Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 anniek, ruuz en steff orpg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 4:31 am

Ludo knikte slechts toen ze zich voorstelde en blies een lok rood haar uit zijn gezicht. 'Servio haalde me op van de slavenmarkt. Als hij dat niet had gedaan, was ik verkocht aan één of ander hufterig kreng met capsones.' mompelde hij, niet lettend op zijn taalgebruik omdat hij nou eenmaal grof praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 4:38 am

Athena knikte. "Dan heb je heel veel geluk gehad denk ik. Wat heb je moeten doen in je leven? Was je een gladiator? of moest je op het land werken of in huis?" het was lang geleden dat ze op de slavenmarkt had gestaan en ze was ontzettend blij dat het in haar verleden was. Een gruwelijke plaats. Ze had het erger gevonden dan het slaaf zijn zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 4:49 am

'Gladiator, grotendeels.' zei Ludo en leunde tegen een muur van het huis. Hij speelde wat met het ringetje in zijn oor, iets wat een soort tik van hem was. 'Ik heb ongeveer een jaar als gladiator gevochten en werd toen gekocht door iemand die mensen nodig had in een steenkoolmijn. Van daar ben ik meerdere keren overgeplaatst.' Hij zuchtte diep toen hij eraan terugdacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 4:59 am

Athena leunde met haar rug tegen de muur terwijl ze naar hem luisterde. Ze had niet echt door dat haar lange witte jurk aan de onderkant vuil was geworden door haar vlucht actie. "Dus je weet wat vechten is." concludeerde ze. Dat was interessant. Misschien kon hij haar helpen als ze een plan had bedacht. "En nu ben je hier. Dat moet wel een hele opluchting zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 5:11 am

Servio waw bij de raam weg gegaan en ging zijn kamer binnen en hij deed zijn kleren uit en keek in de spiegel naar het litteken of eerder brandmerk op zijn rug va. Zijn vader dst wss zijn teken geweest. Niemand mocht dat zien ooit. E. Hij deed makkelijkere kleren aan en hij liep naar buiten met ew. Houten zwaard. Hij leede de jongens slaven maar ook de meisjes zich verdedigen mocht dat ooit nodig zijn. Of voor als ze mee wilde doen aan de opstand maar dat was eigen keus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 7:15 am

Zijn hand ging weer omlaag en begroef zich in één van zijn broekzakken. Hij knikte slechts toen ze concludeerde dat hij wist wat hij vechten was. Hij wist het heel goed, maar wou dat hij dat niet wist en nog steeds bij zijn ouders en broertjes en zusjes woonde. 'Ja, behoorlijk. Ik heb geen zin om andermans vloeren te poetsen of mensen neer te steken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 7:35 am

"Luister eens, ik heb ook het een en ander meegemaakt en ik ben kwaad.. Vooral op de keizer die alles toestaat. Ik wil iets doen, gewoon om te laten zien dat dit niet klopt. En ik hoop dat meer mensen dat willen en zullen helpen. Zou jij daar deel aan willen nemen?" Athena had geen zin om uitgebreid te gaan aftasten wie de juiste personen waren. In haar ogen zou iedereen die schaamteloos verkocht en mishandeld was iets moeten doen om voor zichzelf op te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 8:22 am

Servio ilde net met iemand beginnen als hij hoorde wst athena zei en hij excuzeerde zich even aan iemand. En hij liep naar arhena toe en hij keek ludo ook aan en hij pakte het zwaard beter vast. Dat zie ik graag jou pit...je moet alleen niet snel handelen ik weet tot het moeilijk is maar...ik raad het je wel aan. Zegt hij en hij pakte nog 2 houten zwaarden en gooide naarnludo en eentje naar athena. Laat eens zien wat jullie kunnen grijnst hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:26 am

Athena ving het zwaard op. "Ik heb ook geen haast, wil gewoon vast kijken of er meer mensen zijn." zei ze tegen hem. Vervolgens draaide ze zich naar Ludo toe. "Je hoeft niet voorzichtig te doen hoor, ik ben best sterk voor een meisje." glimlachte ze en ze begon het gevecht door met het zwaard naar hem uit te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:33 am

Ludo grinnikte zacht. 'Jemig, ik vecht heus wel met jullie, hoor.' zei hij en keek op toen Servio aan kwam lopen en hem zei dat hij zich moest inhouden. Iets wat vele mensen tegen hem zeiden. 'Ik zal het proberen.' zei hij met de nadruk op het woord proberen en ving het houten zwaard op. Hij draaide zich naar Athena en grijnsde kort. 'Laat maar zien.' zei hij en hief zijn zwaard toen ze uithaalde. Hij blokkeerde haar aanvallen en viel zelf snel en behendig aan. Hij was niet voor niets gladiator geweest. Het ging dan niet slechts om kracht, maar ook.om snelheid en handigheid. Kon je niet met een zwaard omgaan, dan zou je het ook niet overleven in de arena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:37 am

Athena grijnsde. Het was duidelijk dat Ludo niet het soort gladiator was geweest wat alleen maar spieren had. Net als zij kende hij de echte manier van vechten. Ze reageerde snel op zijn aanval en blokkeerde deze handig. Ze deed een paar stappen opzij en viel opnieuw aan. Met haar zwaard maakte ze snelle halen zijn kant op. De eerste twee richting zijn middel en de derde richting zijn bovenbeen. Ze wist dat het slim was om zoveel mogelijk variatie te houden en steeds een nieuw plan te bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:39 am

Servio luisterde naar wst de twee zeiden en bekeek eerst even hoe de twee begonen te bewegen. Hij had er best veel verstand van zwaard fevechten hij had er ook genoeg gezien. Maar hij had er ook aanleg voor. En dan mengt hij zich in het gevecht een snelle uit haal naar ludo. En bij athena ee. Harde aanval. Hij wou kijken hoe ze reageerde ol als hij ineens aanvalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:43 am

Ludo volgde Athena nauwlettend met zijn ogen en lette goed op haar bewegingen om in te schatten waar ze zou aanvallen. Hij ging achteruit voor de eerste uithaal naar zijn borst, blokkeerde de tweede en sprong opzij voor de derde uithaal. Hij schoot naar voren en haalde drie keer achter elkaar uit naar Athena. Ze was goed, ze was veel beter dan de meeste meiden en ook beter dan sommige jongens tegen wie hij had moeten vechten. Dat zou Ludo niet zomaar toegeven, trouwens, maar hij was aangenaam verrast. Toen kwam Servio er plots tussen. Hij stapte achteruit voor zijn aanval om het te ontwijken en viel hem toen ook aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:48 am

Athena sloeg de aanvallen van Ludo handig af. Ze sprong op een kist toen Servio zich in het gevecht mengde en blokkeerde zijn zwaard en duwde hem achteruit. Ze grijnsde, dit was een interessant gevecht. Ze haalde uit naar Servio en sprong weer van de kist af. Met een draai haalde ze opnieuw uit naar Ludo. Ze merkte dat dit gevecht een hele andere lading had dan de echte gevechten in de arena. Doordat ze niemand dood hoefde te maken kon ze voor het eerst zelfs een beetje genieten van de spanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 11:57 am

Servio zag ludo meteen reageren en het ontwijken en dat beviel hem alles in je moest altind parast staan. En hij blokkeerde ha dig en beheerst de uithaal en dan athena die had ook meteen gereageert en stond op een kist ze haalde uit en sprong van de kist af en hij blokkeerde die ook. En hij vond het fijn hij merkte tot ze ook wat verlangde meer dan de andere hier. E. Hij haalde nu weer een keer uit naar athena haar borst en dan haar voeten. Nu sprong hij op de kist en haalde uit naar ludo zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 12:32 pm

Athena dook en sprong om zijn aanvallen te ontwijken. Ze keek hoe Servio Ludo aanviel en haalde snel uit naar zijn zij. Ze was iemand die doorging tot het eind. Ze merkte wel dat ze het even niet gedaan had maar het ging ontzettend goed en daar was ze tevreden over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 12:39 pm

Ludo grijnsde licht en keek op toen Athena op de kist sprong. Hij hief zijn zwaard en blokkeerde hasr volgende aanval, die ze toen deed vanaf de grond. Hij schoot naar voren en viel hasr vlug en behendig aan, een paar keer achter elkaar en zag vanuit zijn ooghoek Servio, die zijn schouder wou raken. Hij sprong weg voor de aanval, ging naar voren en nam een sprong. Hij haalde uit in de sprong, landde op de rand van de kist en probeerde Try nog van de kist af te duwen voor hij er weer afsprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 12:52 pm

Servio voelde een duw en kon geen evenwicht meer krijgen en viel op de grond en vanuit daar haalde hij eerst uit naar athena der vuit dan rolt hij om en trapt naar de edele delen van ludo waarna hij weer recht komt en uitwilt halen als hij een hoorn hoort een zachte gedemde hoorn en hij bleef staan en keek om. Athena verberg je vraag aan een va. De kinderen wasr. Ludo doe wat de andere doen...nu. zegt hij dringent. En hij liep zelf snel het huis binnen. Overal rende slaven snel naar buiten of naar hjn zoflgenaamde werkplek. En een paar mannen deden zich voor als bewakers die de slaven in de gaten heilden buiten. Somige deden de wss anderen vochten met houten zwaarden voor de gevechten. Andere deden de thuin en noem maar op. Servio klede zich vlug om zodst hij weer zijn gebruimelijke kleren aa. Had..er mwam zo iema d aan maar wie.

Ik ga slapen teusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 12:54 pm

Slaaplekker xx

Athena keek naar Ludo en pakte zijn houten zwaard af. Waarschijnlijk was het beter als deze niet door de ruimte slingerde. Vervolgens haastte ze zich naar de keuken waar ze kinderen zag. "Help me met een schuilplek" zei ze zacht. Een jongen van een jaar of 10 pakte haar hand en nam haar mee. Hij haalde een tegel in de keuken van zijn plaats en liet haar binnen. Zodra ze in de kleine holle ruimte zat ging de tegel er weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 1:10 pm

Ludo verwachtte die trap niet. En dat was slecht. Het mannelijk geslachtsdeel was nog gevoeliger en kwetsbaarder dan een pasgeboren puppy. Hij verdedigde het dan oom altijd goed tijdens gladiatorgevechten, omdat gladiatoren nou eenmaal vlug plat lagen als ze daar getrapt werden. Nu was hij er echter niet op voorbereid en dat was nadelig. Hij kromp ineen en vloekte alles bij elkaar. Niet uit woede, maar uit pijn. 'Auw, auw, auw, auw, auuuuw!' gromde hij met zijn hand tussen zijn benen xD Hij zag heel even alleen maar sterretjrs van de pijn. Servio en Athena bleken meer te zien dan hem, omdat hij plots moest doen alsof hij aan het werk was. Goed maar wat moest hij doen? De grassprietjes tellen nu hij hier zo zat? Nee, dat was niet geloofwaardig. Hij kwam vlug overeind, pakte een bezem en ging maar vegen, hoe een vrouwelijke taak dat ook mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyzo dec 09, 2012 7:32 pm

Servio wss net klaar met omkleden toen een koets met 4 bewakers hrt erf kwam op rijden en hij liep nssr buiten. Toen er een man en vrouw uitstapte boog servio. Goede middag wasr heb ik dit onverwachte bezoek aan te danken. Vraagt hij charmant. De vrouw was ewn night van ceaser de keizer en ze keek rond. Ik kom kijken op verzoek van mijn neef of hier een meisje zich stiekem heeft verstopt onder u slaven. Zegt ze. Servio glimlacht. Ik heb niks ongewoons gemerkt maar kijk rustig rond. Zegt hij en hij begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 5:41 am

Athena hield zich heel stil op haar verstopplek

Zal ik Caesar doen of had je al een plan?

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 5:52 am

Nee die mag je doen. Heb nog geen plan.

Servio was het nichtje van de keizer rond aant leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 6:08 am

De vrouw liep rustig met Servio mee en hield alles goed in de gaten. Ze hoopte dat ze het meisje hier zou vinden want anders zou het nog wel eens een lange zoektocht worden. "Vertel me eens wat meer over je slaven. Waarom zien ze er allemaal zo goed verzorgd uit? En zo gelukkig.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Emptyma dec 10, 2012 6:24 am

Servio had deze vraag verwacht. Ik geef ze genoeg te eten jaren terug hadden we een ziekte gehad daarbij kwamen veel slaven om dat kost meer geld dan eten voor ze te kopen. Zegt hij tegen haar en hij glimlacht. En hij liep door. En hij deed of hij na dacht. Misschien zijn ze gelukkiger hier dan bij de vorige eigenaar of blij met het eten....ik heb gehoort tot sommige slaven soms dagen niks krijgen. Zegt hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anniek, ruuz en steff orpg
Terug naar boven 
Pagina 3 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
» Ruuz en Steff
» Ruuz & Steff
» Ruuz&Anniek
» Team Fortress ~ Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: