Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dragonflight [Freek en Anniek]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyma jul 15, 2013 5:16 am

Riven had met grote ogen toegekeken hoe James de elektrischetijd had opgegeten. Dit was een kracht waarvan ze nooit had geweten dat hij bestond. Verder dan ze had kunnen bedenken. "Oke, Ruby, ik wil het proberen." Sprak ze tot haar draak.
*Verwacht er niet teveel van de eerste keer, het is krachtige magie* zei Ruby. Vervolgens spuuwde de draak vuur op Riven.
Riven sloot haar ogen. Ze wist dat ruby rustig aan deed met haar. Ze voelde de hitte van de vlammen en geleidde het zodathethaar lichaam omringde. Ze wilde het vuur gaan eten maar verloor de kracht en het vuur verloor zijn warmte. Ze opende haar ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptydo jul 18, 2013 11:54 pm

Heeeeey, lang niet gesproken... Smile
------------

James lachte en klapte in zijn handen "Goed gedaan Eileen, ik had het zelf niet beter gedaan de eerste keer...ik had toen mijn mond verbrand en toen de bliksem weg was stond mn haar omhoog" hij lachte weer, "Gildarts had me er nog dagen later mee geplaagd.."
hij keek van Ruby naar Eileen, "als je elke dag blijft oefenen, dan zul je zien dat het elke dag beter gaat... rust nu maar even uit want ik weet uit ervaring dat het best vermoeiend is" hij liep naar de zadeltassen op het zadel van Gildarts en pakte er wat eten, ging zitten en begon het rustig te eten, "als je verder wilt gaan..( hij slikte even ) dan moet je dat zeggen, ik weet nog wel wat leuke dingen die handig zijn om te weten, of gewoon leuk zijn voor vermaak.. die laatste trucjes kosten niet zo veel energie en ze zijn een leuk tijdverdrijf"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyza jul 20, 2013 9:24 am

Eileen luisterde geamuseerd naar James. Hij had zoveel te vertellen. Ze was onder de indruk van de manier waarop hij zo spontaan kon zijn en zo open stond om haar dingen te leren. "Bedankt." zei ze met een grijns. "Ja, ik heb wel zin in wat leuk vermaak. Kom maar op." zei ze toen. Het leek haar leuk om gewoon een keer met een leeftijdgenoot wat trucjes te doen. Elkaar kleine dingen te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyza jul 20, 2013 9:50 am

James lachte, "oke, oke even nadenken". James strekte zijn linker "let op he, ik moet me even concentreren hoor" hij liet een klein bolletje stroom uit zijn wijsvinger komen, liet die omhoog schieten, liet het toen splitsen totdat het er 5 waren. "Nu komt het wat moeilijkere stukje" zei hij glimlachte hij, 2 van de bolletjes van blauw naar geel veranderen en de middelste liet hij van blauw naar wit gaan, toen ze van kleur waren veranderd draaide hij zijn hand en begonnen de bolletjes steeds sneller rondjes te draaien, toen liet hij de cirkel naar Eileen vliegen en die vanaf haar hoofd tot haar tenen gaan en terug,James deed zijn hand omhoog en de bolletjes schoten omhoog, toen James vond dat ze op een goede hoogte waren liet hij ze ontploffen in een regen van blauw, wit en geel.
James keek naar Eileen en lachte. "En?.... Nu jij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:20 am

Eileen keek gefacineerd naar de balletjes. Toen James deze om haar heen liet dansen glimlachte ze, het klonk stom maar het voelde betoverend. Ze vond het zo mooi. Ze keek James aan en dacht even na over wat ze zou kunnen doen. Ze liet een klein vlammetje wakkeren in haar handpalmen. Het vlammetje voede ze met de perfecte hoeveelheid van de voorwaarde waardoor het vuur mooie heldere kleuren had. Dit vlammetje stond voor leven. Ze liet het los en het danste over de lucht om James en haar heen, tot ze het weer liet verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:36 am

James lachte en klapte in z'n handen "goedzo, heel mooi...zie je dat t niet zo moeilijk is" zei hij met een glimlach. Hij dacht even na " je kan je element ook gebruiken om mensen te laten zien waar je bent...bijvoorbeeld als je in de problemen zit en je hebt mijn hulp nodig", "...niet dat jij dat nodig zou hebben" voegde hij er snel aan toe. "Kijk zo" hij liet een bal elektriciteit in zijn hand komen, hij deed de hand boven zijn hoofd en lied de bal omhoog schieten, toen die hoog was klapte die netzoals de kleinere bakletjes uitelkaar in 3 kleuren alleen dit keer ging dat samen met een gote knal. Gildarts kam aanlopen en gaf hem een harde duw met zijn hoofd, Idioot, wil je dat ieder gedrocht ien de buurt weet waar we zitten zei hij boos
James (die oo de grond was gevaolen door de duw) keek Gildarts aan owja, haha sorry zei hij schaap achtig tegen hem, hij keek naar Eileen "ik had dat eigenlijk niet moeten doen...zoals Gildarts net tegen mij zei weet nu elk gedrocht waar we zijn....maar ja daar valt nu niks meer aan te doen he...dus wat wil je ... ze opwachten of wegwezen" zei hij terwijl hij opstond en richting Gildarts liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 2:01 am

Eileen lachte. Wat een amateur, als Gilderts niet haar voor was geweest had ze hem zelf wel omgeduwd. "Vooruit denken is niet je sterkste kant zie ik. Maak je maar geen zorgen, ik weet wel hoe ik dat moet doen dus ik zal het niet demonstreren. Ik stel voor dat we gaan. Het lijkt me goed om onze identiteit zo lang mogelijk verborgen te houden." zei ze bedachtzaam. "Wat denk jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 2:18 am

James lachte "ik 'denk' voor zover ik dat kan dat dat een heel goed idee is" zei hij terwijl hij naar Gildarts liep en het zadel klaar maakte "zullen we richting het zuiden gaan, hoe verder we van deze bergen zijn, hoe beter...of wil je een andere kant op?...jij mag t zeggen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 2:26 am

"Het zuiden is goed." zei Eileen en ze ging op het zadel op Ruby's hals zitten. [i]Wat ben je stil, is alles oke?[/i] vroeg ze aan haar draak. Hij had het afgelopen uur geen woord met haar gesproken. [i]Ik wilde je niet beinvloeden, het is goed om eens iets van een ander te leren.[/i] Antwoordde Ruby en hij spreidde zijn vleugels en steeg op. "Het lijkt me een goed idee om vandaag flink wat kilometers te maken voor we weer landen." zei ze tegen James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 2:59 am

James sprong op t zadel, hij knikte "goed idee, laten we zoveel mogelijk afstand tussen de urgals en kull creëren, in de lucht zou ik je ook wat kunnen leren...maar laten we dat maar een andere keer doen...wanneer we niet achterna gezeten worden" voegde hij er lachend aan toe "we moeten onze energie niet verspillen we zouden nog eens hard nodig hebben" zei hij terwijl hij opsteeg
misschien zou ik ruby nog wat vlieg technieken kunnen leren en hoe je bepaalde wind vlagen moet herkennen zei gildarts
Andere keer misschien Gildarts, eerst moeten we maken dat we hier weg komen zei James
Gildarts keek achterom naar James waarom deed he dat signaal eigenlijk... je wist toch dat er gedrochten in de buurt waren vroeg Gildarts
James rolde met zijn ogen ja, ja dat wist ik, het was ook niet mijn bedoeling om de knal zo hard te maken en de bol zo groot andwoorde hij
waarom deed je het dan vroeg de draak.
James kek even weg ik..ik werd afgeleid zei hij terwijl hij zich afsloot van gildarts om duidelijk te maken dat het gesprek afgelopen was. Hij draaide zich naar Eileen "laten we door vliegen tot de maan net boven de bergen uit is, als de draken hun best doen en wij ze helpen kunnen we ver genoeg zijn om rustig bij te komen en te slapen" zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 5:57 am

Eileen keek om en knikte. "Dat lijkt me een goed idee. Laten we ons voor de rest maar even concentreren. Want als iemand ons ziet vliegen weten ze ons te vinden. Ze mompelde iets waardoor ze door de ogen van Ruby kon kijken en hield de omgeving scherp in de gaten. Voorlopig was er geen gevaar in de buurt. Na een tijdje zag ze ver weg iets bewegen. Ze zoomde in maar kon niet ver genoeg komen om te zien wat er zo vreemd bewoog. *Wat is dat daar in de verte?* vroeg ze aan Ruby. *Het is moeilijk in te schatten.* gaf Ruby toe. Het is te ver weg. Maar laten we voor de zekerheid uit de buurt blijven.*
"James, er zit daar iets, ik stel voor dat we een stukje zuidwestelijke richting gaan om er om heen te vliegen." zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 6:17 am

James keek in de richting waar eileen keek "t lijkt wel een...nee die komen hier niet voor" hij keek naar eileen "het is moeilijk te zien, laten we inderdaad maar zuidwestelijker vliegen" zei hij gildarts kan jij zien wat het is? Want ik denk dat t er zó een is zei hij terwijl hij het beeld van een bepaald monster liet zien
Gildarts gromde het is te verweg om zelfs met draken ogen te kunnen zien kleintje..maar ze zou nog wel eens gelijk kunnen hebben en als dat zo is kunnen we maar beter zo ver mogelijk van dat ding vandaan zijn zei hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 6:49 am

*Ik hoop niet dat we er ooit achter komen wat dat ding was.* zei Ruby tegen haar. Eileen keek nog een keer de kant op waar ze het ding gespot had. *Hoe bedoel je? Wat denk je dat wat het is?* vroeg ze aan hem. *Er zijn bepaalde wezens in deze wereld die je beter niet tegen je kan hebben. Ik ben bang dat dit monster aan de duistere kant staat.* Eileen slikte. Natuurlijk wist ze van de verhalen over wezens, maar tot nu had ze nooit gerealiseerd dat naast draken ook andere wezens nog zouden bestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 6:53 am

James keek rond, het wezen was verdwenen, hij keek naar beneden "kijk eileen een dorpje, misschien kunnen we daar morgen langs om eten en drinken in te slaan...als er verderop geen dorpje, stad of nederzetting is... hoewel ik liever een dorpje heb"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 7:52 am

Eileen keek en zag het dorpje wat hij bedoelde. "Doen we." antwoordde ze. Ze waren ondertussen al een tijdje aan het vliegen en het zou niet heel lang meer duren tot het donker was. Dus waarschijnlijk hadden ze morgen dat dorpje zo weer teruggevonden. Naast dat ze daar inkopen zouden kunnen doen konden ze ook meer te weten over de stand van zaken wat wel prettig was. Door het reizen had ze geen idee welke kant het op ging met de oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 8:55 am

De maan kwam in zicht, James keek rond en zag een bos met ongeveer in het midden een heuveltje "hey eileen, zullen we daar ons kamp opzetten " zei hij wijzend naar de openplek, " we kunnen er beschut zitten voor het geval het misschien gaat regenen en er is genoeg ruimte voor gildarts en ruby om te liggen". je weet alleen niet of er gedrochten zoals kull enzo zijn zei gildarts
jaja das waar zei James

---------
Ff tussendoor ...wat voorn rassen zijn er eigenlijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:22 pm

Eileen keek bedachtzaam naar de plek die hij aanwees. "Zou kunnen. We kunnen ook kijken of we misschien een plek met water kunnen vinden." zei ze nadenkend. "Zeg het maar."
Ruby begon al wat lager te vliegen. Zijn ogen gleden over het landschap, op zoek naar teken van leven. *Het lijkt hier voorlopig wel veilig te zijn.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:24 pm

James dacht even na "Ja...laten we maar verder kijken...ik heb zelf bijna geen water meer" zei hij met een lachje " er zijn hier veel bergen dus er moet wel ergens een beekje ofzo zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:38 pm

Oow btw op je vraag: We kunnen gewoon laten voorbijkomen wat we willen toch? Maken er gewoon ons eigen universum van:P
-------------------------------


"Wat dacht je van daarachter?" vroeg Eileen toen en ze wees. "Volgens mij zie ik daar een smal riviertje lopen. Aan de voet van die berg."
*Goed gezien, ziet er ook goed beschut uit.* zei Ruby tevreden. *Ik verlang gewoon naar vers water. Dan ga je vanzelf goed zoeken." antwoordde Eileen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:49 pm

Haha ja dat is een best wel goed idee
--------
James keek nasr het riviertje "goed gezien Eileen...nu begin ik eigenlijk wel dorst te krijgen...wat jij Gildarts? " zei James
In tegenstelling tot een mens kan een draak lang zonder water....maar dat betekent niet dat ze geem dorst hebben zei Gildarts terwijl hij langzaam hoogte afnam, en er klonkt een laag soort grinnekent gegrom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:51 pm

Ruby begon te dalen en landde uiteindelijk bij het riviertje. Eileen liet zich van zijn rug glijden en begon zichzelf uit te rekken. Na zo lang vliegen is het altijd heerlijk weer even rond te lopen. Ze ging naar het riviertje en vulde haar flacon en begon te drinken. Daarna deed ze haar schoenen aan en liet ze haar voeten in het water baden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptyzo jul 21, 2013 12:59 pm

Gildarts lande naast ruby en james sprong van zijn rug af, hij rende naar het riviertje, hij ging lager bij het stroompje staan, om zo eileen privacy te geven...en zichzelf dacht hij met een glimlach. Hij deed zijn lange jas en schoenen uit en deed zijn zwaard af, toen liep hij het riviertje in en begon te baden, en tegelijkertijd water te drinken , hij zou als hij klaasr was wel zijn water bijvullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptydi jul 23, 2013 5:59 am

Eileen waste zichzelf een beetje en gooide wat koel water in haar hals. Het water werkte heerlijk verfrissend. Na een tijdje ging ze het water weer uit en begon ze wat hout in de omgeving bij elkaar te rapen zodat ze vuur kon maken voor de nacht. Zodat het ze verlichting kon bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freek

Freek


Aantal berichten : 1227
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Magnolia

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptydi jul 23, 2013 11:12 am

James was klaar met opfrissen, hij stapte uit het stroompje en trok zijn schoenen en jas aan, en deed daarna zijn zwaard weer om. Hij liep naar Gildarts en pakte zijn water zakken uit de zadel tassen, liep terug naar het riviertje en begon ze te vullen. Hij keek rond en zag dat Eileen hout aan het halen was, "heb je hulp nodig?" vroeg hij "of zal ik wat eten gaan zoeken?" vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek.

Anniek.


Aantal berichten : 3310
Registratiedatum : 17-11-11
Leeftijd : 31

Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Emptydi jul 23, 2013 1:01 pm

Eileen keek op en glimlachte. "Ga maar eten zoeken. Ik kom je helpen als ik klaar ben." zei ze tegen hem en ze legde het hout wat ze in haar armen had op het stapeltje erbij. "Dan hebben we daarna genoeg tijd om wat bij te komen van de reis."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dragonflight [Freek en Anniek]   Dragonflight [Freek en Anniek] - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dragonflight [Freek en Anniek]
Terug naar boven 
Pagina 5 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rome (freek&feniks)
» One Piece (Klaas en Freek)
» Point Break (Freek &Steff)
» Forbidden magic (Klaas en Freek)
» Hibrid experiments (Sanne & Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ORPG's :: ORPG 2 personen-
Ga naar: