Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 anniek, ruuz en steff orpg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 10:16 am

"Strijd wat je wil, ik zal nooit de jouwe zijn." wierp Athena hem nog na. Nog even en ze zou gek worden. Ze moest weg hier, dat was het enige waar ze nog aan denken kon. Er waren geen mogelijkheden in de binnentuin, dat wist ze want dat had ze uitgebreid onderzocht. Haar volgende stap was de kelders. Misschien was er een geheime gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 10:17 am

Servio keek de jongen aan en hij zuchte. Het is geen grap ik zal het je laten zien je mag de andere slaven vragen hoe ik ze behanden ze zullen niet liege. En je zult zien tot ze geen zweepslagennof wst dan ook hebben. Zegt hij en dasrna rind hij verder. Zo ging het wel vaker. En de bewaker keek de jongen aan en reed ook weer verder. Het wss niet hwwl ver meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 10:23 am

De schemering begon in te vallen. Athena had ontdekt dat bewakers dan minder goed oplette omdat ze moe en hongerig waren. Ze had zelfs wel eens een paar bewakers zien slapen tijdens de dienst. Ze stond rustig op en liep naar binnen. Ze hield de omgeving goed in de gaten maar de kust was veilig. Stilletjes ging ze de trap af de kelders in. Er moest toch ergens iets zijn wat naar buiten liep. Ze tastte de muren af en hield alles scherp in het oog. Opvallende plekken en stenen onderzocht ze. Maar zonder succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptydi dec 04, 2012 10:25 am

De keizer wss met andere edelen wijn aant drinken en aant vertellen over van alles en nog wat

Servio reed door XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 8:46 am

Athena bleef stenen en muren onderzoeken. Ze wilde het bijna opgeven toen ze merkte dat een tegel op de vloer los zat. Ze tilde deze uit zijn plek en zag een groot gat in de grond. "Perfect." zei ze zacht en ze liet zich erin zakken en probeerde de tegel weer een op zijn plek te krijgen van onder uit. Met haar fakkel keek ze rond. Dit leek inderdaad een gang te zijn, hopelijk leed hij naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 8:52 am

Je kunt doen tot ze buite. De stan uitnkomt en vlucht nasr het huis van servio. :p

Servio stopte bij zijn huis en steeg af e. Hij keek naar ludo. Iknleid je zo rond ik verzorg mijn paard eerst zegt hij en hij liep weg. En verzorgde zijn pasrd en 10 minuten laterkwam hij terug. En hij had de sleutel van de keten rond ludo zijnnpolsen en hij maakte ze los en gaf de ketens aan de bewaker. Kom ik laat je het hier zien. Je mag daarna zelf beslissen wat je wilt of je hier blijft en mij en de andere helpt of tot je weg gast en zwijgtnover wat hier gebeurt. Zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 9:08 am

Nicee:)

---
Athena moest zich steeds kleiner maken om door de gang te komen en op een gegeven moment moest ze zelfs een stukje kruipen. Maar als dat de weg naar bevrijding zou zijn vond ze dat prima.Op een gegeven moment zag ze een licht puntje in de verte. Ze begon zich sneller voort te bewegen en bereikte het licht. Ze ging naar buiten en stond voor ze het wist in de zon. Ze lachte van opleiding. Ze kon het gewoon niet geloven, ze was vrij! Weg van het paleis. Ze zette het op het rennen, snel weg bij de verborgen gang. Ze besefte niet dat ze zich op iemands land bevond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 9:16 am

Een bewaker die rond liep op het erf van servio niet om mensen er in te houden nee alleennom te waarschuwen als er andere mensen kwamen of toneel te spelen als die mensen er wsren. Hij zag ineens een meisje rennen en hij kende hasr niet en hij rende er snel op af en toen hij bij hasr was greep hij hasr vast en keek hasr aan. Dit was niemand die servio kende. Mee komen. Zegt hij en hij tilde haar op ennliep richting servio
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 9:23 am

Athena had helemaal niet gerekend op een wachter waardoor ze niet op tijd kon reageren anders was ze wel ontsnapt. Doordat ze al maanden niet meer had mogen trainen van de keizer was ze ook lang niet meer zo sterk als ze geweest was. Alles wat ze kon doen was een beetje sputteren en wachten waar ze terecht zou komen. Ze zuchtte. Weer gevangen..
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 9:29 am

Servio keeknop toen een bewaker kwam met een meisje die er goed verzorgt uitzag en tegen spurterde. En hij gebaarde haar neer te zetten en los te laten e. Dat deed de bewaker en hij keek hasr vragend aan. Mag ik je vragen wst je op mijn land doet en waar je van weg vlugt. Vraagt hij kalm. Zolang dit geen spion van de keizer wss hsd hij niks te vrezen niwmand mocht weten tot hij zijn slaven goed behandelde anders kin zijn geheim aan het licht komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 9:36 am

Athena keek Servio aan. Hoe moest ze nou uitleggen wie ze was... Misschien was de waarheid het beste. Hij zou er toch wel achter komen. "Ik ben gevlucht voor de keizer." zei ze tegen hem. "Mijn naam is Athena.. Een jaar geleden was ik een gladiator.. Nu het speeltje van de keizer. Ik ben gevlucht op zoek naar de vrijheid.. Nu ben ik hier.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 11:13 am

Servio herkende hetnmeisne ergens van maar wist niet waarvan. Maar toen ze haar naam zei wist hij genoeg en daarna zei ze het zelf gladiator dat was ze geweest. Hij was bij bijna ieder gevecht een omdst hij tot een edelijke familie behoorde en tot hij daar ook slaven wilde komen vaker. Maar zij was door de keizer gekocnt wn gevlucht. Servio dacht na. Als je gevlucht bent mag je hier blijven als soldaten komen of de keizer of ewn of ander edeljjknlid verstop je je. Zegt hij. En hij keek naar ludo. Hij is ook nieuw ik geef hem een rond leiding loopt mee dan kun je kijken of je wilt blijve. Of verder vlucht. Zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 11:18 am

Athena keek hem met grote ogen aan. Wilde hij haar zomaar in huis nemen? Wist hij niet hoe gevaarlijk dat zou zijn. "Weet je het zeker? Als hij me ooit vind hang ik maar jij ook.. Ik wil niemand in gevaar brengen." zei ze toen tegen hem. Het zou fijn onderdak te hebben, dan kon ze rustig nadenken over hoe ze de keizer kon stoppen. Maar het zou gevaarlijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 11:22 am

Ik leid je rond en dan kijk je maar wat je doet want het geen wst ik hier doe dasr kan ik ook voo hangen als de keizer er achter komt duus...zegt servio en met die woordennliep hij verder hij wss niet bang voor de dood.

Evenwschten op ruuz :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptywo dec 05, 2012 11:34 am

Athena keek hem aan en glimlachte een beetje opgelucht. "Bedankt, duizend maal dank." zei ze tegen hem. Ze voelde zich heel fijn van binnen. Het was moeilijk te beseffen maar ze was eindelijk vrij. Ze zou moeten uitkijken, maar dat was tijdelijk. Ze zou een plan bedenken en dan zou alles goed komen. "Echt bedankt."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 10:38 am

Servio keek naar athena en hij knikte enkwl wn hij liep door. Vraag me niet waarom ik dit doe want daar krijg je geen antwoord op. Als er edelen zijn gedraagnje dan als een alaaf en doe gewoon wat ik zeg dan want als je dan niet luistert moet ik handelen als een edel man....ik moet mijn dekmantwl hoog houden. Als iemand vraagt waarom de slaven er netjes en goed gevoed uit zjen zeg je tot je meester geen ziektes en slappen slaven wilt. Legt hij uit. Hij had ze het huis laten zien en waar hun kamers waren en hij kewk ludo aan. Hij had nog niks gezet
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 10:51 am

"Ik denk dat het beter is dat ik mezelf niet laat zien aan edelen. Ik ben heel bekent een de keizer zal het niet hierbij laten." Zei Athena. Door de gevechten en door haar nieuwe titel zou iedereen haar herkennen. Ze haatte de situatie. Ze was voorlopig nog niet vrij om te gaan. Ze moest een plan bedenken en snel. Of ze zou gek worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 10:54 am

Dat lijkt me zeer verstandig. Ik vraag dadelijk wel aan een van de kinderen of die je de verstopnplekken laten zien. Zegt servio en hij keek athena niet aan. Je krijgt iedere dag 2 maaltijden smorgens en savonds die in de avo d is war en bevat veel stoffen sie je nodig hebt. Smorgens is het broodt met wat beleg. Zegt hij. Verder nog vragen. Vraagt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 11:52 am

Ludo was rustig doorgelopen en zuchtte slechts diep. Hij keek niet op of om en volgde gewoon. Hij was niet anders gewend. Hij hsd te lang in de slavernij gezeten om nog verbaasd op te kijken van al het rijkdom om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 3:05 pm

Athena luisterde en knikte als bevestiging dat alles duidelijk was. Ze nam de tijd om Servio en Ludo in zich op te nemen. Er spookte wel vragen door haar hoofd, maar die durfde ze nu nog niet te stellen. Ze vroeg zich af waarom Servio dit deed. Wat zijn verhaal was. En waar Ludo vandaan kwam. Waarschijnlijk had hij het leven wat zij ook enkele jaren terug had gehad. Ze was nieuwsgierig. Ze had al lang geen nieuwe mensen meer ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyza dec 08, 2012 7:48 pm

Servio hoorde geen vragen. Mooi alz je weg loopt ik kom je niet zoeken je mag gaan. Als je maar niks verraad over dit. Zegt hij e. Hjj liet de twee achter terwijl hij zijn huis i. Ging maar ook het huis van athena e. Ludo voor nu. Hij ging naar de keuken waar hij een paar andere slaven ging helpwn met het eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 2:18 am

Athena keek om zich heen. Het goede nieuws was dat er geen bewakers waren die haar 24 uur per dag in de gaten hielden. Geen keizer die haar misselijk maakte. Maar ze kon ook hier niet een eigen bestaan opbouwen. Voorlopig zou ze blijven en een plan bedenken om de keizer te laten zien dat hij haar niet kon bezitten. Daarna zou ze verder kijken. Ze zuchtte somber. Het zou nog wel even duren voordat ze veilig vrij rond kon lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 2:31 am

Ludo bleef wat ongemakkelijk staan en wist niet wat hij moest doen. Hij keek naar de grond, schopte tegen een willekeurig voorwerp en keek weer op, zijn blik nu op Athena gericht. 'Ehm, wie ben je? Ik ben Ludo...'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 2:35 am

Servio had wa mee geholpen bij het eten en stone nu bij het raam naar buiten te kijken hij had een gevoel tot die twee heel belangrijk gi gen zijn maar waarom wis hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 2:42 am

Athena keek Ludo aan en glimlachte lichtjes. "Ik ben Athena." stelde ze zichzelf voor. Ze hoopte dat hij echt niet wist wie ze was. Dat zou wel eens fijn zijn. "Dus, hoe ben je hier terecht gekomen Ludo?" ze had wel gemerkt aan zijn houding dat hij ook niet zo goed wist waar hij heen moest. Waarschijnlijk had hij voor een lange tijd voor elke stap een order gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anniek, ruuz en steff orpg
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
» ruuz & steff
» Ruuz en Steff
» Ruuz&Anniek
» Team Fortress ~ Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: