Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Emptydi apr 29, 2014 12:03 pm

Riven keek een lange tijd zwijgend naar James. Door zijn worden kwam er iets in haar hoofd wat ze heel graag tegen hem wilde zeggen. "James, ik ben echt heel blij dat ik hier ben met jou. Niet omdat ik daardoor niet meer alleen ben, maar omdat ik het fijn vind je in de buurt te hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Emptyzo mei 04, 2014 1:14 am

James keek blozend naar Riven, hij glimlachte "ik ben ook heel blij dat ik hier met jou ben" zei hij. En hij keek weer blozend weg, hij wist nooit zo goed wat hij moest doen in dit soort situaties. Hij pookte weer in het vuur en zei toen "Het word al laat, ik denk dat het handig is als we gaan slapen, we hebben morgen een drukke dag voor de boeg, met het trainen van mensen enzo" zei hij. Hij keek rond "Ik hou wel het eerste wacht" zei hij, "Dan kan jij alvast gaan slapen" voegde hij eraan toe, hij stond op en strekte zijn benen. Hij glimlachte en rekte zich uit.


---------------
Hey, zullen we er misschien nog 1 of 2 karakters bij doen, om het verhaal nog wat levender te maken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Emptyma mei 05, 2014 10:27 am

Jaa is wel een goed idee, wat voor type personages? bondgenoten?
-------------------------

Riven knikte. "Dat is goed." zei ze tegen hem. Ze realiseerde zich nu pas hoe moe ze was en ze was blij dat hij de eerste wacht nam. Ze ging tegen Ruby aanliggen en hij sloeg zijn vleugel om haar heen zodat ze warm zou blijven. Riven sloot haar ogen en ze veel vrij snel daarna in slaap. Dromen vlogen haar hoofd binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Emptyma jun 09, 2014 4:50 am

We kunnen 1 bondgenoot en 1 vijand doen, dan kunnen we ook van omgeving switchen Razz of we maken er gewoon zoveel als je wilt, als je bvb denkt, eigenlijk wil ik er wel een Dwerg/elf bij dan maak je die gewoon, ik stem me er wel op af Razz (want stiekem wil ik gewoon meerdere karakters zodat we de rpg lekker levendig kunnen maken Wink en laat je fantasy maar op de vrije loop Razz
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

James keek waakzaam rond, hij had zijn enorme zwaar van zijn rug gehaald en liet die nu op zijn schouder rusten.

Naam: Lodal Mercus

Leeftijd: 75

Eigenschappen: Lodal is een vriendelijke man, hij reist de hele wereld rond en doet dat ook graag. Overal waar hij komt probeert hij mensen te helpen waar dat nodig is. Hij is erg wijs en slim, alleen gedraagt niet altijd zo. Ondanks zijn leeftijd kan hij nog behoorlijk jong doen.

Uiterlijk: Lodal heeft een Atletisch gebouwd lichaam dat, ondanks zijn leeftijd, er nog jong uit ziet. Hij heeft lang blond haar in een staart. Hij heeft een Donkerblauwe tovenaars hoed op met in het midden een embleem met het Drakenrijders teken. Hij heeft een Blauw met witte tovenaars mantel aan. Hij heeft deze staf http://th04.deviantart.net/fs27/200H/f/2008/042/f/e/elven_staff_by_chickentech.jpg
Hij heeft helder blauwe ogen. Hij draagt een ketting met hetzelfde embleem als zijn hoed heeft. op zijn lichaam heeft hij allemaal runen en spreuken getatoeëerd.

Draak: Hij heeft helemaal geen draak.

Element: Zijn basis Element is Lava. Maar hij heeft zichzelf getraind (en gelezen en geleerd van anderen) om meerdere soorten magie te kunnen.

Wapens: De eerder genoemde staf, zijn magie en een klein zwaard dat hij op zijn heup heeft hangen ( http://img1.cdn.crunchyroll.com/i/spire3/04122008/b/0/2/1/b02137cfe1c1b0_full.jpg )

Verhaal: Lodal komt uit een bloedlijn van magiers. Zijn familie in het bijzonder stond ook wel bekent als Dragon Priests/Wizards (vandaar het embleem). Ze eerden, hielpen en trainde de Drakenrijders. Net als Drakenrijders en elven zijn Magiërs (of tovenaars, mag allebei vind ik) qua leeftijd onsterfelijk. in tegenstelling tot de eerder genoemde worden de lichamen van Magiërs wel ouder. Het gaat alleen veel langzamer dan bij mensen. Lodal is al zijn hele leven op zoek naar Drakenrijders. Hij ziet het als zijn doel om ze te trainen in hun element en ze sterke drakenrijders te maken. Hij vind dat Drakenrijders (en daarom ook Magiers) boven de mensen staan, niet dat hij zichzelf als meerdere ziet, maar hij vind dat drakenrijders zich niet teveel moeten bemoeien met de zaken van mensen omdat ze die uitleven. Hij is daarom erg boos op de koning en wil daarom de oorlog zo snel mogelijk beëindigen.

(Very Happy hoop dat je hem leuk vind )

Lodal kwam eindelijk boven op de berg. Hij keek in de rondte. "Ik weer zeker dat ik hier ergens de horizontale bliksem zag" zei hij tegen zichzelf. Hij krabde even op zijn hoofd, en zette toen weer zijn hoed op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rome (freek&feniks)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: