Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 anniek, ruuz en steff orpg

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 11:43 am

De keizer had emotiloos toe gekeken en was op gestaan en liep naar athena toe hij wist tot dit haar al pijn deed maar hij wilde altijd krijgen wst hij wou. Luister je doet nu wat ik je zeg zo niet laat ik die straf die je nu net kreeg een klein kind ondergaan. Dus als je dst niet op je geweten wilt hebben zou ik gaan luisteren. Zegt hij gevaarlijk tege. Athena. Hij wist tot de meeste. Vrouwn een zwak hadden voor kinden. Breng haar nasr de kamer. Zorg tot ze schoon is voor het svond eten. Zegt hij en hij liep zelf weg lm zich op te vrissen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 11:48 am

Athena keek de keizer met rode ogen aan. De combinatie van de mislukking en pijn maakte dat ze zich wanhopiger dan ooit voelde. Twee vrouwelijke slaven van de keizer kwamen naar haar toe. Één sloeg een doek om haar heen en de ander hielp haar overeind. Ze brachten haar naar haar kamer waar ze haar in bad deden en grondig schoonmaakte. Ze werd mooi gemaakt en kreeg een nieuwe witte jurk aan die haar rug bedekte zodat de gasten dit niet zouden zien. Athena liet het gebeuren. Ze was bang voor wat komen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptyma dec 10, 2012 6:34 pm

De keizer had zich op gefrist en regelde nog een aantal dingen.

Servio had zich ook op gefrist zodat hij bjj de keizer aa. Tsfel kon zitten en hij had 2 messen aa. Zijn boven been vsst gemaakt. Hij had ludo ook kleren gegeven zodat hij er netter blij liep maar toch zag tot het een slaaf was. En hij gaf hem ook een mes. Denk qqn het teken. Zegt hij enkel tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:04 am

Athena was klaar en werd naar de eetkamer gebracht. Ze werd op haar stoel gezet en haar enkel werd aan de stoel vastgeketend zodat ze niet weg zou gaan. "Vergeet niet te lachen." zei een van de slavinnen tegen haar. Athena schonk haar een zuur gezicht en staarde voor zich uit. Ze voelde zich zo rot en somber, haar gezicht stond vlak en van binnen dacht ze als een razende na over een nieuw ontsnappingsplan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:15 am

Servio was klaar en stond bij zijn paard en wachte op ludo. Die moest mee.

De keizer kwam even later ook binne. En glimlachte naar athena. Gedraag je dadelijk. Waarschuwt hij haar en hii ging aan het hoofd van de tafel zitten. hii had zijn nichtje ook uitgenodigt. En hij bleef naar athena kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:18 am

Athena knikte enkel en keek naar de tafel. Ze weigerde de keizer aan te kijken. Ze wilde heel duidelijk laten weten dat ze kwaad was en dat kon ook heel goed non-verbaal. Ze hoopte dat de keizer Servio en Ludo niet zou aanpakken. Zou hij iets weten van de gebeurtenissen?

De nicht kwam de ruimte in en boog voor haar neef en glimlachte. "Goeden avond." zei ze. Ze keek naar Athena die nors voor zich uit keek. "Ik hoop dat je haar weer onder controle hebt." zei ze vervolgens en ze nam plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:32 am

de keizer keek zijn nichtje aan en glimlachte. Tuurlijk heb ik dat ze heeft haar lesje geleert en als ze nog eens wat stoms doet weet ze wat de volgende straf is. Is het niet mijn lief. Zegt hij tegen haar. Drukkekelijk op lief. En keek van athena naar zijn nichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:36 am

Aaaaaah Ruuz moet komen!

Athena knikte lichtjes en bleef voor zich uit staren. Ze haatte het als de keizer zo deed. Maar ze kon niks, zeker niet in deze positie.

De nicht keek naar de keizer. "Niet persoonlijk bedoeld ofzo, maar waarom doe je nog moeite voor haar?" vroeg ze zacht al wist ze dondersgoed dat Athena het nog zou horen. "In mijn ogen zie ik niks waardevols.. U kunt zoveel beter krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:41 am

De keizer keek zijn nichtje aan. Ik snap waarom je die vraag steld. Ze is een slaaf...maar jij weet net zo goed als ik tot ik dst vroeger okk was voor toen de keizer viel en ik aan de macht kwam dooor mijn slimheid. Ik wil niet gewoon een edel meisje ik wil iemand zoals haar. Ze is mooi...n ze heeft pit. Allee. Die moet ze niet gebruiken tegen mij.. zegt hij invoedig.

Zal zo komen hoopnik
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 11:56 am

Het nichtje haalde haar schouders op. "Dan moet je het zelf maar weten. Ik waarschuw je alleen, ze kan je te schande maken als je niet oppast." siste ze in zijn oor. Dit keer zodat Athena het niet kon horen.

Athena deed alsof ze niet luisterde maar haar oren waren gespitst. Ze hoopte iets te horen wat ze kon gebruiken. Ze vroeg zich af wanneer de gasten zouden komen. Hopelijk snel want ze wilde niet te lang in het gezelschap van de keizer zijn. Ze haatte de man. Waarschijnlijk zou dit nog uren moeten duren en kon ze niet weg van haar stoel. Ze bewoog haar voet een klein beetje en de ketting maakte geluid. Ze zuchtte. Dit was niet handig, ze kon nu geen kant op zonder de stoel mee te slepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 12:03 pm

De keizer keek zijn nichtje aan en knikte enkel naar hasr tot hij zou op passen. En hij keek naar athena
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptydi dec 11, 2012 12:08 pm

Athena keek nu wel naar de keizer. Ze had heel veel zin om lelijke dingen tegen hem te zeggen maar ze hield zich in, nog wel. Ze wist dat dit niet het juiste moment was voor hatelijke opmerkingen. Ze zat een beetje te wiebelen op haar stoel, ze wilde dolgraag weg hier.

De nicht hield haar scherp in de gaten. Ze mocht de jonge vrouw totaal niet. Ze had te veel karakter en als de nicht ergens een hekel aan had was het slaven met karakter. "Zullen we vast een drankje doen? Om de tijd te doden?" stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 3:53 am

Ludo was meegegaan met alles, had de ietsje nettere varianten van zijn eigen kleding aangetrokken. Hij zag er nog steeds niet heel erg netjes uit, maar dat was typerend voor een slaaf. Het was zeker wel netter dan normaal met zijn broek vol scheuren en shirt vol vlekken. Hij keek voor een seconde in een spiegel en liep daarna gewoon door. Zijn rode haar was piekerig en wild als altijd. Hij had geen zin om zijn haar te doen. Bovendien stond net gekamd haar hem afschuwelijk. Hij liep verder door naar Servio en klom op een paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 4:09 am

Servio keek ludo aan en hij glimlachte waterig en hij begon te rijde. Ik hoop tot we haar daar weg krijgen. Wees op je hoede en als er iets mis gaat...zegt servio masr hij wist niks te zeggen voor als het mis ging. Dus spoorde hij het paard aan die begon te rennen. Hij maakte zich zorgen en hoe dichter ze bij het paleis kwamen hoe neutraler zijn gezicht werd en uiteindelijk steeg hii af en gaf hetnpaard aan een slaaf daar en hij keeknludo nog even aan en daarna liep hij naar binnen met een meisje die hen de weg wees tor bij de keizer. En hij liep naar binnen en bij ceaser boog hij. Ceaser. Zegt hij neerbuigig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 4:53 am

Athena keek naar Servio en Ludo die binnenkwamen. Ze beet op haar lip. Zo hoopt niet dat ze in de problemen zouden komen nu. Ze vertrouwde de situatie niet. Hoezo waren ze uberhaubt gekomen? Ze knikte naar Servio en naar Ludo als teken dat ze hen gezien had. Hoe sneller dit voorbij was hoe beter het zou zijn. Dat was het enige waar ze aan kon denken.

De nicht glimlachte naar Servio en negeerde Ludo compleet, slaven werden niet aangekeken tenzij ze iets van hen moest. "Welkom." glimlachte ze en ze gebaarde naar de stoelen. "Neemt u plaats dan zal het eten geserveerd worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:02 am

'Het komt heus wel goed.' zei Ludo kort en ging met Servio mee naar het paleis. Toen ze aankwamen steeg hij kalm van zijn paard af en liep op zijn dooie gemakje achter Servio aan. Hij keek wat rond, maar leek niet erg onder de indruk. Dat was hij ook niet, want hij wist zo onderhand wel hoe paleizen eruit zagen. Hij zuchtte en stak zijn handen in zijn zakken terwijl hij meeliep. Hij stopte toen ze voor een bepaald persoon stonden, keek heel even op naar diegene, maar keek al vlug weer weg, zijn ogen gericht op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:04 am

Dank u vrouwe. Antwoord servio hij had gezien tot athena knikte maar hij lette er niet op en hij ging zitten op een stoel die hem aan gewezen werd en hij had ludo aan gekeken van je moe blijve staan maar die wist het waarschijnlijk wel. Ik had nooit gedacht tot een slaaf van hier kon weg komen. Maar het blijkt tot u het snel door had en nog sneller haar had opgespoort. Zegt hij tegen ceaser. Ceaser glimlsacht. Dankje maar mijn nichtje heeft daar bij geholpen. Ze weet hoe je moetnpraten. Zegt hij charmant en hij keek zijn nicbtje trots aan. Ceaser keek daarna naar ludo hij zag er uit als een vechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:15 am

"Het was erg handig dat u veel kinderslaven in huis heeft. Deze zijn ontzettend eerlijk en dat maakt het werk een stuk gemakkelijker." glimlachte het nichtje naar Servio.
Het voorgerecht werd geserveerd.
"Misschien kan u iets meer vertellen over de geweldige hoeveelheid slaven in uw huis en hoe u de orde bewaard." glimlachte het nichtje toen.
Athena luisterde mee. Ze haatte het als er op deze manier gepraat werd. Ze hoopte dat Servio voor alle vragen een antwoord had voorbereid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:20 am

Ludo stond kalm op zijn plek. Alle rijken gingen nu zitten en genieten van hun maaltijd, gingen babbelen over onzinnige onderwerpen zodat hun ego nog meer groeide. Ook al zou hij de kans krijgen om deel te nemen aan het gesprek: Hij zou geen woord zeggen. In zijn hoofd waren het slechts zielige mensen, dus aan hen zou hij geen woord kwijt willen. Hij kreeg zin om te zuchten en op de grond te gaan zitten, maar gedroeg zich zoals Servio van hem had gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:30 am

Servio zag het voorgerecht. Dat ziet er goed uit. Zegt hij tegen ceaser en hij begon er aan en hij hoorde de vraag van het nichtje en keek haar aan. Ik geef ze genoeg te eten eten kan veel doen met mensen zeker als ze nooit goed eten hebben gehad. Zegt servio en hij keek naar hasr en dan weer naar het eten en hij at soor. Ceaser at ook. Knap tot je zoveel onder de duim hebt jah. Zegt hij en hij keek naar athena. Kinderen zijn zo lief als het om cadautjes gaat. Zegt hij en hij grinnikte later kwam nog een verassing voor hen later hij liet eers zijn nichtje haar gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:35 am

"Interessant." zei de nicht bedachtzaam. "Dat moeten we eens onthouden. Bij deze hier-" ze gebaarde minachtend naar Athena. "-werkt dat namelijk niet. Ze heeft een eigen kamer, krijgt keizer waardig voedsel en toch gehoorzaamd ze niet. Een walgelijk schepsel als je het mij vraagt."
Athena wierp haar een vuile blik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:47 am

Servio keek naar de nichtje van de keizer en hij staarde haar even aan. En knikte vervolgens en legde zijn bestek neer.
Voor we verder gaan met het eten heb ik een verrassing zegt de keizer en hij knipte met zijn vingers en een groep soldaten kwam binnen met een aantal slaven. Ik heb gehoort tot u naar de gladiator gevechten gaat kijken...ik dacht nou hier binnen mag je er ook van genieten. Zegt hij en hij keek naar de slaven ze wsren niet ouder dan vijftien jaar en servio moest zich in houden dit was barbaars zokn jonge kinderen laten vechten. En de keizer wees twee aan en die kregen een zwasrd en moesten naar het midden toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 5:58 am

Athena keek de keizer vol ongeloof aan. "Stop, dit kan je niet maken!" protesteerde ze fel. Ze kende deze kinderen, ze waren doodsbang voor gevechten. Ze wist dat de keizer Servio uit de kast probeerde te lokken. Die heks van een nicht had vast alles verteld. Maar ze kon niet geloven dat hij zo ver ging. Elke keer overschreed hij weer een grens. Kinderen hoorde niet te vechten.
Het nichtje knarsetandde en keek naar de keizer. Wachtend op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 6:03 am

Gedraag je athena en hou die grote mond bij je. Sist hij dreigen tegen athena en hij gebaarde tot de kinderen konden beginnen.
Servio keek toe en hij zag meteen tot die kinderen nooit een zwaard hadden vas gehad en hij beet zijn tanden op elkaar en hij keek toe. Hij had athena gehoort maar hij zei niks. Maar zijn handen jeukte hij wilde helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Emptywo dec 12, 2012 6:46 am

Ludo bleef de hele tijd luisteren en wou er op in gaan toen de nicht Athena een walgelijk schepsel noemde. Hij deed het niet, maar hij kreeg de neiging om haar van haar stoel te werpen. Als er iemand walgelijk was, was de nicht en de keizer het wel. Die woorden lagen op het puntje van zijn tong, maar zoals Servio had gevraagd, gedroeg hij zich. Tot hij de kinderen zag. Zijn ogen werden groot toen hij die arme kleine kindjes zag en stond even versteld. Hij kon het niet geloven. Dat ze kinderen gingen laten vechten! Hij keek fel om naar Caesar en was Servio's preek alweer vergeten. 'Meen je dat!? KINDEREN laten vechten!? Kleine onschuldige kinderen, die nog geen zwaard kunnen vasthouden!?' riep hij kwaad uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: anniek, ruuz en steff orpg   anniek, ruuz en steff orpg - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
anniek, ruuz en steff orpg
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kings and Queens ♔♕ // Sannie & Steff & Ruuz
» Ruuz en Steff
» Ruuz & Steff
» Ruuz&Anniek
» Team Fortress ~ Ruuz en Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 3 personen-
Ga naar: