gestorven waren bij onze oom Xavier, de bendeleider van de Firefoxes." begon hij rustig. "Toen was er al veel strijd tussen onze bendes, nog meer dan nu. De bende van Hassan viel ons huis aan en al snel kwamen de firefoxes om ons te helpen. Xavier werd die dag vermoord. Tot een paar weken terug dacht ik dat ook Winter die avond was omgekomen. Ze wist niet eens van de bende. Daar was ze nog te jong voor. Toen ik haar met die drugsdeal bijna neerschoot en haar gezicht van dichtbij zag realiseerde ik me wie ze was. Dat ze al die tijd geleefd had. Daarom zocht ik contact met haar. Het was nooit mijn bedoeling geweest haar bij jullie weg te halen, maar ze was in gevaar, ik had geen keuze." vertelde Andrew het hele verhaal. "Hassan heeft haar weggehaald en opgevoed als zijn eigen. Helaas bleek die band iets minder goed te zijn toen hij erachter kwam dat ze van mijn leven wist. Hij was bang dat ze zou ontdekken wat er die avond werkelijk gebeurt was."

Winter werd opgesloten in haar kamer. Ze voelde zich onwijs gefrustreerd dat hij haar gewoon niet vertrouwde. Natuurlijk, hij had veel meegemaakt.. Maar ze waren altijd zo close, hun band ging verder dan een bende band. Het deed pijn dat hij haar niet meteen geloofde, hoe begrijpelijk het ook was. Gelukkig had ze niets te vrezen, ze had de waarheid gesproken, net als Andrew zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 9:56 am

Axel keek Andrew aan. Hij liet arya wel gewoon los zodat die beschermd werd door Andrew. Hij richte zijn pistool op Andrew terwijl hij zijn verhaal deed. Hij hoorde Hoe hij iets anders maar wel precies het zelfde als winter zei. Langzaam liet hij verslagen zijn pistool zakken. Dus hassan had alles gelogen wat hij hem de afgelopen 2 weken over winter had vertelt. Want deze twee wisten niet tot hij kwam en hadden dus niks kunnen voor bereiden. Daarom had hij winter ook niet gebeld. Hij wist niet goed wat hij hier op moest zeggen.' Ik haal winter even van haar kamer af...ik had haar opgesloten. ' Zegt hij zachtjes en liep naar boven.

Arya had de heletijd achter Andrew gestaan. Z3 was best geschrokken er van.' Hoe is die binnen gekomen.' Sist ze tegen Andrew als axel naar boven is. En pakte hem bij zij arm.

Axel maakte de deur van wi ter open en keek haar even aan waarna hij beschaamd zijn ogen neer sloeg.' Het spijt me..ik..ik wist niet wat ik moest geloven..blijk baar heb jij..jullie gelijk. ' Zegt hij wat verward. Waarom had hassan gelogen en wat moest hij al die tijd met winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 10:02 am

Andrew draaide zich naar Arya toe. "Dat weet ik niet, maar als hij zo makkelijk binnenkomt moeten we misschien overwegen binnenkort te verhuizen" mompelde hij tegen haar. "Ik denk dat het veilig is nu.. Ik denk dat hij teveel om haar geeft." zei hij geruststellend. Hij liep met haar naar de bank en zette haar neer. "Gaat het een beetje met je" vroeg hij bezorgd.

Winter keek hem met betraande ogen aan. "Het maakt niet uit, je zat in een onmogelijke situatie.. Ik had meteen moeten vertellen wat ik wist.. Ik wilde je er alleen niet in meesleuren" zei ze zacht. Ze liep voorzichtig naar hem toe, keek hem even aan en sloeg toen haar armen om zijn middelen en drukte zich stevig tegen hem aan. Ze begroef haar gezicht in zijn borst en huilde zachtjes. "Ik was zo bang je te verliezen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Emptyzo maa 06, 2016 10:15 am

Arya keek wat gespannen naar de deur.' Af een alarmsysteem.' Zegt ze met een grimas. Ze hoorde Andrew maar ze gaf niet antwoord tot ze op de bank zat en hij vroeg hoe het met haar ging.' Beetje...je weet niet wat ik allenmaal over die jongen heb gelezen.' Bekent ze als teken tot ze toch wel bang voor hem was. Ze pakte Andrew vast en zuchte.

' ik heb je toch ooit gezegt tot je me alles kan vertellen.' Stelt axel winter gerust.' Je weet toch tot ik meestal jou in dingen mee sleur dus waarom mag jij mij niet eens mee sleuren.' Glimlacht hij naar haar 3n zag haar tranen net voor ze zijn middel omhelsde en haar gezicht in zijn borst begroef. Hij omhelsde haar en legde zijn wang tegen haar kruin van haar hoofd. ' er is meer nodig om mij te verliezen.' Sust hij haar en hij omhelsde haar steviger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Truth (Anniek&Steff)
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek en Steff
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» SANNIE & STEFF
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: