Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rome (freek&feniks)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 12:03 am

Aen liep naast de grote man de arena in hij keek rond, de arena was ongelooflijk groot. De mannen liepen naar Cesar toe en zeiden "Zij die gaan sterven, groeten U"

De paren verdeelde zicht over de arena en een deur ging open, daar kwamen 6 mannen uit gelopen onder veel gejuich, ze hadden allemaal een dieren kop als helm dus kon je hun gezicht niet zien, Aen werd nu wel erg zenuwachtig, hij slikte Nu gaat het toch echt beginnen, het enige voordeel is dat ik hun gezicht niet kan zien.

"kom mee" zei de man, hij pakte zijn strijdhamer en begon richting de mannen met dieren hoofden te lopen, langzaam steeds sneller rennend. Omdat Aen aan de man geboeid zat Moest hij wel mee komen, dus hij liep op t zelfde tempo achter hem aan . gelukkig heb ik al die dagen zoveel aan mijn conditie getraind, anders hou ik dit niet vol. dacht hij

De eerst dieren kop was die van een stier, de 'stier' rende op Aen en zijn partner af, hij had een speer en een net vast.
Aens partner, zwaaide met zijn hamer en raakte de speer hand van de 'stier', die het uitschreeuwde van de pijn, Aens partner Lachte luid.
Aen zag zijn kans en stak met de 3 tand naar de keel van de 'stier' en raakte, bloed gutste uit de 3 wonden, de stier bloed dood, Yes, 1 neer dacht Aen ondanks dat hij het niet fijn vond om te doen. Aen wilde verder lopen, maar zijn partner hield hem tegen, "we zijn nog niet klaar" de man Spande zijn armspieren aan en zwaaide met alle macht tegen het hoofd van de stier aan, het hoofd maakte een luidde krak en vloog met een sliert van bloed van de romp van de 'stier' af.

"Waarom deed je dat!" zei Aen vol ontzag, De man keek hem aan "Omdat dit allemaal show is, en het publiek vind niks leuker dan een weg vliegend hoofd" zei hij, en hij liep verder naar zijn volgende slachtoffers, dit keer was een een ander paar gladiatoren die zelf net een man met een zwijnen hoofd hadden gedood.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 1:16 am

emilio keek de arena in waar in totaal 12 gladiatoren in stonden en hij haalde aen er uit die vast zat aan een grotere gladiator. hij zag ook hoe ze de gladiator met de stiere helm aan vielen eerst de man en daarna aen die hem dodelijk terof maar dat was niet genoeg de man deed nog even de zekere genade klap en het publiek juigte hoorbaar en somige vrouwen snakte naar adem wat een smakelijk gezicht was het nouw niet echt. emilio had respect voor de gladiatoren ze moesten iets doen wat...tegen de natuur was vond hij zelf, doden voor vermaak van anderen of dood gaan voor vermaak. de jonge heeft een goede conditie heer tarus. zegt ceaser naast hem die ook het tafereel had gevolgt. als hij het over leefd wil ik hem straks spreken bij het dine. antwoord hij. emilio was even verbaast maar liet er niks van merken. tuurlijk mijn heer. zegt hij beleeft en hij keek weer naar aen. hij was een geboren vechten dat kon iedereen wel zien. dacht hij bij zich zelf...hij moest alleen leren het publiek voor zich te winnen. en daar kan emilio hem bij helpen de volgende keer. als die er kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 1:49 am

Naarmate het gevecht vorderde, zakte de zenuwachtigheid bij Aen, Aen en de man hadden ondertussen al 2 dieren koppen vermoord en 1 paar, nu stormde ze op het 2 de paar af, de man rende recht op met zijn hamer omhoog en Aen rende er net iets achter een beetje gebogen met zijn 3 tand horizontaal naast zich, de ketting die hen aan elkaar vast maakte, was niet lang maar het gaf Aen en de man genoeg ruimte om vrijelijk te kunnen bewegen, ondertussen waren ze bij het paar aangekomen, dat verschrikt uit hun ogen keek, zij hadden nog niet zo veel gedaan en hadden moeite om zich staande te houden. Dit word niet zo moeilijk. dacht Aen, terwijl zijn partner een zwaai gaf met zijn hamer, naar de rechter van het paar, sprong Aen omhoog, omdat het paar was afgeleid door de grote man, kon Aen de linker makkelijk uitschakelen. In de sprong stak Aen naar de nek van de linker, Hij raakte een slagader, bloed spoot uit de wond, Aen landen als een kat, sprong naar voren, boog zijn lichaam, zetten 1 hand op de grond en raakte toen de man tegen de achterkant van zijn nek, gevolgd met een hard gekraak, Aen lande weer en stak vervolgens de rechter man ( die nu op de grond lag) onder zijn kin.
"Je leert je al meer gedragen als een echte gladiator" zei de man, Aen Grijnsde "Je leert het snel" antwoordde hij.
Ze liepen verder, de tegenstanders werden er steeds minder, en degene die overbleven waren niet zo moeilijk te verslaan voor Aen en de man, "Ik hoop dat ik volgende keer weer een partner krijg zoals jij" zei de man met een grijns "ik vind het wel jammer dat ik je straks moet vermoorden" voegde hij eraan toe.
Aen keek de man niet aan, grijnsde en zei "precies wat je zei, ik vind het inderdaad jammer dat ik je moet vermoorden" toen keek hij de man aan met een sluwe grijns. Dit keer was het de man die moest slikken.
Aen keek rond "nog maar 2 paar en 2 dieren koppen en dan kan ik naar huis" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 1:56 am

emilio sprak aven toe met iemand maar was zoals de meeste gefocust op het gevecht dat nog in volle gang was en het verbaasde hem zeker hoe snel aen alles op pakte. emilio ging onbewust wat meer naar voren zitten om alles te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 2:24 am

Aen en de man waren bij het laatste team aan gekomen, overal om hun heen lagen lijken, maar Aen merkte het niet hij was te gefocust op in leven blijven, ook al zouden ze dit gevecht winnen, dan alsnog moest hij tegen de grote man en daar zag aen heel erg tegen op.

het team begon richting hun te rennen, de ene had 2 zwaarden, de andere een 3 tand, De grote man ging klaar staan en rende richting de mannen, Aen rende achter hem aan vlak voordat ze bij hun tegenstanders waren ruilden ze snel van plaats door schuin te lopen, nu had Aen de man met de 2 zwaarden voor zich en zijn partner degene met de 3 tand, de man met de zwaarden stak met het ene zwaard en sloeg met het andere, Aen pareerde de slag en haakte met de 3 tand de steek, hij draaide zijn 3 tand half en klemde zo het zwaard, hij draaide om zijn as en gooide zo het ene zwaard weg, in zijn draai bukte Aen, zette zijn en voet voor, en stak toen schuin omhoog, Aen keek niet echt maar voelde aan de weerstand en het warme vocht dat hij raak had, hij keek omhoog, de man had zijn resterende zwaard laten vallen en had zijn handen om zijn keel, Aen rechte zijn rug "sorry" zei hij, "het was jij of ik", hij keek naar links, de mand met de 3 tand sprong net naar achter, net als Aen bukte hij, de partner van Aen sloeg naar benden, zijn tegenstander sprong opzij en stak naar de man zijn nek, net zoals Aen had gedaan bij zijn eerste wapen training, Aen wilde helpen, maar het was al telaat, zijn partner keek verschrikt, liet zijn wapen vallen en greep naar zijn keel, bloed gutste tussen zijn vingers door, hij kon niet meer spreken maar zijn lippen vormde de worden, Gefeliciteerd.

Aen keek vol ontzag naar het dode lichaam van zijn partner, de gen die hem vermoord had, was iets kleiner dan Aens partner maar ongeveer net zo breed, hij keek naar Aen, Liep naar achteren tot hij tegen over Aen stond, hij stond zon 5 meter verder. Het laatste gevecht, 3 tand tegen 3 tand.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 2:39 am

Emilio hoorde de mensen juigen en de vrouwen klagen over het bloed. Hij zelf zei niks maar keek gefascineerd toe wie en hoe ze aan vielen en dan staat aen mrt een andere jongen als laatste over. Ze hadden bijde een drietand dit ging nog heel interessant worden. Emilio hoort hoe iemand hem drinken aan bood maar dat weigerde hij nu hij wilde niks missen van wat er gebeurde en hij wist tot ceaser en zijn gezelschap sterke wijn dronken iets wat hij niet wilde nu los lippig worden. Emilio bekeek aen die zat onder het bloed maar het was niet zijn bloed dat kon hij zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 3:08 am

De spanning tussen Aen en de andere jongen waren merkbaar, geen van beide viel nog aan, "Ben je Bang!?" zei Aen uitdagend, de jongen slikte "niet. van. JOU!" zei hij en hij rende op Aen af, zoals ik al dacht, hij is snel boos...dit kan ik in mijn voordeel gebruiken dacht hij, de jongen stak, Aen bukte snel, rolde naar achter en sprong op. hij lachte "hahaha, jij kan nog niet eens een koe raken, ookal staat die naast je!" riep hij uitdagend. De jongen werd nu zichtbaar steeds meer geĂŻrriteerd. De jongen bleef steken met zijn 3 tand en Aen bleef ontwijken, Aen maakte een schijnbeweging naar rechts, en de jongen hapte toe, hij stak rechts van Aen, Aen maakte daar gebruik van , hij sprong schuin naar links, en stak toe. De jongen was sneller dan Aen had gedacht, en Aen schaafte alleen zijn scheen been met de buitenste punt van zijn 3 tand, de jongen schreeuwde van de pijn Shit, gemist dacht hij. de jongen draaide zich om en rende een eindje van Aen vandaan om zijn been te inspecteren, hij had alleen maar een schaafwond. hij keek boos naar Aen, die ondertussen naar hem toe kwam rennen, Aen gooide zijn 3 tand horizontaal in de lucht, draaide zijn arm en vind de 3 tand weer op, het moment dat hij hem ving, gooide hij hem goed gemikt, de jongen schrok en kon hem nog maar net ontwijken, hij raakte misschien niet zijn hoofd maar wel zijn arm, die nu stevig begon te bloeden. Het publiek juichte door de gooi, want die was goed gemikt, de jongen werd hierdoor geĂŻrriteerd.
Aen begon nu op de jongen af te rennen, zonder wapen was hij nu erg kwetsbaar, toen Aen op nog een paar meter van de jongen stond, gooide de jongen ook zijn 3 tand, Aen had dit gehoopt en was wat opgelucht, maar in plaats van de 3 tand te ontwijken, sprong Aen op, richting de 3 tand, draaide zijn boven lichaam en ving de 3 tand in de lucht op, hij zette zijn ene hand op de grond en trapte de jongen in de buik, toen Aen neer kwam, trapte hij naar de knie waardoor de jongen viel, Aen ving hem op voordat hij op de grond viel, met een hand had hij de 3 tand omhoog en gericht op het hoofd van de jongen, met zijn andere hand hield hij de jongen vast, "het spijt met dat ik dit moet doen, het is jij of ik" zei hij, de jongen knikte begrijpend. Aen draaide naar een muur toe, zette de jongen op zijn voeten, de jongen keek hem verbaast aan. Aen sprong draaiend om en trapte de jongen hard, de jongen vloog richting de muur, Aen gooide zijn 3tand erachter aan. de jongen raakte net de muur toen hij in zijn borst werd geraakt door de 3 tand. De jongen was niet dood, maar zat vast tussen de 3tand en de muur, Aen liep naar een zwaard dat op de grond lag, het was een anderhalf handig zwaard, hij liep er slepend mee richting de jongen die nu heel bang uit zijn ogen keek. Aen strekte zijn zwaard arm en haalde uit, zonder te kijken, maar wetend dat het gebeurde hakte hij het hoofd van de jongen af. Hij vond het afschuwelijk om te doen maar hij heeft wel gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 3:40 am

Emilio keek gespannen toe hoe de twee in gevecht geraakte op leven en dood. Ze waren bijde nog niet gewond maar al snel begonnen ze elkaar te verwonden en emilio merkte het spelletje dat aen speelde. Hij was slim snel en sterk. De gooi van de drietand liet emilio even zijn adem in houden maar hij haalde weer adem toe. Hij de andere drietand op ving. Aen maakte er een show van hij hoefde hem niks meer te leren. Vervolgens gooit hij de jongen tegen de muur en spit hem er op met de drietand en het was dood stil in de arena en emilio kon zijn eigen ademhaling horen. Maar dan klingt een daverend gejuich voor de winnaar. En emilio en nog ee. Paar adelijke beginnen te klappen. Ceaser legt ee ha d op emiloo zij. Schouder. Ik zie jou en je slaaf als hij is op gefrist bij het dinee. Zegt die en emilio knikt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 3:45 am

Aen zacht en hoorde het gejuich, Hij keek trots naar Emilio, en begon richting de uitgang te lopen, toen hij er bijna was, zakte hij vermoeid in elkaar. Het was hem gelukt, hij had het overleeft dacht hij en hij viel met een glimlach op zijn gezicht in slaap, in de arena.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 4:13 am

Emilio kek nog ven de arena in en stond langzaam op en liep na een buiging voor ceaser weg. Toen hij uit sicht was begon hij te rennen want hij had gezien tot aen in een was gezakt. Hij was naar de baracken gerend wetent tot ze dadelijk met hem hier binnen zou verzorgd n en schoon maken. Hij stond er nog niet zo lang als ze met aen aan komen en hij zag binnen een oog wenk tot tot hij geen ernstige verwondi gn had en hij zuchte op gelucht en hij liet de manne. La gs die aen een barack in tilde en op het veld bed neer legde. Dan kwam een slavin binnen lopen en stuurde emilio er voorzicht uit zodat ze hem kon verzorgen en schoon maken. Emilio stond te wachten en was blij tot het gevecht voor bij was en tot aen nog leefde en hij stond zich zelf toe om t glimlachen. Ale hij voet stappen hoort kijkt hij op e hij ziet leah. Hey bedankt tot je hem begeleid hebt vanmorgen. Antwoord hij beleefd
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 4:24 am

Aen schrok wakker, "Waar ben ik!!" riep hij, "rustig rustig" zei een slavin het gevecht is voorbij.
Aen keek rond, hij moest Emilio spreken, hij wilde opstaan maar werd weer naar beneden geduwd door de slavin, "je moet uitrusten" zei ze, Aen keek haar aan "uitrusten...UITRUSTEN! ik heb de hele dag nog om uit te rusten! Nu wil ik gewoon mijn meester spreken! JA!" riep hij, en hij sprong overeind en liep naar de deur, deed m open en zag Emilio en Lena praten, "Emilio, ik...ik heb gewonnen!" zei hij met tranen van vreugde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 4:37 am

Emilio zag lena dichter bij komen n hij wilde net verder spreken als hij en geschreeuw hoord van binnen de barack en niet veel later ging de deur open en hij zag aen staan nog half onder het bloed. Maar het gezicht van aen was on misbaar de vreugde tot hij gewonnen had of nog beter de vreugde van iemand die langer te leven had. En emilio glimlachte naar hem. Jah aen je hebt gewonnen. Zegt hij trots en hij liep naar hem toe en pakte hem bij zijn schouders vast. Ik ben trots op je. Maar je moet nu rusten. Zegt hij rustig en het kon hem nu even niks schelen tot aen hem emilio had genoemt en hij zelf noemde hem ook geen slaaf. Caeser wil je straks zien dus ik raad je aan even te rusten we praten dadelijk wel. Maar je deed het goed. Zegt hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 4:42 am

Aen glimlachte, "deed ik het zo goed dat zelfs de keizer me wilt zien" zei hij, toen knikte hij, "oke oke ik ga al rusten... zou jij... misschien iemand willen sturen om me wakker te maken, ik ben bang dat ik anders niet op tijd wakker word" zei hij, en hij draaide zich om en liep naar het bed, ging liggen en sloot met een glimlach zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 5:14 am

jah hij was onder de indruk in mijn ogen van jou. zegt emilio tegen aen en hij knikte naar hem. wees gerust ik zorg tot je er op tijd bent. verzekert hij hem voordat aen weer op het veld bed lag. en hij keek even naar de jongen die nu al een tijdje onder hun dak woonde, en zijn vriend. verzorg hem goed zegt hij tegen de slavin waarna hij weg loopt. hij hoopte diep van binnen tot ceaser zich in heild met vragen stellen want daar was hij goed in hij wilde namelijk veel weten van iedereen. emilio liep weg uit de baracken en waarschude een iemand tot die straks aen moest wekken en hem andere kleren wat nettere kleren moest mee nemen zodat aen zich kon om kleden om zich daarna bij hem te voegen zodat ze naar het diner konden van ceaser. eenmaal weer boven bij de tribunen kwamen een paar edelen naar hem toe om een woord je te wisselen over het gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 5:33 am

Ik ga morgen ochtend weer op vakantie, ( met mn ouders dit keer xD) voor 2 weken, dus als ik niet reageer komt dat daar door :p
------------

Aen werd gewekt door een slaaf, hij moest meekomen want hij moest nettere kleding aan, eenmaal klaar werd hij naar Emilio geleid, zodat ze samen naar t diner met cesar konden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 5:41 am

oke weet ik dat. veel plezier al vast.

emilio keek op toen iemand aan kwam met aen en hij excuzeerde zich bij de adelijke mannen en hij liep naar aen toe en hij bekke hem hij zag er netjes uit maar je kon wel aan de kleding zien tot hij een slaaf was. emilio stuurde de andere man weg en gebaarde tot aen mee moest komen een maal een stukje aant lopen keek emilio aen aan. je ziet er een stuk beter uit dan net. begint hij en dan kijkt hij weg. denk er aan spreek netjes dadelijk en spreek nalleen als je wat gevraagt wordt. legt hij nogmaals uit. emilio voelde zich nooit echt op het gemak bij ceaser in de buurt. trouwens ik ben blij tot je alleen wat schrammen hebt en...tot je niet koud bent. zegt emilio tegen aen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 6:49 am

Dankje Smile


Aen lachte "daar ben ik ook blij om, ik vind alleen wel dat ik volgende keer wat beter moet zijn..en... over de keizer, stel hij veel vragen? want zoals je weet mag ik hem niet... en ik denk niet dat ik lang bij hem in de buurt kan blijven... ik had die 3 tand misschien beter naar hem kunnen gooien dan naar die gladiator die voor zo ver ik weet helemaal niks verkeerds heeft gedaan" zei hij "ow en weet jij misschien wanneer ik de volgende keer moet vechten, want dan kan ik me daar op voorbereiden" voegde hij er snel aan toe
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 7:07 am

oefening baart de kunst zegt emilio en hij keek aen niet aan terwijl hij zijn pas wat verminderde anders kon hij niet lang vertellen want het zou niet lang duren voor ze er waren want het diner werdt hier bij de arena gehouden in een grote zaal. jah hij stelt veel vragen soms, en probeer je in te houden ik doe dat ook al heeft hij jou meer aan gedaan.zegt hij en hij liep rustig door. misschien...maar dan was je daarna sowieso gedood. zegt hij zachtjes. hij keek aen aan en glimlachte zwakjes. dat weet ik nog niet maar ga er maar van uit tot het snel weer zal zijn morge vroeg neem je wel eerst rust. zegt hij tegen en kijkt hem veel betekenvol aan. blijf achter me staan als zeaser je iets op draag doe je het gewoon. zegt hij nog en dan kijkt hij naar de deur en je ziet een masker verschijnen op het gezicht van emilio en hij gaat naar binnen waar caeser is met zijn gezin en nog een paar edelen. hij ging naar caeser toe en boog voor hem. gegroet ceaser, en zoals gevraagt is hier mijn slaaf en gladiator..ehm aen was het niet. zegt hij en keek aen net als of vragend aan en wenkte hem naar voren
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 7:22 am

Aen knikte "mijn naam is Aen heer" zei hij, en hij maakte een buiging, alleen het zien van Cesar al wekte boosheid in hem op, maar hij wist zich in te houden, zodat Emilio niet in de problemen zou komen, want wat zou hij moeten doen zonder zijn vriend
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 7:43 am

cesar bekeek aen aan dachtig en liep een rondje om hem heen en bekeek hem aandachtig alsof hij te koop stond of zo. mijn complimenten je hebt goed gevochten slaaf aen. zegt hij met een knikje naar hem. en hij keek emilio aan maar al snel terug naar aen. je vader kon ook goed vechten, dat zul je wel van hem hebben. zegt hij het was meer een steek onder water en hij keerde zich om. beste heren we kunnen aan tafel nu iedereen er is. zegt hij en hij liep zelf naar het hoofd van de tafel en ging daar zitten. emilio. zegt hij veel betekens vol en emilio wist wat hij wilde en hij ging aan de rechter kant zitten van cesar de vrouw en dochter van cecar zaten aan de linker kant. emilio zag de vorken en messen op tafel naast allen borden liggen en daar kreeg hij het warm van als aen nu boos werd was het pas echt feest hier. en hij glimlachte enkel vriendelijk maar het zweet stond in zijn handen
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 7:54 am

Aen was geschokt, wat bedoelde hij daarmee...was mijn vader dus toch een slaaf Aen werd langzaam steeds bozer, hij zag de messen en vorken liggen als ik wil zou ik zo'n mes kunnen pakken en het in zijn keel zetten...maar dan breng ik Emilio in gevaar dacht hij, hij hield zijn hoofd koel en ging zitten ik weet niet hoeveel langer ik het hier vol kan houden Aen slikte, cesar keek even weg, en in die tijd keek Aen met een hulpeloze blik naar Emilio.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 8:16 am

emilio liet zijn blik niet naar aen gaan wetent tot die hem nu zat aan te kijken en dat zou dingen kunnen verraden. iedereen kreeg eten voor zich geserveerd en cesar zei tot iedereen moch toe tasten en iedereen deed dat ook. emilio at rustig en keek afentoe lichtjes de tafel rond. caser keek even naar emilio en dan weer voor zich uit. zeg slaaf wil je ook wat te eten. vraagt hij dan langzaam en hij keek achter emilio naar aen met een vragende blik. emilio had net wat eten in zijn mond gedaan en kauwde er rustig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 8:21 am

Aen ademde rustig maar van binnen ging hij bijna kapot als we hier klaar zijn Moet ik met Emilio spreken dacht hij.
"eeh ja, ja graag mijn heer" zei hij, en in gedachte voegde hij toe Ik wou alleen dat ik jou erin kon laten stikken
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks

feniks


Aantal berichten : 5404
Registratiedatum : 18-11-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : The second star to the right. through to Neverland

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 8:38 am

emilio kon door de stoel heen zakken toen hij aen hoorde en hij wist tot hij dit vergeten was te vertellen. hij durfde aen niet aan te kijken. cesar keek emilio aan en dan even naar aen. je bent erg beleeft slaaf. zegt hij en hij keek naar een slaaf. haal een kommetje soep. zegt hij en de slaaf kwam even later terug en gaf het kommetje met bibberende handen aan aen. emilio had zijn eten niet meer aan geraakt en zat verdooft in de stoel. op het moment tot aen een hap wilde pakken van de soep stond cesar op en sloeg tegen de kom aan zodat alles over aen heen lag. een slaaf eet nooit in het bij zijn van zijn meester of meerdere dan hem, zegt hij streg en boos tegelijk. dan keert hij zich tot emilio hij trekt zijn hoofd naar achteren aan zijn haren. ik waarschuw je niet nog een tarus leer al je slaven manieren. sist hij in diens oor en dan laat hij hem los en doet hij zijn kleren goed en hij ging weer zitten. sorry heren ga verder zegt hij en hij begon te eten of het heel normaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Emptywo jul 03, 2013 8:41 am

Aen stond boos op hoe durft die eikel dit te doen , toen Aen op was gestaan had hij ongezien een mes mee gegrist, hij liep naar Emilio toe keer de zich tot cesar en zei "Sorry mijn heer...het zal niet meer gebeuren"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rome (freek&feniks)   Rome (freek&feniks) - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rome (freek&feniks)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Dragonflight [Freek en Anniek]
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: