Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome (freek&feniks)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyvr jun 28, 2013 10:27 am

Jah dat mag want het is je eerste gevecht. Zegt emilio en hij keek aen aan. Hij wist niet wat hij moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyvr jun 28, 2013 10:34 am

Aen knikte "hoelaat is het gevecht...en...(hij glimlachte schaapachtig) weet je misschien iets tegen de zenuwen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyza jun 29, 2013 7:58 am

Om 3 uur is het gevecht en tegen de zenuwen kun je niks doen. Als je er wel iets tegen pakt word je traag en minder op lettend. Zegt hij tegen aen en hij dacht na. Het helpt om niet na te denken voor het gevecht alleen aan h er t hier en nu denken. Probeert hij hem op te beuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyza jun 29, 2013 8:30 am

Aen glimlachte "ik zal het proberen" zei hij toen vervolgde hij "weet je wel misschien iets om de tijd te doden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyza jun 29, 2013 8:46 am

Emilio keek even rond en dan kijkt hij aen weer aan. Jah kan je shaken. Vraagt hij met een speelse grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyza jun 29, 2013 12:21 pm

Aen dacht na "een klein beetje, ik speelde t vroeger wel is met mn vader...hoezo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 2:52 am

Dan gaan we een potje schaken met zijn tweeën. Zegt emilio en hjj stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 3:01 am

Aen lachte "is goed" hij stond op en liep achter Emilio aan naar de schaak tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 3:07 am

Emilio ging bij de schaak tafel zitten. Hij begon nog eens de rgel s uit tw leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 3:26 am

Aen ging tegen over Emilio zitten en luisterde aandachtig "en hoe weet je dan zeker dat je gewonnen hebt?" Vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 7:10 am

Doordat je als je het steentje dat geoter is dan de andere. Begint emilio en hij heild de steen omhoog. Als je die schaakmat zet win je. Zegt hij tegen aen en hij zet het steentje terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 7:21 am

Aen luisterde aandachtig "Oke oke... en moet je dan nog wat zeggen of niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 7:32 am

Gewoon schaak mat. Zegt emilio en hij keek naar het bord. J ij mag beginnen zegt hij dan.

Zullen we vooruit spoelen naar het gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 7:39 am

Ja graag xD
Zullen we doen dat hij word op gehaald door een kar ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 7:43 am

Emilio werd gewaarschuwd door een slaaf en hij keek aen aan. Ze komen je zo op halen. Allen gladiatoren worden oogehaald door een kar een die je ook hier heeeft gebracht. Zegt hij wat somber en hij stond op en klopte hem op de schouder. Ik zal vragen of de goden over je waken en verder niet na denken maar doen. Zegt hij en hij gebaarde tot hij de andere slaaf moest volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 7:49 am

Aen slikte, knikte toen en zei met een grijns "wel eten voor mij overhouden he" toen volgde hij de slaaf naar de kar, kreeg boeien om en ging zitten, opweg naar de arena
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 8:07 am

Zal ik doen. Glimlacht emilio. En hij keek aen na waarna hij zich snel ging om kleden en klaar maken om naar de arena te gaan toen hij klaar was ging h in j met de koets en een paar bediende op weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 9:46 am

De weg naar de arena was hobbelig, maar dat merkte aen niet hij was veel te zenuwachtig en bleef maar denken ik hoop dat ik t win ik hoop dat ik t win geen gehobbel meer, aen schrok we zijn er de zenuwen werden steeds erger, aen stond op en stapte uit de kar en kneep zijn ogen samen tegen het velle licht, "deze kant op" zei een strenge mannelijke stem, aen volgde de man samen met nog een stel slaven de gewelven van de arena in, toen zei de man " jij, aen, ga in deze kamer zitten en wacht tot je gehaald word voor je bescherming en wapen" aen ging de cel in, zijn boeien werden niet afgedaan, hij ging zitten terwijl de man de deur sloot, aen zuchte wachten... Ik haat wachten...zeker als t misschien op de dood is dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 10:08 am

Emilio dacht aan aen en bad tot de goden tot ze hem zouden laten overleven. Het was zijn enige vriend. En toen de koets stopte zat emilio zijn lachend gezicht op. En stapte uit en ging met nog een paar mensen mee en zijn hadde. Het over het gevecht het eten en de meiden natuurlijk. Emilio liet niks van zorgen merken d a t mocht niet ql had hjj die wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyzo jun 30, 2013 10:28 am

Er werd op de deur geklopt "Aen...Aen je mag komen om je bescherming enzo uit te kiezen" zei een stem, het was een andere stem dan de man die hem hierheen bracht ... vriendelijker ...hoger ook , zijn cel deur ging open en daar stond de persoon van we de stem was... het was een vrouw, in een leren pantser. "Hi Aen, ik ben Lena ik weet dat dit je eerste gevecht is dus ik zal je nu helpen, laten we eerst die boeien af doen" ze liep naar Aen toe en deed zijn boeien af, Aen wreef over zijn polsen. "Dankje" zei Aen en hij volgde Lena naar de barracken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptyma jul 01, 2013 9:28 am

Emilio had lena gezecht tot hij een nieuweling had en hij hoopte tot die het een beetje in het oog heild. Hij schrikt als hij een iemand zijn naam hoort roep. Als hij naar die gene kijkt ziet hij tot het de keizer was en die wenkte hem. En hij glimlachte en liep dichter bij en hij boog voor hem. Ceaser begroet hij hem beleeft. Jonge heer tanus. Wilt u zo vrij zijn om bij mij en mijn gezin te komen zitten. Vraagt hij. Wat u wilt keizer. Zegt emilio warna hij plaats neemt. En hij keek de arena in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptydi jul 02, 2013 1:19 am

Aen keek rond de barracken,overal hingen pantsers en wapens, van korte zwaarden tot grote 2 handige strijdbijlen, "je mag hier je pantser en wapen uitzoeken" zei Lena "als je klaar bent kom je weer naar mij toe" voegde ze eraan toe.

Eerst een pantser en helm uitzoeken dacht Aen, hij keek rond, pakte toen een pantser, het had 1 schouder stuk met stekels, Aen grijnsde Dit ziet er wel leuk uit dacht hij, hij liep verder naar de helmen, vond een mooie, een dichte helm met 2 hoorns.
Nu nog een wapen... de moeilijkste keuzen dacht hij, hij onderzocht eerst de zwaarden,hij vond een mooi 2 handig zwaard, maar ondanks dat had hij toch liever een 3 tand, hij pakte de 3 tand en toen bedacht hij misschien mag ik wel een extra wapen...als reserve "Lena" riep hij "Lena, mag ik een extra wapen?" vroeg hij. Lena dacht even na "Als je een 2handig wapen neemt, dan niet...sorry, misschien als je wat vaker in de arena bent geweest en het publiek je leuk vindt, misschien dan" zei ze. Hè jammer dacht Aen, hij knikte naar Lena "oke dan ben ik klaar", lena knikte terug "oke volg mij maar, dan gaan we naar de andere Gladiatoren toe" zei ze, en ze liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptydi jul 02, 2013 2:36 am

Emilio keek nog even naar de arena maar dan keert hij zich tot ceaser. Heer ceaser doet een van u gladiatoren ook mee. Afgezien van die krijgs gevangenen die u mij toen hebt gestuurd. Vraagt hij nongelant. Ceaser keek emilio aan en dacht na. Nee afgezien van die niet. Ik ben benieuwd hoe die jonge krijgs gevangenen het doet. Zegt hij. Emilio knikte. Ik ook mijn heer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptydi jul 02, 2013 4:48 am

Aen liep de ruimte in, er waren minstens nog 5 andere gladiatoren "moet ik tegen hun allemaal vechten?" vroeg hij aan Lena
"nee, eerst worden jullie in teams van 2 verdeeld, en het team dat als laatste staat moet tegen elkaar" zei ze
Aen keek rond, O nee, zul je net zien dat ik samen met de sterkste word in gedeeld dacht hij, "en wat nou als 1 iemand van het team dood gaat?" vroeg hij, "dan worden het de laatste 3 tegen elkaar" zei Lena met een kleine glimlach.
Aen slikte ik hoop maar dat die glimlach vriendelijk bedoeld was
Aen ging zitten naast een grote gladiator, hij keek hem even aan, toen zei hij tegen Aen, "ben jij Aen, Aen Gabrien?" Aen knikte "ja dat ben ik ... hoezo", de man lachte "ik ben je team partner..." hij keek naar Aen (die duidelijk een kop kleiner was, misschien wel meer) "...nu ik jou zie weet ik zeker dat ik vanavond lekker aan het diner zit" toen lachte de man weer. Aen dacht na hij is wel heel zeker van zich zelf toen keek hij de rest aan, die allemaal bang uit hun ogen keken, Aen slikte weer Ik zit echt met de beste! dacht hij, Aen wilde net iets vragen maar toen zei Lena "oke mannen hier gaan we, opstaan en mee komen!"




o nee...o nee, o Shit...Ik ga dood dacht Aen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Emptydi jul 02, 2013 9:02 am

emilio zat nog altijd bij ceaser en zijn familie en nog een paar andere hoge pieten. emilio glimlachte en maakte mee grappen en deed zijn best om er bij te horen. maar van binnen voelde hij dit natuurlijk niet hij ver afschuwde ceaser juist omdat hij dit slaven gedoe toe stond omdat hij dit schouwspel wat zo ging gebeuren toe stond. dan hoort hij iemand zijn naam zeggen en hij keek verbaast op en hij zag een man die hij kende van een andere gladiator school. sorry wat zei u. vraagt hij beleeft. ik vroug meneer tarus hoe het met u wond was. vraagt de man. goed we hebben goede verzorgers zegt emilio met een glimlach en hij keek dan naar ceaser die emilio bekeek. maar dan klinkt een getrompetter het teken tot iedereen moest luisteren want de gladiator werden aan gekondigt. gode sta hem bij mompelde hij in zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome (freek&feniks)
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Dragonflight [Freek en Anniek]
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: