Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome (freek&feniks)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:13 am

Aen knikte "natuurlijk wil ik je daarbij helpen" hij grijnsde "hoe moet je anders tegen ze vechten als je mij niet hebt" zei hij lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:19 am

Emilio glimlachte. Dankje aen. Zegt hij oprecht het was een pak van zijn hart en hij schoot in de lach. Zonder jou was ik al dood. Zegt hij tegen hem want hij kon niet zo goed vechten als aen daar was hij eerlijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:21 am

Aen bloosde een beetje "ach, het stelde niet veel voor, iedereen zou het zelfde gedaan hebben, ik bedoel, ondanks dat je een slaven meester bent...ben je geen slecht persoon..en dat onderscheid jou van de andere" zei hij met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:25 am

Emilio keek aen aan en knikte dankbaar. Dankje. Jij bent ook appart in je soort de meesten hadden hun meester al vermoord zoals wij nu hier zitte. Of toen met dat oefen gevecht grapt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:27 am

Aen knikte "als de omstandigheden anders waren geweest.. had ik dat allang gedaan, maar de omstandigheden zijn zoals ze zijn.. en eerlijk gezegd ben ik daar erg blij mee" zei hij toen voegde hij eraan toe "mag ik eigenlijk vragen hoe jij aan dat brand merk komt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:32 am

Emilio vond het antwood vreemd en had het niet verwacht  en hij knikte langzaam. Dan kijkt hij weg naar het veld. Dat heeft mijn echte moeder gedaan zodat ik nooit vergeet wie ik echt ben. En zodat ik weet tot iedereen een kans verdien. Leg hij uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:42 am

Aen knikte, "waarom hebben de slaven bij jullie geen brand merk? als ik dat vragen mag"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 10:49 am

Eerst deden ze dat wel maar toen ik klein was en met mijn stief vader mee was naar ceaser heb ik mijn mond open gedaan. Zegt hij en hij grinnikt als hij er aan dacht. Ik zei tegen ceaser tot ik brandmerken niet vond uitzien bij de slaven en een verspilling va. Tijd was eer je die bij sommige gezet had. En ceaser vond het bewonderenswaardig tot ik mijn mond durfde open te doen en stemde tot onze school het niet hoefde te doen zolang we goede gladiatoren trainen. Zegt hij en hij keek aen aan. Weet jij waarom ceaser jou naar mij heeft gestuurt die andere waren krijgs gevangenen. Wat heeft jou familie in de ogen van ceaser fout gedaan. Vraagt hjj op zijn beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 11:06 am

Aen keek naar Emilio "dat komt denk ik door mijn vader, hij was erg tegen de keizer... waarschijnlijk door zijn verleden, ik weet niet veel over zijn verleden, ik weet dat hij niet altijd boer is geweest, hij heeft me ook leren vechten...wat ik dan weer uitoefende op de stieren" zei hij glimlachend, "ik weet ook dat hij uit rome komt" voegde hij eraan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 11:12 am

Ik zal eens kijken of ik iets uit ceaser krijg als ik eens met hem aant vertellen ben. Zegt hij met een knipoog naar aen en dan gaat hij liggen in het gras. Hij was best benieuwt waarom ceaser hem had laten leven en wat de vader van aen had gedaan. Het kon niet zijn to hij alleen maar tegen de keizer was.   Emilio was een tjjdje stil en bleef rust gevend liggen. We moeten zo terug mijn moeder schiet me anders af grapt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 11:33 am

Aen lachte, sprong overeind en begon richting zijn paard te lopen die verderop stond te grazen " nou dan kunnen we maar beter nu gaan,  juj bent nu niet snel genoegen" grapte hij en hij begon langzaam te rennen, sprong op zijn paard en zei "kom op slome, anders kom jij nooit thuis"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydi jun 18, 2013 6:13 pm

Emilio kwam langzaam overeind en liep naar zijn paard toe en steeg daar op. Haasige sped is zelde goed want snel lopers zijn dood lopers. Zegt hij speels tegen aen. Maar dan ineens geeft hij zijn paard de sporen en die begint terug te galopperen. En hij keek achter zich of aen hem volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptywo jun 19, 2013 1:28 am

Aen lachte "inderdaad" zei hij "maar wie niet snel is, word ook het eerst gepakt" voegde hij eraan toe, en hij galoppeerde achter Emilio aan. Toen hij naast Emilio reed vroeg hij "doet het eigenlijk veel pijn, zo'n brandmerk bedoel ik...en ondanks dat het niet iets is om trots op te zijn zou ik , als ik jou was het wel zijn, want het ziet er niet zo heel slecht uit en het is een teken voor de slaven dat iedereen vrijheid kan krijgen...het kan ze hoop geven"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptywo jun 19, 2013 4:52 am

Emilio reed door en lachte om aen zijn op merking. Maar hij keek hem even aan toen hij de vraag hoorde. Eerlijk gezegt weet ik het niet meer ik was 2 of 3 toen ik het kreeg en mijn moeder me hier bij deze vrouw achter liet. Zegt hij tegen aen en hij reed door. Ik vi d het ook mooi en weet tot het voor vrijheid staat en voor mijn vader. Maar het zal ook een vonnis zijn voor mensen die tegen spartacus en zijn ideeen waren of zijn. Zegt hij en hij keek aen aan. N ik denk tot het pijn doet erge pijn want veel oudere bij ons onder de slaven hebben er ee  aantal gehad. Legt hij uit en dan als ze bij de poort zijn stapt hij rustig naar binnen tot bij de stallen daar stijgt hij af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptywo jun 19, 2013 5:03 am

Aen stapte ook af, liep naar de stallen en begon zijn paard af te zadelen "maar kan je er dan geen vlag van maken..als zegmaar vlag van de vrijheid" zei hij


---
ik ga vanavond een week op vakantie, en ik heb daar geen internet dus ik kan niet reageren Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptywo jun 19, 2013 5:14 am

Emilio steeg ook af en begon het paard af te zadelen zijn wond prikte wat maar hij gi g er niet dood aan. Misschien later maar nu is het te gevaarlijk net als hier in de stallen daar over te praten je weet nooit wie in het hooi licht. Antwoord emilio wat streng en hij uimt de spullen op en zet het paard terug en aait hem even. Slaal goed vanacht ik hoor morgen tgen wie je moet en wanneer. Zegt hij tegen aen
-----

Oke heel veel plezier op vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptydo jun 27, 2013 11:29 am

Aen keek naar emilio "denk je dat ik morgen ga winnen" vroeg hij wat onzeker "ik...ik wil nog niet dood" voegde hij er een beetje somber aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 4:43 am

Jah ik heb het gevoel tot de gode goed gezind zijn over jou morgen. Zegt emilio eerlijk. Slaap goed uit. En na die woorden loop hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 5:45 am

Aen knikte "oke, zal ik doen" zei hij, waarna hij zich naar zijn bed begaf Ik hoop maar dat de goden inderdaad goed gezind zijn over mij dacht hij voor hij inslaap viel
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 7:45 am

Emilio knikte en was naar binnen gegaan. Ook hij ging snel naar bed voor zijn moeder een preek kon beginnen en hij sliep al snel.

De volgende morgen
Emilio was al vroeg wakker hij kreeg bezoek van een afgezant van een andere gladiator school die kwam hem vertellen tegen wie aen moest vechten. Hij zat aan de tafel met ontbijt. Als de man binnen komt begroet hij hem zoals het hoort. G a zitten zegt hij tegen de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 8:10 am

Emilio deed zijn ogen open, hij had niet echt lekker geslapen hij was veel te zenuwachtig. Hij haalde adem en zuchte diep en keek naar zijn bed,ik hoop maar dat ik hier morgen ook nog in wakker kan worden dacht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 8:26 am

Emilio en de man praate een tijdje met hem waarna hij weer weg ging en ze elkaar hadden vertelt wie wiens tegenstander is. Emilio bleef een tijdje zitten na denken. Dan roept hij een slaaf en vraagt of die aen wilt halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 8:37 am

net toen Aen op stond kwam er een slaaf aan, die zei dat hij naar Emilio moest komen, Aen knikte en klede zich aan en liep naar Emilio toe "je had me geroepen?" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 9:27 am

Emilio keek op. Jah ik weet tegen wie je moet vechten vanmiddag. Ergon heet hij hij is 2 jaar ouder dan jou hij vecht altijd met 2 zwaarden. Legt hij uit en hij vouwd zijn handen in een. Wat wil je nog meer weten vraagt hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Emptyvr jun 28, 2013 9:41 am

Eon dacht na "mag ik zelf uitkiezen welk wapen ik neem, en wat voor een pantser ik neem?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome (freek&feniks)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Dragonflight [Freek en Anniek]
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: