Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome (freek&feniks)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 12:35 am

Aen knikte "jaja dat weet ik" zei hij terwijl hij in de koets stapte "ow trouwens, hoe zit het met de...opstand" vervolgde hij op fluisterende toon "wanneer wil je daarmee beginnen, ik heb het nog niet laten vallen onder de slaven hier, maar ik weet wel dat ze het hier niet onprettig vinden...naast t feit dat ze slaaf zijn dan natuurlijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 6:46 am

De slaven onder mijn toezicht weten ook allenmaal van de opstand die ik wil rgelen. Het gaat om andere slaven zegt emilio tegen aen. Die moeten we overtuigen voorbeeld die gladiatoren waar je mee gaat trainen. Je kan kijken wat die val s l aven en van ceaser vinden. Legt hij uit. Maar de op stand zal er komen verzekerd hij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 6:58 am

Aen lachte "mooi...en ik zal kijken wat ik te weten kan komen van de slaven" zei Aen knikkend. hij deed de deur van de koets dicht en die reed weg. "zeg emilio, weet jij al wanneer mijn volgende gevecht is...dan..kan ik me daar op voorbereiden" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 7:54 am

Goed. Zegt emilio n hij keek voor zich uit. Nee dat weet ik nog niet dat hoor ik strakjes pas. Volgt hij er al snel achter aan. En hij begon zich weer te verharden en hij werd weer anderster net als gisteravond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 8:07 am

Aen zuchte "ik hoop maar dat de opstand gaat lukken...dat zo zou veel beter zijn voor de mensen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 8:57 am

Dat hoop ik met je mee vriend. Zegt hij fluisterend en hij staard voor zich uit. De volgende aantal minuten wae hij stil tot de koets stopte. Hij wachte tot iemand de deur open deed en hij had een neutraal gezicht als hij iit stapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 11:07 am

Toen Aen uitstapte keek hij naar beneden, hij boog voor Emilio, en ging zijn weg naar de barracken, waar hij zich klaar ging maken voor de training
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi jul 23, 2013 8:21 pm

Emilio keurde aen geen blik waardig n hij liep hoog waardig door. Hij liep met een andere Slaaf mee naar eennkamer waar de andere edelen al zaten zodat ze naar de gladiatoren konden kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo jul 24, 2013 12:11 am

Aen had dezelfde bescherming aan als tijdens het gevecht, het enige verschil is dat deze helemaal heel is en niet onder de krassen zit. Bij de wapens aangekomen koos hij voor een zwaard en schild, aangezien dit een training is kan ik dit mooi benutten om hiermee te oefenen dacht hij kijkent naar het zwaard en schild. Hij liep verder, de arena in, de andere slaven waren bijzonder vriendelijk, begroete hem, met af en toe een schouderklopje en een compliment over de gewonnen wedstrijd. Ze wilden allemaal met hem trainen en dan vond Aen bijzonder plezierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo jul 24, 2013 2:30 am

Emilio heild de arena goed in de gaten. Maar speelde ondertussen ook de edelman. Hij praate met de andere edelen en maakte grapjes over de gevechten. Maar van binnen kookte hij langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo jul 24, 2013 5:52 am

Omdat aen zijn gevecht zo goed gewonnen had, wilde elke gladiator tegen hem trainen, Aen wvond dat prima want op die manier kon hij de andere gladiatoren observeren, en zo die informatie gebruiken tegen moglijle gevechten in de arena. De training ging goed en hij won bijna alle gevechten, en degene die hij niet won had hij in ieder geval goed genoeg bekeken om de volgenfe keer wel te winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydo jul 25, 2013 9:08 pm

Emilio stond op en liep weg uit de kamer waar de andere edelen zaten. Hij moest even een stukje lopen. Hij werd er gek van o. Te doen alsof hij die mensen haate. Hij wilde het liefst die edelen zelf uit schelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptyzo jul 28, 2013 11:11 am

In de barracken vroeg aen aan een paar slaven ( die hij tijdens de training hatelijk over cesar en andere edelen hoorde praten) wat zei zouden doen als er een opstand zou komen , Aen was vrolijk toen hij hoorde dat de meedte zouden helpen, andere zeiden dat ze het wel zouden willen alleen zijn ze te bang om echt tegen hem te streiden...in ieder geval in het begin.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptyzo jul 28, 2013 8:35 pm

emilio liep door de gangen heen richting de barracken als hij stemmen hoort praten en hij bleef staan en luisterde er naar. de woorden die hij hoorden lieten al het kleur in zijn gezicht verdwijnen en hij ging er vandoor stilletjes en buiten gehoorafstand van de stemmen begon hij pas echt te rennen naar de barracken. als hij daar komt kijkt hij rond het was redelijk donker omdat de barrakken onder de grond van de arena liggen en alles werd redelijk verlicht met fakkels. dan ziet emilio de gene met pijl en boog die op ean richt in de schaduw en hij rent er heen maar de pijl word al los gelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydo aug 01, 2013 5:25 am

Aen voelde een steek in zijn linker schouder, alsof een hele grote wesp hem gestoken had, hij voelde naar de plek en raakte de schacht van een pijl aan "Wie is daar" zei Aen rustig, de pijn onderdrukkend Als ik me nu groot hou en doe alsof deze pijl me niet veel doet, misschien word mijn aanvaller misschien bang dacht hij, Hij keek rond en zag Emilio staan, naast hem lag een boog en een paar pijlen "Emilio...jij...heb jij dit gedaan?" vroeg hij maar toen zag hij in zijn oog hoek iets bewegen, hij rende er zo goed en kwaad als dat ging naar toe, hij kon zijn linker arm niet echt gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydo aug 01, 2013 9:57 am

Emilio keek geschrokken maar hij was op gelucht tot de pijl de schouder van aen had geraakt en niks anders. Dan keert hij zich tot de belager hij hoorde aen maar half en hij begon de achter volging in te zetten. Net als aen. Hij stopte bij een splitsing en hij keek ro d maar wist niet welke kant de belager was op gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptyma aug 05, 2013 8:46 am

:O ik had gereageerd maar blijkbaar had ie dat toch niet gedaan :O
--------------------------------------------------

Aen keek naar Emilio "Zullen we hier opsplitsen , ik heb het mes dat je me had gegeven nog bij me" zei hij terwijl hij naar Emilio knikte, toen haalde hij het mes tevoorschijn en rende naar links.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi aug 06, 2013 11:11 pm

haha
----

emilio keek aen aan en hij wilde wat zeggen maar hij was al weg hij schudde zijn hoofd maar vervolgens rende hij toch naar rechts en hij bleef rennen op een draf hij had gehoort tot ze het gemunt hadden op aen maar waarom wist hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi aug 06, 2013 11:51 pm

Aen rende zo goed en kwaad als het ging de gang door, waarom zou iemand mij aanvallen, dacht hij bij zichzelf.
De gamg ging met een bocht naar rechts, hij rende door tot hij bij een splitsing kwam, hij kon rechtdoor of weer links af, als hij rechtdoor zou gaan zou hij waarschijnlijk emilio tegen komen. Hij zetten een stap naar links, maar toen kreeg hij een velle steek vanuit zijn schouder, de pijn was zo hevig dat hij in elkaar zakte, voor hij bewusteloos raakte zag hij iemand vanuit de schaduw naar de gang links van Aen rennen, "ik zie dat het gif eindelijk zijn werk gaat doen, beter laat dan nooit...jij bent sterk Aen...en dat vind mijn meester niet zo leuk" de man liep lachend weg en dat was t laatste wat aen zag voor hij zijn bewusteloosheid verloor.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptydi aug 06, 2013 11:58 pm

Emilio rende door de gang heen en dan ineens ziet hij iemand liggen. Was dat de gene die ean had aangevallen had aen hem te pakken gekregen. Maar dan als hij bij de splitsing komt blijft zijn ademhaling hangen het was niet de belager maar aen die op de grond lag en emilio knielde snel bij hem neer en voelde zijn pols hij leefde nog maar zijn hard ging veel te snel en hij tilde hem op. Die belager zou hij nog wel vinden eerst moest aen verzorgt worden en hij begon terug te rennen naar de baraken. Een maal daar legde hij aen op een bedt. Hij wenkte een slavin die iemand was aant verbinden. ‘ik wil tot je naar hem kijkt de andere is niet in levens gevaar die kan wachten deze niet’ zegt hij dringent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo aug 07, 2013 12:49 am

Toen Aen bijkwam, lag hij op een bed, hij keek even rond, hij lag in de barracken, toen zag hij Emilio staan, "en hebben we hem te pakken gekregen?" vroeg hij met schorre stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo aug 07, 2013 1:06 am

Emilio had waakzaam toegekeken toen aen verzorgd werd door de slavin. Zo had de wk d groter gemaakt en goednlaten bloeden voor het gif er uit te laten en daarna nog wat kruiden er op gedaan voor het gif verder kon ze niks doen. Emilio was bij hem blijven waken het kon hem niks schelen tot iedereen het zag. Aen moest beter worden. Dan hoort hij aen zijn stem en hij kijkt op. Sorry...ik vond jou..je he t geluk gehad. Verzekerd hij hwm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo aug 07, 2013 1:24 am

Aen keek even teleur gesteld, "waarom zou iemand mij aan willen vallen...ik ben niet van adel...en ik heb pas 1 gevecht gewonnen" zei hij, toen voegde hij eraan toe "heb jij misschien iets gehoord toen je bij de aanhang van cesar zat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo aug 07, 2013 1:41 am

Toen ik op weg was naar de baraken hoorde ik iemand praten ove. Een aanslag op jou. Toen ben ik meteen gegaan maar ik kwam nog te laat. Zegt emilio spijtig en hij keek aen aan. Je zag aan hem tot hij zich er wel iets bij kon voorstellen. Ik kom er wel achter wie het gedaan heeft let jij goed op je zelf ondertussen. Zegt emilio en hij stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Emptywo aug 07, 2013 2:39 am

"Wacht! ik wil mee" zie Aen terwijl hij opstond, maar voordat hij goed stond viel hij weer in zijn bed, "bij nader inzien blijf ik toch maar even liggen..maar als je degene vind die het gedaan heeft, stuur hem dan naar mij toe...ik vermoord hem, zo langzaam en zo pijnlijk, dat iedereen weet dat ze geen aanslag op mij moeten gaan proberen" zei hij vol met haat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome (freek&feniks)
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Dragonflight [Freek en Anniek]
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: