Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Truth (Anniek&Steff)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptydo feb 25, 2016 8:06 am

"Ja, labiele mensen zijn gevaarlijk. Maar ze zijn ook onzorgvuldig, het is makkelijk ze te slim af te zijn als je maar alert blijft. Genoeg hierover" zei hij. Gelukkig veranderde ze meteen van het onderwerp. "Niks bijzonders, gewoon een blouse ofzo" zei hij met een knipoog.

Riven keek naar Axel. "Zonder mij was je er vast ook wel doorheen gekomen" verzekerde ze hem. "Maar probeer dit echt mee te nemen, dan word je waarschijnlijk vele malen gelukkiger dan als je er maar constant mee aan het worstelen blijft."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptydo feb 25, 2016 8:22 am

Arya rolde met haar ogen nadat Andrew een blouse of zo zegt.' Mannen en blouse.' Grinnikt ze dan en ze zag zijn knipoog.' Dan moet je wel een paar koopjes open laten dat ziet er sexy uit.' Grapt ze tegen hem waarna ze haar tong uit steekt.' Ik twijfel nog tussen een leuk jurkje of mijn nieuwe rok.' Zegt ze. Arya had niet veel met kleding g maar heild van appartement combinatie. Daarnaast was en bleef ze een meisje.

' Ik zal er aan denken.' Beloofd hij winter en hij ging met een ha d door zijn haren heen. Zijn hoofd pijn was bijna helemaal wel het deed alleen nog maar kloppen daar kon hij mee leven en hij stond langzaam op.' Weetje ik heb eigelijk wel honger. Zullen we ergens gaan lunchen.' Vraagt hij aan winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 6:49 am

"We zegt dat ik knoopjes open moet laten om er sexy uit te zien?" vroeg Andrew plagend. "Alsof ik zit te wachten op van die wanhopige meiden die me gaan lastigvallen, dan kan ik me werk niet fatsoenlijk doen. Een jurkje ja? Ga jij mannen verslinden vanavond?"

Winter glimlachte. "Why not" zei ze. Ze had zelf inmiddels ook wel trek dus dat was geen verkeerd idee. Ze kwam overeind en schudde haar haren naar achter. "Waar wil je heengaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 7:10 am

' Nou gewoon omdat veel meisjes dat sexy vinden en ik wilde ook eens slim over komen op het gebeid van mode.' Zegt arya. Ze keek Andrew aan en grinnikte.' Je moet ook een beetje plezier maken vanavond en niet alleen aan werk denken.' Zegt ze tegen hem waarna ze een speelse duw tegen zijn schouder gaf.' Nee ik ben niet op mannen jacht ik wil er gewoon leuk uit zien.' Zegt ze tegen hem.

Axel liep naar de stoel en pakte zijn vest er van af.' The coffee bar. Die hebben heerlijke koffie en ook goed ontbijt voor er bij.' Stelt hij hij vast. En loopt de kamer uit naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 7:37 am

"Plezier maken heeft niks met wildvreemde meisjes te maken" zei Andrew schouderophalend. "IK plaag je maar, natuurlijk is het fijn om er mooi uit te zien"

Riven lachtte. "Wat hebben we nou aan een goed ontbijt als we gaan lunchen?" vroeg ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 7:44 am

' Gelukkig maar ik was al bang tot Je me wilde koppelen met iemand.' Zegt arya en ging met een ha d door haar haren heen.

Axel keek naar winter en grijnsde schaapachtig. ' Aah je weet tot ik niet goed ben met woorden en je kunt er ook lunchen. Maar ik moet je bekennen tot ik nog niks gegeten heb.' Geeft hij aan haar toe terwijl hij naast haar liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 7:58 am

Andrew grinnikte. "Misschien ben ik dat wel van plan, maar dat zou ik je niet zeggen want dan werkt het sowieso niet" zei hij plagend en hij leunde wat achterover op zijn stoel. "Maar laten we hier eens even op doorgaan, waar val je op?" vroeg hij met een geamuseerde grijns.

Winter rolde met haar ogen en liep met hem mee over straat. Ik ben er nooit geweest, heb wel zin in iets lekkers" zei zag het caffee en liep naar binnen en ging zitten. "Wat ga je vanavond eigenlijk nog doen?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 8:06 am

Arya keek Andrew aan met een speelse glimlach. Maar haar mond valt open bjj zijn vraag.' Zoiets vraag je niet aan een meisje.' Zegt ze tegen hem waarna z3 naar hem uithaalt met haar hand maar je zag haar wel lachen.

Axel liep achter haar aan naar binnen en ging tegenover haar zitten.' Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet over na gedacht.' Zegt hij nadenken. Hij pakte de kaart en bekeek hem eventjes.' Misschien is het wel een goede avond om wat te gaan drinken.' Zegt hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 8:18 am

Andrew grinnikte. "Hoezo? Dat is toch een hele normale vraag? Kan je best over praten hoor. Niks mis mee" zei hij schouderophalend. "Waarom wil je daar niet over praten dan? Zegt meer over jou dan over mij, voel je je ongemakkelijk over het onderwerp?

Winter lachte. "Jeetje, wat gaan drinken, dat is ook wel eeuwen geleden. Lijkt mem wel lekker, een biertje of wijntje"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 9:01 am

Arya kreeg een blos op haar wangen over dit onderwerp en ze beet ook nog even op haar lip.' Tja. Eerlijk gezegt heb ik er eigelijk gezegt heb ik daar al jaren niet meer bij stil gestaan.' Zegt ze. Ze dacht aan de laatste met wie ze er over had gehad een meisje ook van hier. Die was dood gebleven 2 jaar geleden.' Ik heb er het laatste met veronica over gepraat.' Geeft ze dan toe en ze dacht terug aan die avond. Ze had toen vertelt over een paar jongens die ze wel had Ien zitten hier in de bende.

Axel grijns werd breder.' Doe mij maar wat sterkers. ' Zegt hij met een knipoog. Soms vond hij het heerlijk maar ze hadden het al heel lang niet meer gedaan.' Waar wil je hen gaan straks." Vraagt hij aan haar en hij wenkte de ober om te bestellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 9:14 am

"Dat is al lang zeg..." zei Andrew. Hij dacht terug aan Veronika die al geleden overleden was. "Je moet gewoon over zulke dingen praten, ookal leven we het bendeleven. We blijven mensen" zei hij. Hij luisterde naar de namen die ze noemde. "Echt?! Vond je hem leuk?" vroeg hij grijnzend. "Waarom?"

Winter bestelde een broodje. "Daar zeg ik ook geen nee tegen. Zullen we dan maar meteen gewoon naar de club gaan? Daar heb je de beste drankjes" zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 9:42 am

Arya zuchte en legde haar armen op de tafel.' Dat weet ik maar aangezien ik op het moment niet echt voor iemand meer val. Dus ik vraag me ook af hoe ik ooit op Mike heb kunnen vallen.' Zucht ze diep.' Volgens mij waren het zijn ogen en kaaklijn die ik leuk vond maar hij had een tegroot ego.' Zegt ze grinniken.

Axel had 2 broodjes besteld omdat hij toch wel honger had. ' goed doen we dat.' Zegt hij tegen haar en hij leunde even waT achter over. Axel had wel zin in vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 9:57 am

Andrew lachtte. "Lekker beoordelingsvermogen heb je" zei hij plagend.

Riven glimlachtte. "Ja, dan doen we dat. Kunnen we ons even gedragen als normale mensen, ook wel weer eens leuk"

Zullen we maar doorspoelen anders? Weet het niet zo goed nu xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 10:32 am

Is goed.


Axel had zich bij de bar genesteld en had een glas baarde met een stukje citroen er in. Hij keek naar de mensen In de club. Terwjjl hij een slokje nam.

Arya had een jurk aan gedaan die net tot boven haar knieën kwam hij was wit maar er zaten allenmaal leuke kleuren verf spatten op wat er heel vrolijk uit zag. Ze stapte net uit de auto die stopte bij de club waar ze heen gingen. Ze glimlachte vrolijk naar de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyzo feb 28, 2016 9:31 pm

Winter zat bij Axel aan de bar en dronk een cocktail met een rietje. Ze was niet van plan heel veel te drinken, je wist nooit wat er kon gebeuren op zo'n avond. "Ik maak even een rondje, zie je straks oke?" zei ze.

Andrew grijnsde. Het was duidelijk dat Arya erg veel zin in de avond had. Het maakte hem eigenlijk niet zoveel uit, maar ze had gelijk dat ze wel eens wat anders konden doen. Hij liep naar de ingang van de club en liet de kaartjes zijn. De wachter knikte en liet ze binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 12:17 am

Axel keek an de mensen naar winter die naast hem aan de bar zat. Ze zei net tot ze even een rondje deed maken.' Ga je gang, maar ben voorzichtig.' Zegt hij tegen haar. Het was soms best raar tot axel tegen iemand zei tot die gene voorzichtig moest zijn. Zeker omdat hij zelf alleen voorzichtig was als iemand van de bende bij hem was. Axel dronk het glas leeg en pakte de citroen er uit en beet daar op.

Arya liep wat naast Andrew en nadat die de kaartjes had laten zien mochten ze naar binnen. Ze keek naar de dans vloer waarna ze naar de rest keek en zwaaide omzichtig daarna er in te mengen een andere jongen ging meteen met haar mee. Arya haar blik ging wel even naar de meerdere noot uit gangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 6:01 am

Andrew keek hoe Arya een een paar andere de dansvloer op gingen. Hij wilde erachteraan lopen maar zag toen vanuit zijn ooghoeken Winter langslopen. Er ging een schok door hem heen, hij had nooit verwacht haar op zo'n avond als deze tegen te komen. Dit was de perfecte gelegenheid om haar aan te spreken. Ze was zo te zien ook nog eens alleen. Beter had hij niet voor mogelijk gehouden. Hij volgde haar en pakte haar arm en trok haar mee naar een beetje een onopvallend hoekje. Hij keek haar aan, nu echt. "Ik kan het niet geloven. Je bent hier."
Winter keek geschrokken naar de jongen en trok zich los en keeke hem verontwaardigd aan. Dit was de jongen die haar had neergeschoten, haar ogen schoten vuur en ze trok haar wapen.
"Winter, nee je begrijpt het niet" zei Andrew. "Kijk naar me, zie je het niet? Echt niet?"
"Het enige wat ik zie is de man die mij eigenhandig heeft neergeschoten een paar weken terug" zei ze kil.
"Ik kan niet zeggen hoeveel het me spijt, als ik toen had geweten wie je was.." zei Andrew, het deed hem echt pijn dat hij zo stom had kunnen zijn. "Ik snap dat je me niet herkent, het is zo lang geleden, je was nog zo jong. Ik ben het, Andrew, je broer" zei hij. Hij keek haar recht in haar ogen en zij keek terug. Langzaam verdween de kilte uit haar blik en nam de emotie zijn plaats in. Ze zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 6:15 am

Axel zette het lege glas neer en bestelde een nieuwe. Hij bekeek de dansvloer die hij 3nkel en alleen deed betreden als hij genoeg op had. Hij kreeg zijn nieuw glas en pakte hem als hij midden op de dansvloer een paar bekende gezichten van de andere bende ziet. Hij draait langzaam zijn rug naar ze om minder op te vallen. Hij telde het aantal dat op 8 uit kwam. Dat was veel dan waren hij en winter inorm in de minderheid. Als hij alleen was geweest had hij ze wel heel genomen maar winter was hier. Hij moest haar vinden en weg gaan. Axel kwam van de bar vandaan. Hij baande zich een weg door de menigte heen en had zijn voorwendselen al vast gepakt.

Arya danste met een jonge van haar bende maar de gene met wie ze stiekem wilde dansen was blijkbaar nog niet op de dans vloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 6:51 am

Langzaam liet Winter haar wapen zakken en haar blik werd milder. Hoe langer ze naar hem keek, hoe beter ze het zag. Zijn kinderlijke gezicht had welliswaar ruwere hoeken en was nu duidelijk het gezicht van een man. Maar in zijn ogen zag ze inderdaad de ogen van haar broer. Hij sprak de waarheid. Ze pakte hem stevig vast en begroef haar gezicht in zijn borst. "Ik heb e zo gemist" zei ze zacht.
Andrew sloeg zijn armen om haar heen. "Ik jou ook" na een tijdje liet hij haar weer los. Het is niet veilig om hier te praten, mijn hele bende is hier, we kunnen niet samen gezien worden. Maar hier is mijn nummer, laat wat van je horen, dan praten we bij" zei hij en hij gaf haar zijn kaartje en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 7:14 am

axel liep door de menigte heen maar kon winter niet vinden zijn hart ging als een razende te keer. wat als een iemand haar vond en haar wat aan deed vergaf hij zich zelf nooit. hij begon sneller te lopen en liep wat mensen zelfs omver maar dan blijft hij versteend staan. dat was de jonge die winter neer had geschoten. de gene die haar bijna het leven had weg genomen. hij richten zijn wapen op hem. hij zou wraak nemen op haar. hij vrloor zijn verstand hierbij, zijn emoties voor winter namn het over hij haalde de trekker over.

arya keek zoekend rond of ze andrew zag. maar zag hem niet. ze danste rustig door maar bleef rond kijken tot haar op valt tot iemand snel door de menigte heen loopt. als ze beter kijkt ziet ze tot het die jonge is van eerder. hij stopt ineens en ze kijkt waar hij heen kijkt. andrew... ze rende er op af en ziet hem zijn pistool trekken. arya grijpt net zijn pols en trekt die naar ondere als axel de trekker over haalt. daarna trapt ze naar zijn been en gooit hem over haar schouder tegen de grond aan en zij heft zijn pistool vast. axel lag verbaast op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 11:56 am

Winter hoorde een schot en ze keek geschrokken om zich heen. Ze zag hoe het meisje van de andere bende Axel overmeesterd had. Axel moest degene zijn geweest die geschoten had. Ze vloekte, hij moest Andrew gezien hebben, dat kon niet anders, hij zou nooit zomaar schieten. Ze wilde geen gevecht, maar ze had geen keuze en moest naar hem toe. Hopend dat Andrew niet zou komen. Ze duwde mensen opzij tot ze bij Axel aankwam. Ze greep het meisje en trok haar van hem af. "Houd je poten thuis" zij ze kwaad.

Ook Andrew hoorde het schot en zag wat de situatie was. Als Arya er niet geweest was dan was hij er nu geweest. Ook zag hij hoe Winter Arya probeerde tegen te houden. Hij haaste zich die kant op en trok Arya naar zich toe. Hij wisselde een korte blik met Winter, vervolgens keek hij naar Axel. "Laat me je niet nog een keer zien maat" zei hij dreigend en hij trok Arya mee. "Kom, we gaan weg hier" zei hij dringend tegen haar en hij sleurde haar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptyma feb 29, 2016 6:19 pm

Axel zijn verbaasde blik werd niet veel later een boze. Hij wilde net naar het meisje stampen als winter ter plekken komt en arya bij hem weg sleurt. Hij springt overeind en zijn blik ging meteen naar Andrew.
Arya werd weg getrokken door winter en keek het meisje aan.' Dus het klopt tot je nog leeft.' Zegt ze minachtend maar dan wordt ze door Andrew naar zich toe getrokken. Ze hoorde zijn woorden, waarom trok hij zich terug ze waren in de meerderheid dan die twee.' Andrew.' Fluistert ze als ze weg begonnen te lopen.

Axel hoorde wat Andrew tegen hem zei.' Moet jij nodig zeggen, jij dode haar bijna.' Snauwt hij kwaad tegen hem terwijl zijn ogen fonkelde. Zijn hand ging naar zijn mouw waar hij een mesje had zitten als hij snel genoeg was kon hij het naar Andrew gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptydi maa 01, 2016 6:52 am

Andrew liep stevig door en baande zich door de mensenmassa. "Het zou een leuke avond moeten zijn, ik heb geen zin in dit gedoe nu" mompelde hij. Hij trok haar mee naar de uitgang van de club. Als het op een gevecht zou uitdraaien zou Winter ook niet veilig zijn.

"Laat het" siste Winter tegen Axel. "Ze zijn met veel meer, het zou stom zijn nu iets te ondernemen". Het was nog waar ook wat ze zei, al had ze natuurlijk nu andere motieven om het gevecht uit de weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptydi maa 01, 2016 7:04 am

Arya bleef naar Andrew kijken. Dit was anders ter dan normaal. Normaal deed hij gewoon opletten en handelen. Dit was opletten en het ontwijken maar waarom. Hier kon ze dat niet vragen ze zou dit later vragen als ze met hem alleen was. Ze liep nu met hem mee. Dit had een leuke avond moeten worden jah dat was ze wel met hem eens.

Axel hoorde winter hem waarschuwen en realiseerde hij zich tot ze gelijk was maar dat was het probleem niet. Hij was niet alleen en hij wilde niet tot winter wat zou over komen.' Ik heet het wanneer jij gelijk hebt.' Zegt hij zuur omdat wi ter heel vaak gelijk had. Hij bekeek haar.ze had deze keer niks gelukkig.' Zullen we weg gaan.' Stelt hij voor.
Een jongen in de hoek pakte zijn gsm en belde iemand op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Emptydi maa 01, 2016 8:17 am

Andrew pakte snel de jassen en ging de straat op. Hij hield een taxi bezig en liet Arya voor hem instappen. Zodra hij ook zat gaf hij de chauffeur opdracht om ze naar een plek op loopafstand van het hoofdkwartier te brengen. Hij zij verder niks.

Winter keek hem aan en knikte. Dat leek haar een goed plan, ze had na al die indrukken sowieso geen zin meer om te feesten, ze moest het even laten bezinken. Ze liep naar de uitgang de straat op terug richting het hoofdkantoor. In haar zak stak het kaartje van Andrew, ze wist nog niet of ze hem zou bellen. Maar ze wilde niets liever dan haar broer weer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Truth (Anniek&Steff)   The Truth (Anniek&Steff) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Truth (Anniek&Steff)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anniek en Steff
» Anniek & Steff
» Anniek & Steff
» SANNIE & STEFF
» Anniek en ik <3!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: