Onderwerp: Re: The Wheel Of Time zo apr 01, 2012 7:10 am
Dahlia keek naar Rat. 'Het enige dorp waarvan ik weet dat ze er paarden hebben ligt een paar kilometer verderop. Het is er niet rustig maar ook niet druk.' ze beet op haar lip.
feniks
Aantal berichten : 5404 Registratiedatum : 18-11-11 Leeftijd : 32 Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time zo apr 01, 2012 7:12 am
sannie ik heb je toegevoegt
rat keek daliha aan en hij keek twijfelent, ik ga wel met je mee, zegt hij dan en hij liep naar haartoe,
Ruuz
Aantal berichten : 1493 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 6:31 am
Allen knikte enkel. 'Goed, wij blijven wel hier zodat we elkaar niet verliezen. Wees voorzichtig, jullie twee.' zei hij en liet zich op de grond zakken, voelde zijn keel lichtjes branden. Hij schraapte zijn keel even en zuchtte diep. Tim ging op zijn hoofd zitten en bleef daar kalmpjes.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 6:35 am
Dahlia keek naar Rat. 'Wil je achterop?' vroeg ze rustig terwijl ze haar paard bij draaide.
feniks
Aantal berichten : 5404 Registratiedatum : 18-11-11 Leeftijd : 32 Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:03 am
rat keek dalhia aan, ik ren eerst wel mee, en als ik niet mee kan kom ik wel achterop zegt hij rustig en hij keek daliha aan. oke zullen we dan gaan, vraagt hij
aaah mensen ik wil een rpg of 3 orpg over vampieren XD GEEN twilight vampieren
Ruuz
Aantal berichten : 1493 Registratiedatum : 17-03-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:08 am
Ik ook, ik ben echt in een vampierenbui xD Maar eerst moet mijn huiswerk af D:
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:14 am
vampieren zijn cool, zolang ze maar niet zoals die van twilight zijn XD
Kyara zat op de grond en oefende om een stukje in drijfzand te veranderen.
James besloot dat hij beter van gedaante kon veranderen. Hij liep het kasteel uit, en door de poorten. Eenmaal uit het zicht van de wachters veranderde hij in een vos.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:17 am
true dat zijn glitter vampiertjes, dat klopt niet :P
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:22 am
ik vind het leuk maar dat is het. ik heb ook zin in normale vampieren, iets gelijk vampire knight of iets anders op een school of zo als iemand ideeen heeft. wil hem dadelijk wel al maken anders gaat het idee niet dooor als we dagen wachten of zo ---------------
rat rende mee en hij keek even naar dalhia en hij liet haar voor gaan zodat hij wist welke kant ze uit gingen. mag ik je wat vragen. vraagt hij dan onder het rennen.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:28 am
Dahlia keek op naar Rat. Ze leidde het paard langs een paar bomen en hielt het dier toen in. 'Vraag maar.' zei ze rustig.
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:33 am
rat rende op een draf nu en keek voor zich uit, je geest is nogal troebel nadat je james hebt ontmoet. zegt hij dan eerlijk tegen haar, het lijkt of je dingen verbergt over hem...is dat waar, als ik het mis heb mag je het ook zeggen. zegt hij dan wat beschamend
sanne wil je me helpen met dat rpg te maken .... :$ jij bent beter in vampire dan mij, al weet ik ook er wel wat van
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:43 am
Dahlia keek naar Rat. 'Ik vind het gewoon niet fijn als mensen in mijn gedachten rommelen zonder dat ik daar toestemming voor gegeven heb. Er bestaat zoiets als een privéleven.' Ze keek naar de grond. 'Het heeft niets met James te maken. Het is gewoon zo dat ik liever niet te veel mensen heb die weten dat ik mee maken of mee heb gemaakt.' Ze liet het paard weer aandraven.
ik ben even filmpje aan het kijken :P
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 7:45 am
rat voelde tot hij rood werd van schaamte ze had gelijk, sorry je hebt gelijk...ik wou tot ik mezelf kon afsluiten er van, zegt hij maar het laatste zegt hij heel zacht en hij begon weer verder te rennnen
oke niet erg ik ga hem wel maken zo XD wie wilt er meedoen ?
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 8:46 am
'Daarom sluit ik me van jou af.' zei Dahlia rustig. Ze liet het paard rustig door draven zodat Rat haar bij kon houden.
Raven keek vanuit zijn kamer naar de bossen.
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 8:53 am
oooh ik krijg zin in actie...kunnen ze raven dadelijk tegen komen XD sorry ben hyper en moe tegelijk geen goede kombie oei mijn pa heeft buikpijn alweer moet misschien dadelijk met hem naar het zieken huis hij heeft een niersteen namelijk
rat knikte. ooit leer ik het wel de kracht beheersen, zegt hij dan doel bewust en hij rende door.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 8:56 am
James rende het bos in en keek om zich heen om te checken of hij de goede kant op ging. De kans was groot dat ze niet meer bij de grot waren, maar het viel te proberen.
Kyara stond na een tijdje op en haalde diep adem. "ik wil mijn dorp bezoeken. Alleen," zei ze op een vastberaden toon.
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 8:57 am
ik ben heel slecht in tegen mezelf spelen..
Dahlia zag in de verte het dorpje al opdoemen tussen de bomen. 'Daar is het.'
Kirye was ergens :O
Maaike Admin
Aantal berichten : 2384 Registratiedatum : 04-11-11 Woonplaats : Neverland
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time ma apr 02, 2012 9:38 am
feniks schreef:
ik vind het leuk maar dat is het. ik heb ook zin in normale vampieren, iets gelijk vampire knight of iets anders op een school of zo als iemand ideeen heeft. wil hem dadelijk wel al maken anders gaat het idee niet dooor als we dagen wachten of zo ---------------
rat rende mee en hij keek even naar dalhia en hij liet haar voor gaan zodat hij wist welke kant ze uit gingen. mag ik je wat vragen. vraagt hij dan onder het rennen.
VK! OMG dat moet ik nog afkijken
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo apr 04, 2012 12:26 am
Rat keek in de verte en zag het dorp en toen hij wat verder door rende voelde hij al een aantal gedachtens
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo apr 04, 2012 1:42 am
Dahlia deed haar kap op toen ze dichterbij kwamen. Ze keek rat aan. "red je het of wil je buiten het dorp wachten dat ik paarden ga halen?"
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo apr 04, 2012 6:02 am
rat keek daliha aan en hij grijnsde, erger dan het kasteel word het niet...en moch het niet gaan kan ik nog terug gaan. dus mer andere woorden ik ga mee, zegt hij en hij deed zijn cap ook weer op
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo apr 04, 2012 6:06 am
Dahlia knikte. 'Er zijn hier wel een aantal mensen die me niet mogen. Maar de paarden handelaar heeft geen problemen met me.' Ze liet haar rijdier overgaan naar stap en reed zo het dorp binnen. Ze keek wat om zich heen en reed daarna recht op haar doel af. Een klein huisje met een grote stal ernaast.
feniks
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo apr 04, 2012 6:12 am
rat grinnikte. als ze je gezien hebben merk ik ze denk ik wel als eerste op, zegt hij en hij liep rustig naast het paard
Onderwerp: Re: The Wheel Of Time wo apr 04, 2012 7:35 am
Dahlia grinnikte. "Als ze mij gezien hebben is het rennen voor de soldaten." Dahlia hielt haar paard in en bond het dier vast. Ze liep naar het huisje en ging naar binnen. Een oude man keek op. "Wat?" Blafte hij, maar toen Dahlia haad kap afdeed verzachtte zijn blik. Hij kwam overeind uit de stoel en stompelde naar Dahlia, omhelsde haar kort en deed toen haar kap weer op. "Waar kan ik je mee helpen?" Vroeg hij een stuk vriendelijker dan eerst. Dahlia keek om naar rat en toen weer naar de oude man. "Ik wil graag je beste en snelste paarden kopen." De man keek van Rat naar Dahlia en weer terug naar Rat. "Waar heb je je nu weer in gewerkt Sherapine?" Dahlia glimlachtte. "Kleine opstand tegen het rijk, je weet het wel."