Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome (freek&feniks)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 8:51 am

dat is je geraden slaaf. sist cesar en hij wenkte aen weg en hij at daarna rustig door. emilio was ook weer egonnen met eten langzaam en hij keek even voorzichtig van uit zijn oog hoek naar aen wat deed die zo dicht bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 8:54 am

Aen was van plan het mes in de keel van cesar te zetten, maar hij keek naar t gezin van cesar en bedacht zich, er zijn hier te veel getuigen, Aen liep langs zijn eigen plek, legde ongezien het mes terug en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:10 am

toen het dine voorbij was hadden ze het nog even over het gevecht waarna ze langzaam de adelijke af dropen en emilio stond als een van de laatste op en boog voor cesar. mijn excuses voor het ongemak van vanavond dat ik u bezorgt heb mijn heer. zegt hij beschaamd tegen hem als was dat beschaamde maar schijn. voor deze keer zie ik het door de vingers nog een zoon actie jonge heer tarus en dan ben ik niet meer zo zacht zinnig omdat je vader een goede gladiator school heeft begrepen. zegt hij. emilio knikte, jah mijn heer zegt hij en daarna liep hij weg. hij ziet uit zijn oog hoek hoe het slaven meisje valt met de borden die ze was op aant ruimen hij keek er een seconde naar en hij greep aen bij de arm en trok hem nu niet iedereen dit kon zien snel de zaal uit en net toen de deur dicht ging begon cesar te schreeuwen tegen het meisje. niet terug gan. zegt emilio en hij begon weg te lopen en heild aen zijn arm nog beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:15 am

Aen Keek nog naar achter, "is de keizer altijd zo?" fluisterde Aen "ik bedoel ik wist dat hij een beetje arrogant was...maar dit...dit is gewoon achterlijk... wie denk hij wel niet dat hij is..."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:23 am

als hij een slechte dag heeft wel jah. zegt emilio en hij keek aen even aan en dan voor zich, en hij versnelde zijn pas toen hij de gil van het meisje hoorde. hij werd er zelf misselijk van. ik weet het. ik weet het. fluistert hij droevig en pas na een stuk lopen liet hij aen los en hij keek hem aan. sorry van dat eten dat was ik vergeten te vertellen. zegt hij tegen aen dan spijtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:27 am

Aen lachte "aah joh, t is maar eten, gelukkig was t mijn bord en niet die van jou, toch...en als we thuis zijn kan ik wat gaan eten met de andere slaven... ik hoef het eten niet van iemand die zich zo gedraagd" toen keek hij naar Emilio, "hey, het maakt echt niet uit..nu weet ik voor de volgende keer dat hij het me vraagt... dat ik gewoon moet zeggen dat ik steak wil en niet zijn zielige soepje " zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:35 am

emilio keek aen aan en glimlachte. doe dat alsjeblieft niet want hij vermoord je terplekken volgens mij. zegt hij en hij liep door en keek aen aan. jah bij ons krijg je echt eten, iedereen trouwens zegt hij met een knipoog en hij liep naar de koets en de spanning die in emilio had gezeten begon nu af te nemen hij wist hoe cesar was en zou zijn. hij wist ook tot ze binnen kort hun slag moesten zien te slaan. morgen heb je vrij aen je moet wel bij ons landgoed blijven, maar overmorgen ga je trainen in de arena zal. kijk of je wat te weten kan komen of andere gladiatoren mee willen doen met een op stand. zegt hij als hij de koets in gaat en neer ploft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:39 am

Aen knikte "ik zal kijken of ik wat kan regelen...." zei hij, toen wachtte hij even en vroeg "mag ik nu wel met jou mee terug, of moet ik weer geboeid in dat karretje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:46 am

kom er in. zegt emilio tegen aen wetent tot iedereen naar huis was en de andere adele te dronken waren nu om op te letten. nog maals je hebt het goed gedaan...het publiek ging uit zijn dak...dat geeft je een voor deel weet je...de keizer kan jou niet laten doden alleen in de arena tegen tegenstanders. zegt hij dan tegen hem. anders wordt het volk boos. glimlacht hij naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:49 am

Aen stapte in ging zitten en grijnsde "das mooi" zei hij, hij dacht even na en zei toe "ik had trouwens echt gedacht dat ik uiteindelijk tegen mijn partner moest vechten...gelukkig hoefde dat niet want hij was ongelooflijk sterk"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 9:54 am

emilio voelde hoe de koets begon te rijden en hij keek aen aan en hij grinnikte nu. die had jij ook nog wel aan gekunt. verzekert hij hem. iedereen die in de arena loopt heeft een zwak punt groot of klein als je die vind en gebruikt krijg je ze neer. jij heb de ergernis van je tegen stander uit gebuid, helpt emilio aen herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 10:04 am

Aen knikte, "ja dat is waar, en mijn partner mocht dan ongelooflijk sterk zijn... snel en behendig was hij niet... anders had hij ook geen hamer genomen" grijnsde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 10:12 am

dat klopt zegt emilio en na een tijdje rijden stopte ze al weer. emilio stapte als eerste uit en keek of er niks vreemds was en hij liet aen toen ook gewoon uit stappen het was al laat. mira zal nog wel op zijn die wist tot we pas laat terug zouden zijn, ze heeft wat bewaard zegt hij en hij begon richting de keuken te lopen en een maal daar keek hij rond maar hij zag mira niet en dan trekt emilio onder zijn kleding een dolk en zonder aarzelen draait hij zich en gooit hij de dolk naar de man die mira vast heeft het doorboord zijn borstkast en hij zat ineen als hij mira los laat. mira bibbert van top tot teen en zakt dan huilend in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 10:16 am

Aen keek geschrokken naar mira, en toen naar de dode man, hij liep naar de man toe en gooide die over zijn schouder, hij keek Emilio aan en zei "ik gooi even het aval weg" toen liep hij naar buiten, naar buiten het hek en richting een steegje, eenmaal in het steegje legde hij de man neer alsof hij donken was, Aen trok het met uit zijn borst, keek rond of niemand het gezien had, gelukkig, niemand heeft het gezien, toen rende hij terug naar Emilio, "wie was dat" Vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 10:30 am

emilio keek hoe aen hem weg bracht en knielde bij mira neer en pakte haar handen vast. rustig mira haal eens een paar keer diep adem en weer uit. toen ze dat gedaan had keek hij haar door dringend aan. waren er meer mannen hier mira. vraagt hij dan. mira keek emilio met betraande ogen aan maar schude har hoofd en snikte nog zachtjes. emilio begon haar te troosten en keek op toen aen binnen kwam. dat was een spion van torzo. ik heb hem vaker gezien. zegt hij en hij liet mira langzaam los. ga maar naar bed oke...slaap bij jess vanacht. zegt hij tegen haar en ze knikte en stond op en glimlachte lichtjes naar aen waarna ze weg liep. emilio vloekte lichtjes en begon met het op warmen vn het eten voor aen. hij deed vaker klusjes al zag je dat niet aan hem. wees op je hoede overmorgen in de arena. zegt hij tegen aen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 10:43 am

Aen knikte "zal ik doen...heb je misschien ook zo'n mes voor mij, of is dat niet handig omdat ik een slaaf ben en misschien in de problemen kan komen" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 10:51 am

daar heb ik ook al aan zitten denken, hier binnen de muren kun je eentje bij je dragen maar daar buiten denk ik niet als ze je daar er mee e trappen krijg je straf. zegt emilio en hij schepte wat eten voor hem op en zette het op de tafel neer met mes en vork en hij ging zitten. wat ben ik blij tot jij toenstraks niet met dat mes had toe geslagen. zucht hij dan als hij naar het mes keek en hij glimlacht totch een beetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 11:02 am

Aen lachte "ik ben ook blij voor jou dat ik t niet gedaan had, want had ik t wel gedaan, dan was niet alleen ik de pineut maar jij ook" zie hij, en hij begon met eten "hmm dit is lekker, kan je tegen mira zeggen dat het eten heerlijk is" voegde hij er lachend aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 11:09 am

emilio glimlachte naar aen. jah dat zal ik zeker doen. grijnst hij en hij ging met een hand door zijn haar heen en legde zijn armen vervolgens op tafel. als je het niet erg vind ga ik naar bed...als jij je eten op hebt raad ik je dat ook te doen je ziet er moe uit, zegt hij tegen aen en hij stond op
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 11:13 am

"Oke, slaaplekker" zei hij, toen hij klaar was met eten, spoelde hij zijn bord en bestek af en zette het weg, hij liep naar zijn slaapvertrekken en ging in zijn bed liggen, vandaag was me toch is een hectische dag..maar ik heb t wel gehaald, hij viel glimlachend inslaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 11:20 am

emilio was naar bed gegaan en had een hele langen poos liggen draaien voordat hij pas in slaap viel,

volgende morgen lag emilio nog steeds te slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 11:23 am

Aen werd wakker aan de andere kant van zijn bed blijkbaar heb ik veel liggen draaien dacht hij, hij werd met een vrolijk gevoel wakker als je de dood in de ogen kijkt dan ga je alles opeens veel meer waarderen dacht hij en hij liep naar Emilio's vertrek toe. "Meester, Meester" riep hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 11:33 am

emilio lag rustig te slapen en bijna hele maal verscholen onder de deken en het kussen hij sliep gewoon koppig en vast door.

ik ga nu trouwens slapen ben wel een beetje moe nu Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptywo jul 03, 2013 12:22 pm

haha ja ik ook, ik spreek...nee..eehm schrijf?? je wel als ik, REAGEER.. dat is het, ik reageer wel weer als ik terug ben Smile wat toch nogsteeds om 3 uur snachts is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Emptydo jul 18, 2013 11:55 pm

teruuuug, was in Egypte, t was echt heel leuk en vet lekker weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome (freek&feniks)
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Dragonflight [Freek en Anniek]
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: