Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 8:39 am

haha ja dat is natuurlijk onacceptabel Razz
-----------

Gildarts kwam in de buurt van de grot Voel je dat? James
James richtte zich op "ja ik merk het, er is daar iets"
we moeten voorzichtig zijn
James knikte

Ze stopte vlak voor de grot, James stapte af en riep "Hallo... Hallo is daar iemand?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 8:48 am

Eileen keek geschrokken naar Ruby. Wat nu? Het zou niet heel lang duren voor de vreemde ze gevonden zou hebben. Maar ze zweeg en Ruby hield zich stil in de schaduwen van de diepe grot. Ze hield haar hand op het vuur gericht een doofde het weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 8:55 am

James liep de grot in en zag een schaduw zitten... het was niet een hele grote groot, redelijk ondiep, al leek het wel alsof er een groot rotsblok in lag.
"ik zie je zitten hoor" zei hij. Gildarts, er zit hier iemand in de grot wat zal ik doen vroeg hij
laat je gezicht zien, dan kan je laten zien dat je niet een of ander monster bent zei Gildarts
hoezo klink ik als een monster dan zei hij en hij glimlachte even
doen nou maar gewoon zei gildarts

James deed de palm van zijn linkerhand omhoog en stuurde er energie heen, waardoor er een vonk en toen een klein bolletje elektriciteit in de palm van zijn hand kwam, hij liet het iets groter worden zodat je zijn gezicht kon zien en zei toen vriendelijk "ik heb geen kwade bedoelingen hoor, ik zal je niks doen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 8:59 am

Eileen keek gespannen naar de jongen. Hij was jong, van ongeveer haar leeftijd. [i]Wat moet ik nu doen?[/i]
[i]Het is niet alsof je een kant op kan. Laat je maar zien.[/i] gromde Ruby geruststellend.
Eileen knikte en ze richtte haar hand weer op het vuur en liet het opnieuw ontvlammen. Door het licht was nu ook haar gezicht te zien. Ze wachtte onzeker af op wat er zou gebeuren. Waar kwam hij vandaan? Wat deed hij hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 9:14 am


James hoorde gegrom, niet veel later kwam er een vlam en zag hij iemand zitten, een meisje, waarschijnlijk zijn leeftijd. "Hai, ik zie dat jij ook een element kan besturen en dat gebrom is je draak dan, neem ik aan?" het is oke Gildarts, het is ook een draken rijder. zei James
oke Mooi, dan kunnen jullie ervaring delen... hoe zit het met haar draak? zei gildarts
James was verast hoe weet je dat het een 'ze' is?
Dat RUIK ik toch, kleintje

toen richtte James zijn aandacht weer op het meisje in de grot "Mijn naam is James, James Alberona" zei hij "en wat is jou naam als ik vragen mag?" zei hij glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 9:26 am

Eileen keek een tijdje naar James. "Eileen Sparks." zei ze uiteindelijk. "Misschien is het handig als we meteen open kaart spelen. Aan welke kant sta je?"


oke ik moet snel gaan sorry! Doeeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 9:33 am

haha doei

"nou ik, ik ben op zoek naar de rebellen...en jij?" zei hij rustig Wel oppassen he, je weet niet hoe sterk ze is zei Gildarts
haha hoezo, jij bent degene die zei dat er niemand sterker was dan wij zei James
Gildarts gromde daarmee bedoelde ik Niet-drakenrijders
James zuchte haha jaja ik snap t
Hij keek weer naar Eileen en zei "sorry was even in gesprek met mijn draak" toen glimlachte hij, wachtend op haar antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 2:11 pm

Eileen voelde zich al beter op zijn gemak. "Wij zijn ook op zoek naar de rebellen." zei ze tegen hem. Ze had nog nooit een andere drakenrijder ontmoet.
[i]Kijk uit met wat je zegt.[/i] waarschuwde Ruby haar.
[i]Ik red me wel.[/i] antwoordde Eileen rustig. Ze concentreerde zich weer op James. "Hoe lang ben je al op reis?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 10:15 pm

James glimlachte "ik ben nu al best lang onder weg" zei hij
je moet niet te veel over jezelf vertellen voordat je weet of je haar kan vertrouwen zei Gildarts
ziet het eruit alsof ik dat van plan ben dan zei james geamuseerd
Gildarts gromde laag nee, maar je kan nooit zeker genoeg zijn
James richt zijn aandacht weer op Eileen "ik ben nu ongeveer een jaar op reis, maar ik heb mijn draak , Gildarts, al wat langer" Toen James dat laatste zei gromde Gildarts om te laten weten dat hij buiten zat. "Hoelang ben jij al op reis" vroeg James
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyvr apr 26, 2013 11:13 pm

"Ook een jaar. IK begon met reizen en vond vrijwel meteen Ruby's ei." vertelde ze hem. "Toen bleek dat mijn rol in de opstand misschien iets groter was dan alleen rebel." ze ging bij haar vuur zitten en knikte uitnodigend. "Ik zag toen we net vlogen een bliksemschicht. Waren jullie dat?"vroeg ze toen aan James. Het leek haar vrij logisch dat hij het was. Wie had het anders kunnen zijn.
[i]Tot nu toe gaat het goed. Het lijkt erop dat hij inderdaad te vertrouwen is. Maar blijf op je hoeden. We moeten levend bij de rebellen aankomen."[/i] waarschuwde Ruby haar.
[i]Het komt goed. Hoe gevaarlijk kan hij nou zijn?[i/]
[i]Vergis je niet, zo te oordelen is hij al langer in met zijn draak dan wij. Hij heeft dus ongetwijfeld meer kunnen trainen./[i/]
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 12:14 am

James ging bij het vuur zitten, toen zei hij lachend "ja, ja dat waren wij, ik wilde laten zien hoever ik was"
"Ik kom uit een rebellen krijgers familie, maar ik ben de eerste die een draak heeft, dus vonden mijn ouders dat ik de rebellen maar moest opzoeken...en dat zij Gildarts en ik nu aan het doen"
Je hoeft haar niet alles te vertellen zei Gildarts
ik vertel haar ook niet alles, ik doe dit alleen maar zodat ze zeker weet dat ik geen slechte bedoelingen heb zei James
ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet alles moet zeggen, want je weet niet of ze echt te vertrouwen is zei Gildarts
jaja, wees maar niet bang, ondanks dat ze ook een drakenrijder is heeft ze haar draak pas 1 jaar, jij bent dus zoiezo een jaar ouder, en waarschijnlijk ook sterker
oke oke ik wilde je alleen maar waarschuwen
James zei toen tegen Eileen " Denk je dat er hier nog een draak in past, ik vind het namelijk nirt zo fijn als ik Gildarts niet kan zien "
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 12:47 am

Eileen keek om zich heen. "Volgens mij is er genoeg ruimte voor nog een draak. Ik begrijp dat je hem graag bij je hebt. Roep hem maar, ik weet dat het wel lukt."
[i]Ik kan je niet beloven dat ik daar blij mee ben.[/i] gromde Ruby.
[i]Stel je niet zo aan, die draak laat heus de grot niet instorten.[/i]
[i]Ik heb het niet zo op andere draken.[/i]
[Hoe weet jij dat nou? Je hebt nog nooit een andere draak gezien. Stel je niet zo aan.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 2:28 am

Gildarts, kom je ook binnen? vroeg James
Ik dacht dat je het nooit zou vragen zei Gildarts
Gildarts begon met lopen, toen hij de grot in kwam stoote hij bijna z'n hoofd
ik hou mn staart wel buiten, zolang het niet gaat regenen is er niks aan de hand
James wees naar de grote donkerblauwe draak " dit is Gildarts, 2 jaar oud en mijn beste vriend "
Gildarts knipperde 1x met zijn ogen als teken van begroeting
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 2:37 pm

Eileen bekeek Gildarts en knikte vriendelijk naar de draak. Het was best vreemd om een andere draak te zien. Ze gebaarde dat Ruby in het licht moest komen. "Dit is Ruby, mijn beste vriend." vertelde ze het tweetal. Ze ging bij het vuur zitten en leunde lichtjes tegen haar draak aan. "Het is vast een goed teken dat we elkaar zijn tegengekomen. Het betekend dat we de goede kant op gaan."
[Natuurlijk gaan we de goede kant op.] Gromde Ruby.
[Je hoeft je niet aangevallen te voelen, het was gewoon een vriendelijke opmerking.]
[Je doet alsof je maar wat doet. Je weet dat je slimmer dan dat bent.]
[Dat hoeven zij niet meteen te weten.] antwoordde Eileen geduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 10:16 pm

James keek naar de andere draak en begon toe te lachen "ik dacht eerst dat het een rotsblok was, excuses daarvoor Ruby"
Toen zei hij tegen Eileen " het is inderdaad een goed teken dat we een andere draak en rijder zijn teven gekomen, dat geeft me weer wat moet dat we de koning kunnen verslaan"
Gildarts gromde alsof 1 drakenrijder daar niet genoeg voor is zei hij.
James glimlachte hoe meer hoe beter... en wat heb jij tegen andere draken, dit is de eerste die je ontmoet hebt
helemaal niks, maar ik nen er nog steeds niet zeker van dat zij aan de kant van de rebellen staat
tja dat risico nemen we dan maar he
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyza apr 27, 2013 11:33 pm

Eileen haalde een dood konijn uit haar tas wat ze eerder die dag gejaagd had en begon het dier te villen. Jagen was iets wat ze eigenlijk al wel lang kon. Nu kwam het zeker goed van pas dat ze dit inderdaad geoefend had. Zo hoefde ze niet veel moeite te doen om eten te vinden en kon ze meer energie in andere dingen stoppen. Ze sneed het konijn in stukken en prikte die aan een stok en hield het boven het vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 12:20 am

"Ow, je jaagt" zei James "handig"
als jij dat nou ook is ging leren, kleintje, dan zou dat heel handig zijn.. gromde gildarts.
haha, maar ik dacht dat jij dat zo leuk vind om te doen zei james tegen hem
Gildarts gromde dat is waar zei hij
"Waar kom jij eigenlijk vandaan" vroeg james aan eileen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 12:25 am

Eileen keek op en knikte. "Ja, overleven heeft wel prioriteit." zei ze met een glimlach tegen hem. Ze draaide het spit een beetje. "Ik kom uit het zuiden van woodford. Misschien heb je er wel eens van gehoord. En jij? Waar kom jij vandaan?" Ruby had de hele tijd niks meer gezegd. Misschien was hij beledigd door de opmerking van James.
[Hij is gewoon arrogant, niks van aantrekken.] mompelde ze in gedachten tegen Ruby.
[Ik mag hem niet.] antwoordde de grote rode draak.
[Probeer hem toch maar een kans te geven. Het lijkt me handig om samen te blijven.] zei Eileen kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 12:41 am

"Volgens mij heb ik daar wel is van gehoord...ik ben noet zo heel goed in geografie..sorry...ow en ruby ik zei t misschien net onhandig maar ik vind je geen rotsblok hoor... ik ... ik dacht alleen...omdat ik geen draak verwachte ... snapje...dus sorry als ik je beledigt heb"
Gildarts gromde waarom zeg je dat nou...je weet toch niet of je hem beledigd hebt..of ben je soms zijn gedachten binnen gegaan
James keek naar Gildarts je weet best dat ik dat nog niet kan...en al zou ik t wel kunnen zou ik het nogsteeds niet doen, zonder toestemming in ieder geval
oke oke ik vroeg het alleen maar

Hij keek weer naar eileen " en im jou vraag te beantwoorden ik kom uit het oosten, bij de zee " zei hij glimlachend bij de gedachte aan thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 1:00 am

Eileen luisterde en knikte. "Lijkt me mooi daar, ik ben er nooit geweest." zei ze tegen hem. "Mis je je huis? Je familie en vrienden?" wilde ze weten.
[Waarom zou je zoiets vragen?] zei Ruby geiiriteerd.
[Waarom niet? We moeten ergens over praten.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 1:06 am

James keek Eileen aan en zei " het is er erg mooi...niet zo mooi als bij de elfen misschien maar ik vind het mooi.. en ja ..ik mis mijn familie en vrienden soms wel..maar ik heb Gildarts die altijd bij me is...en daar ben ik heel dankbaar voor "
Toen hij dat laatste zei klopte hij op Gildarts flank
"En jij.. mis jij je vrienden en familie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 1:09 am

Eileen knikte. "Ja, ik mis ze ontzettend. Maar het is wat je zegt. Met Ruby ben ik nooit alleen." ze glimlachte waterig. Het konijn was gaar. Ze pakte de stok en haalde er een stuk af en ze hield het in de richting van James. "Hier." zei ze vriendelijk tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 1:25 am

James glimlachte "dankje " zei hij, en hij begon te eten
gildarts, wil jij ook niet wat eten? zei James
is t wel veilig om je alleen te laten met deze 2? vroeg gildarts.
ik red me wel zei hij tikkend op het enorme zwaard op zijn rug.
daar bij houden we altijd contact voegde James eraan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 1:50 am

Eileen nam zelf ook een stuk en begon langzaam te eten. Terwijl ze at bestudeerde ze James. Ze bekeek zijn bouw, zijn uitrusting. Haar oog bleef vallen op zijn zwaard toen hij het aantikte. Dat was een behoorlijk wapen. Hoe goed zou hij daar mee om kunnen gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 1:55 am

Janes keek naar Eileen, " Gildarts gaat even jagen..misschien wilt Ruby mee.." hij keek naar Ruby en zei toen "ik beloof dat ik niks doe "
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rome (freek&feniks)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: