Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyzo apr 28, 2013 2:06 am

[Ga maar gewoon, je hoeft heus niet met hem samen te werken.] zei Eileen tegen Ruby.
Ruby knikte en kwam overeind. Hij baande zich een baan naar de uitgang van de grot zonder mensen te platten of dingen kapot te maken. Bij de uitgang vloog hij weg.
Eileen keek James aan en knikte. "Laten we daar dan maar op vertrouwen. Ik zal jou in dat geval ook niks doen." verzekerde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyzo apr 28, 2013 2:12 am

James lachte "ik hoop het niet" zei hij, hij nam nog een hap, slikte dat door en vroeg "waarom ben jij eigenlijk opzoek naar de rebellen....als ik dat vragen mag" zei James
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyzo apr 28, 2013 2:35 pm

"Dit klinkt misschien heel stom maar je moet het zien als een geloof. Ik herinner me niks meer van mijn jeugd. Ik vond nog voor ik Ruby kreeg namelijk een kistje. Daar stond mijn naam op. Het waren dingen die mijn ouders voor me bewaard hadden. Een brief waarin stond dat ik de rebellen moest zien te vinden. Dat het cruciaal was dat ik me bij hen aansloot. Daarom ben ik hier. Ik wil het land helpen, en mezelf vinden." vertelde Eileen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyzo apr 28, 2013 9:38 pm

"Ik vind het niet stom klinken ... meer .. heel logisch eigenlijk. ..ik vraag me dan wel af wat jou ouders de de rebellen met elkaar te maken hebben"
James. . .ik heb echt de grootste groep herten ooit gevonden zei Gildarts opeens
James lachte dat is fijn.. maar wil je volgende keer niet zo plotseling reageren. ..ik schrok zei hij
ja, sorry kleintje. .. ik zal me volgende keer laten merken voordat ik wat zeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 2:32 am

"Ja, dat vraag ik me ook regelmatig af. Maar ik weet niks van ze. Ik hoop er op deze reis ooit achter te komen." zei Eileen tegen hem. "En jij? Waarom ben jij op zoek gegaan naar de rebellen? Wat hoop je te vinden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 3:50 am

"Nou mijn familie is een krijgers familie die zich een tijd geleden tegen de koning heeft gekeerd..en omdat ik een draak heb en 1 van de betere krijgers ... zeiden mn ouders dat ik de rebellen moest helpen... omdat ik een combinatie was van krijger en rijder...kan jij trouwens vechten ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 4:16 am

Eileen bekeek hem. Hij wist vast een heleboel meer van de rebellen dan zij dat deed. "Ik heb altijd van mijn voogd les gehad. Dus ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik aardig kan vechten. Als ik eraan terug denk denk ik dat hij misschien wel meer wist. Me heeft voorbereid." vertelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 5:32 am

heeft ze ook een boog bij zich?
-----
James dacht na "hoelang heb je les gehad? als ik dat vragen mag"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 10:30 am

Ja dat is haar lievelings-wapen.
-----

"Al vanaf ik 12 ben." vertelde Eileen hem. "Ik neem aan dat jou ouders je ook veel getraind hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 10:33 am

James lachte "ja vanaf dat ik me kan herinneren eigenlijk...mijn ouders hadden hoge verwachtingen van me" hij keek even naar haar boog en vroeg toen "wat heb je liever je boog of je zwaard?...en waar ben je beter mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyma apr 29, 2013 10:36 am

Eileen glimlachte. "Boog en boog." vertelde ze. "Ik vind dit een geweldig wapen. Maar ik kan ook prima overweg met mijn zwaard. Heb jij nog andere wapens"?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptydi apr 30, 2013 4:33 am

"Gebruik je je boog vaak?" Vroeg James, Toen zei hij om haar vraag te beantwoorden "Nee eigenlijk niet..ik heb alleen dit 2 handige zwaard...het lijkt misschien zwaar en log, maar met genoeg training kan je het met dezelfde snelheid en behendigheid hanteren als een kort 1 handig zwaard...en ik heb natuurlijk mijn element"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptydi apr 30, 2013 11:03 pm

Eileen knikte. "Ik kan vijanden van een afstand raken en jagen. Ik gebruik hem veel." zei ze tegen hem. "Jou wapen ziet er heel gaaf uit, ik heb zoiets werkelijk nog nooit gezien. Maar als ik even snel conclusies mag trekken heb ik het gevoel dat we samen wel eens een sterk team zouden kunnen vormen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptydi apr 30, 2013 11:10 pm

James lachte "jaa met ons als team zal de koning het nog moeilijk krijgen" zei hij, toen haalde hij zijn zwaard uit zijn schede, legde het voor zich neer en zei toen " het is inderdaad een wapen dat je niet snel zult zien..het is mijn familie wapen, ik heb t van mijn vader gekregen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptywo mei 01, 2013 10:50 am

Eileen keek naar James. "Ben je bang? Het is natuurlijk duidelijk dat we een oorlog tegemoet gaan.. We zullen het middelpunt zijn van het gevecht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptywo mei 01, 2013 11:02 am

James dacht even na " in oorlog is iedereen bang...het is hoe je ermee om kan gaan ... en ik kan er redelijk goed mee omgaan ...als ik helemaal in mijn eenje zou zijn zou ik het minder eng vinden omdat ik me dan niet zorgen hoef te maken over vrienden en mensen die aan mijn kant staan"
Gildarts maakte zichzelf kenbaar en je hebt mij om je te helpen dus hoef je niet heel bang te zijn...ow en ik kom weer terug zei hij
James lachte dat is waar . James keek naar Eileen "en jij ..ben jij bang? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptywo mei 01, 2013 11:08 am

"Ik weet nog steeds niet zo goed hoe ik me erover moet voelen.. Ik heb vaak nachtmerries over een veldslag. Ik zie geen enkel gezicht. Ik denk dat het komt omdat ik niet weet wie er bij me zullen zijn en niet weet tegen wie ik zal moeten vechten.. Dat maakt me bang. Het onbekende." vertelde ze tegen hem. "Ik ben op een veilige plek opgegroeid, maar alle grond is onder mijn voeten gehaald."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptywo mei 01, 2013 11:19 am

Hames glimlachte "wees maar niet bang..want nu zijn, naast Ruby, Gildarts en ik er ook nog om je te helpen en beschermen waar nodig" zei hij vriendelijk
Hij keek haar even aan en zei toen " daarbij ben je een drakenrijder... sterker dan een gemiddeld mens..zoals mijn broer zei 'een gevecht tussen drakenrijders, is een gevecht tussen goden'" hij keek even naar buiten, hij kin Gildarts en Ruby horen, ze komen terug. "Ow en heey...jij bent ook een drakenrijde" zei hij met een humoristische ondertoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 6:27 am

Eileen glimlachte. "Dat is waar." zei ze lichtelijk geamuseerd. Ze keek hoe Ruby en Gildarts terugkwamen. "Misschien is het een goed plan om wat te gaan slapen. Dan kunnen we morgen bijtijds vertrekken en misschien tussendoor wat trainen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 8:11 am

James knikte "goed idee " zei hij
Hij keek naar Gildarts jaja je mag tegen me aan liggen zei gildarts
James glimlachte mooi zo zei hij, gildarts deed zijn vleugel omhoog en James ging eronder liggen.
Toen zei hij slaaplekker gildarts en toen hardop "jij ook slaaplekker Eileen " zei hij glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptydo mei 02, 2013 9:32 am

Eileen kroop dicht tegen Ruby aan die beschermend zijn vleugel over haar heen legde. Ze glimlachte. "Slaap lekker, James." zei ze zacht en ze sloot haar ogen. [Slaap lekker Ruby.] Ze was ergens wel blij dat ze James en Gildarts had ontmoet. Ruby was een geweldige vriend maar om weer een mens te zien bood haar een hoop. Ze had mensen gemist en James was vriendelijk, ze kende hem nog niet goed maar de eerste indruk was prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyza mei 04, 2013 10:14 am

James gaapte, hij kan altijd erg lekker slapen tegen de flank van Gildarts aan. Goedemorgen Gildarts, heb jij nog kunnen slapen? zei James
Goedemorgen kleinte...Ja, ik heb goed kunnen slapen hij gaapte Ik had gister goed gegeten, en dan slaap ik altijd wel goed

James keek richting Eileen, die onder de vleugel van Ruby lag, het zag er lief en beschermend uit. zie ik er ook altijd zo uit als ik onder jou vleugel lig? vroeg hij aan Gildarts. Meestal wel denk ik.. ik kan het niet echt van dezelfde hoek zien als jij het nu ziet

James stond op Ik ga even mijn benen strekken, kan jij op hun letten en het me melden als ze wakker worden? vroeg hij
Tuurlijk kan ik dat kleinte, maar wel oppassen hè
James keek naar Gildarts Tuurlijk doe ik dan...grote

James liep naar buiten en keek omhoog, het was een mooie blauwe lucht met een paar wolkjes, mooi vlieg weer dacht jij. Hij hoorde een geluid Wat zou dat zijn dacht hij en hij liep erheen, hij zag een stel hoorns hmmm, ik wist niet dat er hier berg geiten waren...misschien moet ik even oppassen hij reikte naar zijn zwaard...maar voelde niks Shit ben ik die nou vergeten . Gildarts...Ligt mijn zwaard daar? vroeg hij
Ja, die licht hier... hoezo? Je zit toch niet in de problemen hè, nee toch? zei gildarts
Nee, nee dat niet alleen ik hoorde een geluid dus ik ging kijken...en ik zie nu een paar hoorns... weet jij of er hier Geiten rondlopen?
hmm, nee..nee niet dat ik weet....kunnen het misschien...James...ik wil dat je je zwaard komt halen... het kunnen Urgals of Kulls zijn zei gildarts
Urgals...Kulls... wat zijn dat vroeg James
Jij als Krijger zou dat moeten weten...kom nou maar hier heen zei Gildarts
oke ik kom eraan zei james
Hij stond op en liep terug naar de grot
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyza mei 04, 2013 11:28 am

Eileen werd langzaam wakker. Het was heerlijk warm zo dicht tegen Ruby aan. Ze besloot nog even haar ogen dicht te houden voor ze op zou staan. Uiteindelijk bewoog ze een beetje en ging ze langzaam overeind zitten.
[Goedemorgen, het lijkt erop of je rustig geslapen hebt vannacht. Geen dromen dit keer?]
Eileen dacht na. Ze voelde zich ook behoorlijk uitgerust. [Je hebt gelijk, ze hebben me vannacht met rust gelaten.] ze glimlachte. Ze had de laatste weken zo nu en dan nachtmerries. Ze wist dat ze iets betekende maar ze was er nog niet uit wat. Ze keek naar Gildarts en realiseerde zich dat James weg was. Misschien was hij even wat gaan lopen. Ze besloot zich er verder niet te druk over te maken en ze haalde een appel uit haar tas die ze nadenkend begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyza mei 04, 2013 11:42 am

James kwam aan bij de grot en zag dat Eileen wakker was "een goede morgen Eileen, heb je lekker geslapen?"
Hij keek naar gildarts wat zijn nou precies urgals en kull? zei hij, terwijl hij zijn zwaard oppakte en in zijn schede terug stopte.
Urgals zijn grijze mensachtige beesten ..die niet veel goeds in hun hard hebben. ..en Kul zijn de grotere sterkere versies daarvan zei gildarts
okee en wat is groot ... bedoel je zoals mijn vader groot? vroeg james
nee met groot bedoel ik 2 meter 80 groot...en dan heb ik het nog over de kleinere Kull zei gildarts
oow...maar dat is niet goed... zei hij, hij keek naar Eileen en zei toen "eehm Eileen ik wil je niet laten schrikken...kaar het zou handig zijn als je die appel misschien onder weg kan opeten want..we moeten hier weg"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Emptyzo mei 05, 2013 6:32 am

Eileen keek even verbaast naar James en stopte haar appel weer weg. "Wat is er aan de hand?" wilde ze weten terwijl ze overeind kwam en haar andere spullen begon op te ruimen. Wat had hij gezien buiten? Ze had geen idee.
[Hij heeft gelijk. Er dreigt gevaar.] zei Ruby toen.
[Wat is er dan]
[Ik kan het niet heel goed plaatsen maar het lijkt erop of er urgels onderweg zijn. Het is beter die te mijden, voorlopig.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rome (freek&feniks)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: