Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Wheel Of Time

Ga naar beneden 
+3
Ruuz
Sanne
feniks
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 6:42 am

Dahlia kneep wat water uit haar haar, zwiepte het expres bijna in James zijn gezicht en keek hem toen recht aan. "jammer voor jou.' Ze rolde met haar ogen."En nu serieus. Wat wil je van me. Ik weet dat je hier niet alleen maar bent om te kijken hoe het met mijn is." Ze boog zich wat naar James toe. "soldaten van shai'tan doen dat niet zomaar."

Raven grinnikte. "jammer voor jou. Ik ben niet gek. Hij duwde haar het bos uit en keek naar het kasteel dat in de verte op doemde. "kijk juffie als jij niet zo stom was geweest waren we nu al daar en had jij dadelijk niet zo een last van je tere voetjes gehad."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 2384
Registratiedatum : 04-11-11
Woonplaats : Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 6:44 am

Aianna liep door. "ik heb nergens last van, meneer de verwende soldaat zoon." zei ze. "behalve van jiu dan, en tja ik word zo toch wel vermoord, dus dankon ik nog best wat plezier beleven, niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgcorner.actieforum.com
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 6:59 am

James hield zijn hoofd schuin en keek Dahlia met een onschuldige blik aan. "En hoe weet je dat ik niet anders ben dan andere soldaten?" vroeg hij. "Maar je hebt gelijk, ik kwam voor een andere reden. Ik was bang dat ze je misschien wel zouden afmaken en wilde dat voorkomen," zei hij met een serieuze blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 7:42 am

Dahlia voelde hoe haar wangen rood kleurde toen hij dat zij. Ze wende zich van hem af zodat hij dat niet te zien kreeg. 'En jij denkt datik dat geloof? Nadat je me laatst zij dat je de volgende keer geen genade zou tonen? Ze draaide zich om naar James toen haar wangen weer eennormale kleur hadden gekregen. "Dus komen we nog ter zaken of blijft het bij dit gebrabbel?"

Raven grinnikte."je mocht willen dat mijn vader je zou doden. Hij is ergere dingen met je vanplan.' Zei hij rustig.


Zit midden ineen voorstelling dus als er wat is kan ik ineens weg zijn.


Laatst aangepast door Sanne op za maa 24, 2012 7:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 7:46 am

James zweeg even. "Je zou beter aan onze kant passen. Je hebt er de kracht en het karakter voor," zei hij uiteindelijk en keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 7:51 am

Dahlia sloeg haar armen over elkaar en trok een wenkbrauw op. "Serieus? Probeer jij me ookal over te halen. Luister vriend, die vampieren griet is je al voor geweest." Ze schudde langzaam haar hoofd. "Ik blijf bij mijn antwoord: als ik naar jullie kant ga zit ik nog erger vast aan regeltjes en andere op wie ik moet letten dan nu." Ze grinnikte licht. "Luisteren naar andere licht me niet zo weetje." Ze lirp langs James naarhaar kleren. In het voorbij gaan fluisterde ze in zijn oor: "volgens mij iets wat we gemeen hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 7:55 am

James greep Dahlia bij haar pols vast en hield haar tegen. "Als je hiermee doodgaat zal je pijn lijden. Pijn zo erg dat het je niet eens kunt voorstellen. Bijna de helft van je 'vrienden' zijn al gevangen weet je, en ik kan je verzekeren dat ze niks leuks te wachten staat," zei hij op een waarschuwende toon. "Jouw lot zal hetzelfde zijn, tenzij je van gedachten verandert."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:00 am

Dahlia keek James aan. Je zag dat ze bang was, al probeerde ze het zoveel mogelijk teverbergen. "Wat wil je datik doe? Opzitten en pootjes geven voot iemand die mijn hele leven heeft verknalt. Die er voor gezorgt heeft dat ik op 11 jarige leeftijd weg moest vluchten omdat ik gezochtwerd. Tenzij je met iets komt waarbij ik niet direct voor hem werk maar nirt voor mijn leven moet vrezen pijnzig ik er niet over." Ze trok haar pols los en liep door naar de boom waar haar kleren hingen. Ze liep immers nogsteeds rondin haar ondergoed en een mantel. Niet echt prettig als je vijand tegenover je staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:02 am

James maakte er een punt van om diep en luid te zuchten. "Waarom ben je zo koppig?" riep hij Dahlia na. "Ik bied je iets aan waar velen om zouden smeken. Met Shai'tan zul je nauwlijks iets te maken hebben,je hoeft mij alleen maar te helpen. En bovendien zal je leven een stuk luxer zijn dan nu. Kan dit leven nou echt op tegen een leven met veiligheid en zekerheid?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:07 am

Dahlia kleedde zich aan en keek toen naar James. "Daarom zeg ik ook. Wat wil je dat ik doe. Ik hoor net dat ik niet rechtstreeks voor Shai'tan moet werken maar voor jou. Ze liep naar James en keek hem aan. "Hoe word mijn leven luxer en veiliger als alleen jij weet dat ik voor je werk. Als een soldaat ook maar een misstap maakt waardoor de andere geleiders erachterkomen dat ik hier ook maar over heb durven nadenken dan heb ik er nog een vijand bij ook. Ik wil zekerheid voor mezelf, begrijp je? Heb ik dat niet dan leef ik nog meer in angst dan dat ik nu al doe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:10 am

"Je werkt voor mij ja, maar je woont dan wel in Shai'tan's kasteel. De andere geleiders vertrouwen je toch al niet meer, wat er dan nog van hun over is. De anderen zullen nu al wel gemarteld worden, als ze al niet dood zijn" zei James scherp. Hij haalde zijn schouders op en draaide zich om. "Zeg niet dat ik het niet aangeboden heb," zei hij luchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:14 am

Dit keer was het Dahlia die James zijn pols greep. "Alleen Gabe vertrouwt me niet. Dat is het zwarte schaap zij ze langzaam. Je zegt net ik werk voor jou maar woon in het kasteel. Die luxe hoef ik niet. Al woon ik in een boom, dat be ik nu toch wel gewent. Het enige wat ik van je vraag ik een beloofde veligheid voor mij en Kirye.' Ze keek om naar het luipaard die het 2tal nauwlettend in de gaten hielt. 'Als jeme dat kan beloven ben ik toch tot veel meer nut voor je hier buiten of niet soms? Ze keek James uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:16 am

James keek over zijn schouder naar Dahlia met een verbaasde uitdrukking. "Wat stel je voor. Dat ik ervoor zorg dat jij en je luipard veilig blijven, en in ruil daarvoor.. werk je als spion?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:27 am

Dahlia haalde haar schouders op. 'Dat is het beste wat ik je momenteel kan bieden niet?' Dahlia liet zijn pols los nu ze zijn aandacht had. 'Een spion tussen dde geleiders. Shai'tan zal vast trots op je zijn.' Zei ze half sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:32 am

James grimaste. "Misschien, is hij dat wel ja. Oke, dat is een deal dan." zei hij en stak zijn hand uit naar Dahlia.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:33 am

What's happening right now?
---

Allen glimlachte naar Neah. 'Mooi, we kunnen wel wat versterking gebruiken.' zei hij. 'Laten we teruggaan.' Hij pakte zijn zwaard op en liep terug naar hun schuilplek.

Alvaro wist dat hij dat zou doen dus begon hij zich tegen de aanval te verzetten, ging op in concentratie om zijn geest af te schermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:35 am

Dahlia wachtte met handschudden. Ze keek hem aan "hoe blijven we in contact? Ik ga je niet lopen zoeken." Haar stem klonk kalm.

Wat gebeur er nu...
Kyara en hope trainen, james is dahlia aan het over halen voor hem te spioneren en raven heeft arianne gevangen en neemt haar mee naar het kasteel.
dat was het volgens mij


Laatst aangepast door Sanne op za maa 24, 2012 8:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:47 am

james en dahlia sluiten een deal dat dahlia als spion gaat werken voor hem ^^

"Kun je geen briefjes achterlaten op de plekken waar jullie geweest zijn? Of een ander teken. Ik kan jullie spoor volgen maar dat duurt soms wel even," zei James bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:50 am

"Dat zal wel lukken. Maar belangrijke informatie. Zoals het aanvallen van soldaten of shai'tan? En informatie die ik weet te krijgen. Die ga ik niet op papiertjes schrijven.' Zei Dahlia kalm. Als iemand anders dan James die vond was ze de pineut.





En het is hier pauze, tot over 20 minuten. Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:52 am

Ruuz kom je ook nog naar ons orpg

Rat ging door met de aanval maar dan merkt hij tot hij zijn geest afschermt en hij vloekte toen hij dat merkte hij wist nammelijk nog niet hoe hij door zoon schild kon breken maar dan gaat hij over op plan b en hij trekt zich terug en hij zocht allEn met zijn geest

Neaah knikte en liep met hen mee en hij dacht na. Ze gingen naar de andere dat was perfect dacht hij. Wat ben ik blij tot ik wat langer bij je kan blijven neefje. Zegt hij en hij ging weer met een hand door allen zijn haren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:53 am

"Je kunt vast wel af en toe er tussenuit glippen om me te ontmoeten toch? Ik laat mezelf wel kort zien zodat je weet dat ik er ben," zei James en keek Dahlia vragend aan.

tot zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1493
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ik ben een muis in jouw voorraadkast

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 8:57 am

Ok c:
---

Allen glimlachte opnieuw toen Neah dat zei en weer met een hand door zijn haren ging. 'Ik ook. Wat heb je de afgelopen jaren gedaan, Neah? Reizen zeker?' Hij was er benieuwd naar maar stopte met lopen toen hij een soort steek in zijn hoofd voelde. Hij legde zijn hand tegen zijn slaap, vroeg zich af wat het wat.

Alvaro snapte niet waar Rat nu mee bezig was maar hij moest het stoppen, dus gaf hij hem een mep in zijn gezicht x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2004
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 9:02 am

arme rat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brilliantbookshelftheblog.blogspot.nl/
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 9:05 am

rat voelde de geest van llen en hij wilde wat zeggen als hij een klap krijgt in zijn gezicht, maar dan kijkt hij alvaro aan en hij trekt zijn gebonden voeten naar zich toe en schopt alvaro naar achteren. ALLEN luister goed...ik ben het rat ze hebben me te pakken gekregen, ga onmiddelijk weg uit die grot james was toenstraks even bij de groep. ga weg maak je niet druk om mij ik red me wel, zegt hij snel en vloeient in zijn hoofd en dan trekt hij zich terug en hij hijgde zwaar maar lachent.

neah glimlachte naar allen en hij dacht na, jah ik heb heel veel gereist en zo veel dingen geleert over kruiden en allen andere belangrijke dingen, maar kruiden vond ik heel intresant. zegt hij tegen allen mr ihj stopt dan ook met lopen en keek bezorgt...wat is er vraagt hij bezorgt

jah garem he
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 2521
Registratiedatum : 24-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Phantasia

The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Emptyza maa 24, 2012 9:16 am

'Ooh spannend.' Dahlia had kort een grijns op haar gezicht gehad maar keek toen weer serieus. Pas wel op dat ze je niet zien.' Ineens bedacht ze zich iets. 'Kan je alleen een wolf worden of ook nog een ander dier? Anders kan je contact zoeken met Kirye.' Het dier gromde zachtjes. Ze mocht James niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wheel Of Time   The Wheel Of Time - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Wheel Of Time
Terug naar boven 
Pagina 4 van 28Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Wheel Of Time
» its time for a rebellion
» The Time of The Marauders (A&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG's :: Fantasy-
Ga naar: