Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 anniek, ruuz en steff orpg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyzo dec 23, 2012 9:02 am

Athena zuchtte, ze was blij dat hij er verder niks over zei. "Dat zou fijn zijn." zei ze alleen maar. Ze wist ook wel dat het beter was als de wonden verzorgt werden maar dat was nooit eerder gebeurt. Ze wist niet zeker of dat wel zin zou hebben. Gelukkig waren het er niet veel maar ze wist dat ze littekens had. Ze merkte dat de kinderen ook wakker aan het worden waren. "Waar sturen we ze heen? Is er een ruimte waar ze terecht kunnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyzo dec 23, 2012 9:20 am

Servio lieo naar de deur. Ze mogen verlopig hier blijven morgen komt een kapper die hun haar wat anderster maakt. Ze krijgen eten en onderdak. Wjj vertrekken vanmiddag ol het drukste van de dag en gaan ergens anders heen. Zsgt servio tegen athena en hij keek haar aan. Dat is beter. Teouwens ik ga wat eten hale. Voor de kinderen be. Zo terug. Zegt hij en hij verdween door de deur en 10 minuten later was hij terug met brood en water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyzo dec 23, 2012 9:50 am

Athena keek naar de kinderen die voorzichtig contact met elkaar zochten. De schade die de slavernij had aangericht was blijvend. Maar hopelijk zouden deze kinderen ondanks dat alles in staat zijn een redelijk normaal leven te krijgen. Ze wist dat als er iets mis ging de kinderen zo weer een nieuwe meester hadden. Des te meer reden om te werken aan een betere toekomst voor ze. Ze hoopte echt dat er iets kon veranderen al wist ze niet goed hoe. Ze keek naar Servio die binnen kwam met brood en de kinderen die zich hongerig maar bescheiden om hem heen verzamelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyzo dec 23, 2012 7:52 pm

Servio begon het brood aan de kinderen uit te delen e. Toen iedereen had gsf hij ook ee. Stuk aan athena en voor hem ook. Hij at rustig zijn stuk op en keek athena aan. Kaya zou dadelijk komen kijken naar je wonden. Zegt hij hij had het haar fevraagt toen hij haar tegen kwam op de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:19 am

Athena nam het stuk brood aan en knikte. "Oke." zei ze. Ze nam een hap van haar brood en keek naar de kinderen die aten alsof hun leven er vanaf hing. "Dan ga ik naar haar toe, waar is ze?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:40 am

Ze is in de woonkamer. Lopp deze gan af tot je tege. Een deur aan loopt daar is ze nu. Zegt servio enkel
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 1:41 am

Athena knikte en ze liep de gang uit de woonkamer in. Het huis was prachtig, ze kon het niet anders zeggen. Ze zag Kaya zitten en liep naar de vrouw toe. "Goedemorgen Kaya, Servio zei dat je mijn wonden misschien kon verzorgen. Zou je misschien even willen kijken?" vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 3:19 am

Kaya hoorde iemand binnen komen maar keek pas op toen iemand naast haar begon te spreken ze zag een meisje waar servio het over had gehad. Tuurlijk wil ik dat. Zegt ze en ze stond op en liep naar de deur en gebaarde athena haar te vogen en na ee. Tijdje liep ze een kamertje in waar verzorg spullen stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 7:13 am

Athena knikte en ze volgde Kaya naar de kamer. Daar nam ze plaats en liet ze haar jurk zakken zodat haar rug zichtbaar werd. "Waarom ben je bereid iedereen in huis te nemen?" wilde ze weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 8:29 am

Kaya bekeek haar rug en pakte een doek terwijl ze haar rug begon schoon te deppen. Servio heeft ooit een leugen vertelt waarom ik een slaven kind heilp en de keizer zag dat. Hij geloofde servio toen. Hij heeft mijn leven gered en ik sta bij hem in het krijt zegt ze eer lijk. Ik ben hem ook heel dankbaar. Zegt ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 11:33 am

Athena glimlachte. "Dat is heel lief van u, ik had anders echt niet geweten waar de kinderen heen hadden gemoeten." zei ze tegen haar. Ze beet even op de lip toen ze de wonden verzorgde. Het deed pijn. Maar dat liet ze niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 11:41 am

Kaya had het schoo. Gemaakt en deed er wat zalf op en verbond het daarna weer. Ik doe het graag maar jullie moeten wel vanmiddag wel zeker na wat er gebeurt is ze komen hier kijken die kinderen vallen niet op jullie wel. Let goed op servio. Zijn...wraak zit hoog bij hem. Zegt ze nog tegen athena en ze bekeek het verband dat was goed. Zo klaar. Zegt ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:16 pm

Athena deed haar jurk weer goed en draaide zich naar Kaya toe. "Waarom zit die wraak zo hoog? Wat is er met hem gebeurt?" wilde ze weten. Misschien was zij de sleutel naar informatie. Dat zou prettig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:26 pm

Kaya keek droevig weg. Wist ik het maar dan kon ik met hem praten. Maar hij weigert het te zeggen ik heb hem ooit horen dromen maar ik snap het niet. Zegt ze en ze keek athena aan. Het enige wat ik weet tot hij veel pp het spel zal zetten om zijn wraak te krijgen. Zegt ze met een zucht en je zag aan haar tot ze het ook welde weten maar niet tegen servio wilde in gaan op dat gebeidt.

Servio mocht een tas met wat eten en zoo. Dingen allenmaal klaar maken om mee te nemen op hun reis. Hij wist nog niet waar heen maar hij bedacht wel wat vroeg of laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:29 pm

Athena keek naar de vrouw en glimlachte. "Maak je maar geen zorgen, ik zal op hem letten. Maar ik kan niet beloven dat hij zijn wraak niet krijgt. Wat zijn rede ook is, ik heb ook mijn redenen om Ceasar en zijn akelige nicht dood te maken. Dat zou de vrijheid voor vele slaven betekenen. Maar ik zal zorgen dat het vlekkeloos verloopt." zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:33 pm

Ik vraag jullie ook niet om dst op te geven alleen om voorzichtig te zijn. Zegt kaya en ze glimlachte naar athena. Maak je nu klaar voor je reis. Zegt ze tegen haar en zijzelf liep denkamer uitwasrna ze blijft staan en hasr de plek terug wijst naar haar kamer waar ze net was .

Servio had de tas klaar en was zich om aant kleden en stond met de rug naar de deur de kinderen wsre. Weg hij was alleen dan deed hij dat pas. Hij had ee. Aantal littekens op zijn rug kleine geen erge. En een litteken een band merk het merk va. Spartacus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:37 pm

Athena kwam de kamer in en bleef in de deur enkele seconden staan. De littekens op zijn rug herkende ze meteen. Ze sloot de deur achter zich en keek naar Servio. "Ik denk dat het tijd wordt dat je je echte verhaal verteld." zei ze tegen hem doelend op de littekens. Ze was niet achterlijk. Hij was waarschijnlijk slaaf geweest. Maar hoe was hij zo rijk en machtig geworden?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:42 pm

Servio verstijfde meteen in de beweging toe. Hij de deur open hoorde gaan het duurde niet lang of hij ging dicht en vertelde athena tot het misschien een goed idee was zijn verhaal te vertellen en servio deed snel zijn shirt aan en draaide zich om. Hoe minder je van me weet hoe beter dat het is...en als ik niet praat wat ga je dan doen me dwi gen. Zegt hij wat verhit en je merkte tot het onderwerp gevoelig bij hwm lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:48 pm

Athena begreep dat dit niet ging werken. Ze ging zitten en keek hem aan. "Ik ben als klein meisje terecht gekomen op de slavenmarkt. Eerst mocht ik nog in huizen en op het land werken. Daarna werd ik gekocht door een man voor zijn eigen plezier. Toen hij me zat was werd ik gekocht door een man die een ander plan voor me had. Hij zag het helemaal zitten, een vrouwelijke gladiator. Ik moest vechten en heel slim en snel zijn. Ik kwam uit griekenland en ben helemaal naar Italie gereist, naar Rome. Toen Ceasar me zag wilde hij mij als vrouw. Ik weet nog steeds niet welk deel van mijn leven erger was. Ik was altijd opgesloten." ze vertelde hem haar verhaal. Ze vond dat als ze dit samen gingen doen ze ook meer van elkaar moesten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 12:55 pm

Servio wilde eerst niet luisteren en keek boos voor zichh uit en keek athena niet aan maar hoe verder haar verhaal was hoe kalmer hij werd. En hij bleef ee. Heletijd stil terwjjl hij na dacht. En hij zuchte diep en hij ging ook zitten. Ik ben vrij geboren maar ben al snel slaaf geworden ik woonde eerst bij een man ik was heel braaf...daarna kocht een vrouw me van hem over ze beschuwde me als haar kind ze kkn geen kinderen krijgen na ee. Tijd adopteerde ze me in het geheim en iedereen denkt tot ik haar kind ben. Zegt servio meer zei hij niet zolang ze niet van spartacus wist hoe beter het was voor haar veiligheid als hij ooit gepakt werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 1:00 pm

Athena luisterde naar zijn verhaal, ze wist dat het niet volledig was maar ze hoopte in de loop van tijd meer informatie te kunnen winnen. "Bedankt" zei ze tegen hem en ze stond op. "Ik denk dat we beter kunnen gaan, we trekken naar het noord oosten, ik denk dat we beter de grens over kunnen en daar onze plannen maken. Daar zijn we veiliger."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 1:04 pm

Servio knikt en hij stond op. Als jij dat zegt ik weet veek binne. Rome jij er buiten. Zegt hij en hij pakte de tas op en hij liep bij de deur er uit door de gange. Hij zag kaya verder op en zwaaide naar haar e. Da. Keek hij voor zich maar voor tot hij bij de deirnis blijf hij staa. Hij hoorde soldaten die op de deur bonkte e. Tot ze binnen moesten kijken op bevel van de keizer en hij draaide zich om naar athena. Rennen snel...we moeten naar buiten waar gee. Soldste zij. Sist hin tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 1:19 pm

Athena knikte en ze draaide zich om en rende naar de andere kant van het huis. Ze ging een willekeurige kamer in en opende het raam. Er was niemand te bekennen. Haastig klom ze naar buiten en ze wachtte tot Servio zo ver was. Ze hield haar zwaard in de hand voor het geval dat er een verdwaalde soldaat voorbij zou komen. Ze moesten snel zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 1:21 pm

Servio was al snel bij athena in de kamer deed de deur dicht en knikte naar athena tot ze konden gaan hij moest wel de raam sluiten andrrs werd kaya ondekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Emptyma dec 24, 2012 1:23 pm

Athena hielp Servio met het sluiten van het raam en ze begon te rennen. Al vrij snel konden ze het bos in en hadden ze beschutting van de bomen. Ze stopte niet een rende zo lang mogelijk door. De adrealine gierde door haar lijf en haar conditie liet haar niet in de steek. Ze wist van zichzelf dat ze nog lang zou kunnen rennen en daarna zouden ze zo ver weg zijn dat geen soldaat ze nog zou kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anniek, ruuz en steff orpg
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
» ruuz & steff
» Ruuz en Steff
» Ruuz&Anniek
» Team Fortress ~ Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: